![]() |
Wat moet ik geloven?
soms vind ik het moeilijk
als je lieve woordjes naar me fluisterd moeilijk om te geloven dat deze woordjes voor mij zijn bedoeld moeilijk om te geloven dat je echt meent wat je zegt dat je het alleen tegen mij zegt en dat het niet is gelogen moeilijk om te geloven dat je zo lief voor me bent dat je van me houd en dat je me niet bedriegt moeilijk om te geloven dat je geen spelletje met me speelt en dat je meent als je tegen me zegt 'ik hou alleen van jou' ik hoop dat je me kunt begrijpen ik hoop dat je snapt waardoor dit gekomen is ik kan er ook niks aan doen dat iemand dat voor jou heeft verpest ~*~*~*~*~*~ Ik zou graag jullie mening hierover willen hebben. Ik wil hem zo graag vertellen hoe ik me voel, maar ik durf het gewoon niet. Ben bang dat hij me niet begrijpt, dat hij boos wordt, en bij me weg gaat... lucy |
Wil je commentaar op de inhoud of op het gedicht zelf (vorm, metrum)? Het is hier namelijk de bedoeling dat er niet alleen maar op de inhoud ingegaan wordt, maar ik kan het gedicht wel voor je verplaatsen (naar liefde & relatie of psychologie). Laat het even weten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |