![]() |
nieuwe trend: de broek-in-de-schoenen-look bij meisjes
Nou ik zie ze me toch vaak lopen, meiden die strakke laarsjes aanhebben en daar zo'n cargo-touwtjes broek IN hebben gedaan.
persoonlijk vind ik het afschuwelijk, het ondermijnt alles wat vruwelijk in, net hoog water in de polder. |
ten eerste is het niet nieuw meer, en zelfs alweer oud.
en ten tweede zijn hier al zat topics over geweest. dus try again! |
Typisch, ik heb niet het idee dat ik wereldvreemd ben ofzo, maar dit soort trends ontgaan me toch compleet :confused:
Misschien eens bij een school gaan observeren... |
Ja, lelijk. Maar ook bij jongens overigens.
|
*kots*
wat subtieler gezegd, nee ik vind het niet echt wat je noemt mooi |
bah, erg vies (n)
|
Ik kan he tniet helpen maar ik vind het vaak wel leuk staan. Ook al loopt de halve wereld erin. Zelf zou ik het niet doen, maar ik vind het niet lelijk ofzo.
|
mwah, ik doe dat alleen bij broeken waarvan de pijpen niet mooi zijn, in leuke laarzen, bv.
|
Ik zag 1 meisjes waar t wel bij stond... maar ik zou dr zelf niet mee gaan lope.. bij de rest vinnik t erg lelijk!
|
Citaat:
|
tis iig geen nieuwe trend nee...en heel soms staat het wel, maar meestal NIET.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het lelijk.
|
Het doe mij een beetje aan zwarte pieten denken. Die pofbroeken in de laarzen.
Ik vind het erg bespottelijk en lelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk begin ik het steeds meer te waarderen, mits leuk gecombineerd en een beetje orgineel.. |
Citaat:
Wordt tijd voor lidmaatschap etc :p ;) |
Ooit had iemand het over ali baba schoenen ofzo, of alladin schoenen :)
Vandaag zag ik zo'n bruine broek en daaronder die lelijke schoenen Niet bepaald mooi. :| :D Ow en we hebben die types rondlopen die dan een broek hebben met strepen aan de zijkant... maar dan hebben ze die strepen ook aan de zijkant van hun schoenen (van die dunne met punt en hak). DAt loopt dan in elkaar over. Ook niet bepaald elegant, vind ik :| :) |
is al weer uit :p
|
ik kan niet anders dan mijn broek in mijn schoenen doen.
of ik moet wel hele wijde pijpen kopen. |
blègh (n)
ik vind dat echt lelijk |
Een Nieuwe Trend??? Waar??? :eek: :eek: :eek: :eek:
........................................................ Ow toch niet...... Citaat:
|
Citaat:
En een handleiding die je moet lezen en ondertekenen voordat je accoord gaat met je abbo.. En nu weer ontopic ;) |
Ik heb nu zo'n wijde touwtjes-broek aan in m'n New Rocks. Ik voel me nu wel erg trendy. :)
|
VERSCHRIKKELIJK
AAAAAH! *gefrustreerd* |
Citaat:
ik vind het maar eng, maar ik weet niet of dat door die broeken of door die meisjes komt (uitzonderingen daargelaten) |
V E R S C H R I K K E L I J K
Ik snap echt niet hoe je ermee kunt gaan lopen :rolleyes: |
ik vind het niet mooi.
|
Citaat:
maar effe serieus ik vind het er echt niet uit zien |
ik vind het soms hip
maar soms doen ze een normale semi wijde broek aan en dan proppen ze die hele onderkant in een streepjes sok dan heb je zon mega bobbel aan de onderkant nou dat is lomp |
Citaat:
Is er iets mis met lompheid? :rolleyes: |
Ik vind het echt lelijk, maar eig doet ook niemand bij ons het.. mss woon ik een beetje in een achterlopend gebied, de mensen bij ons zijn meer van we kopen allemaal hetzelfde truitje bij dezelfde winkel :S:S... niet zo leuk!
|
"t is best nieuw hoor hier wel iig, ik vind het echt niet mooi, en dan met die puntlaarsjes eronder..
|
:confused:
oja en beenwarmers zijn ook een nieuwe trend :rolleyes: |
Het is idd niet echt nieuw meer,
maar het ziet er echt niet uit vind ik.. Er zijn veel dingen die ik dan wel niet mooi vind.. Maar dit slaat echt alles, ik vind het echt afschuwelijk.. |
Army ook toch?
En spikeriemen enzo... |
All stars worden ook in, en evisu...
|
Citaat:
|
LELIJKKK!!! OMG wat LELIJK! ... :rolleyes:
|
ja superlelijk maaaaaaaaaaarja smaken verschillen
|
Citaat:
Enne, jak. |
ik kan me dr niet zo goed een beeld bij vormen, het wordt steeds maar zo'n true punkermeiske van 14 die dr te wijde broek in de kisten heeft gepropt.
|
Vind het niet echt mooi, meer heb ik niet over te zeggen eigenlijk.
|
Ik vind het heeeeeelll erg lelijk, maar iedereen heeft een andere smaak......
|
Citaat:
|
lelijk.
|
heeeeeeeeel erg lelijk
|
Ben ik nu de enige die dat wel geinig vind :(
|
Hahaha onder welke steen leef jij :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |