![]() |
sexvraag voor de heren
nee maar even serieus: zonder geintjes dus: vinden jullie het echt zo geil als wij vrouwen jullie zaad doorslikken???
Want ik heb het wel over voor mijn vriend maar als het alleen maar stoere praat is... :D |
hmm boeit me eigenlijk niet :) is jullie probleem wat je ermee doet :p
sommige vrouwen vinden het juist geil om het door te slikke |
Citaat:
|
liever niet...
|
Citaat:
|
kvind het ook niet echt geweldig..
heb m eigenlijk nog nooit gepijpt tot ie klaar kwam, maar wel n keer zaad van zn buik gelikt :) maar niet te veel... dan wordt je misselijk! en hem boeit het niet zegt ie.... moet maar doen wat ik fijn vindt :) xXx |
Zaad smaakt naar zeewater. Erg zout dus. Heb ik ergens gelezen, geen ervaring.
|
Citaat:
|
Ik vind dat een meid dat zelf moet bepalen.. ik zelf als jongen zou als ik een meisje was geweest niet lekker gevonden hebben... voor de mensen die het lekker vinden, wat vind je eigelijk lekker... je proeft mischien iets maar wat moet je ermee? :confused:
|
Citaat:
Spreek je uit eigen ervaring? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zijn er meer jongens die hun eigen sperma proeven. BTW sperma smaakt niet elke keer t zelfde, t schijnt aan t eten te liggen! |
Citaat:
|
*haalt er een kwoot van iemand bij* Je spuit wat je eet
Iedereen smaakt anders... |
Citaat:
|
Het smaakt eigenlijk niet ergens naar... Het is een beetje zout
|
Ligt eraan. Meestal slik ik het gewoon door, andere keren vind ik het lekker als ie in mijn gezicht spuit.
Het nadeel van dat laatste is dat het zo gaat plakken, dat is wel vies. Maar het idee erachter is geil, net als bij slikken. |
Citaat:
|
ja, t is de ultieme meester-slaaf actie
ze is zo nederig dat ze je zaad slikt; ze heeft het voor jou, de grote held, over om t in te slikken kinky hor (y) |
Ag, volgens mij is het alleen leuk om te zeggen.
Tenminste zo word het hier gebruikt. "gisteren gepijpt door (naam) ze slikte gewoon alles door" op zo'n moment wens ik altijd da'k een :rolleyes: bij me heb, maar dat heb ik nie |
neu, valt wel mee, trouwens, als je fruit eet, niet rookt en niet zo veel drinkt, dan smaakt je goedje lekker zoet. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ghe, mijn vriend wil dan meestal ff niet meer met me zoenen, omdat hij dan de smaak van zn eigen sperma proeft ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- kimmetjeluvsya schreef op 14-05-2003 @ 14:09: Volgens mij zijn er meer jongens die hun eigen sperma proeven. quote: -------------------------------------------------------------------------------- Idoless schreef op 14-05-2003 @ 14:37: ghe, mijn vriend wil dan meestal ff niet meer met me zoenen, omdat hij dan de smaak van zn eigen sperma proeft nou deze jongen wil duidelijk niet z'n sperma proeven.. :p |
Het lijkt mij super smerig als een vrouw mijn zaad door zou slikken :-(
|
als hij t graag wil doe ik t misschien wel. maar vind t nie egt lekker moet ik zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW, ik vind het er zeker geil uitzien als er geslikt wordt, o.a. omdat je dan niets zelf hoeft af te maken :p Ziet er sowieso geil uit, het extreme: "Jij-bent-geil-en-ik-wil-je-principe..." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk zou ik het niet lekkerder vinden als ze het zou doorslikken... Als ik zou merken dat zij het niet lekker vind dan zou ik me schuldig voelen, en dat laat echt geen lekker gevoel achter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat is geil. Ik weet niet waarom. Het is iets psychologisch wat niet te verklaren valt.
Misschien is het wel net zoiets als een perfect natuurlijk getal in de wiskunde: het is iets mooi afgeronds, een natuurlijke cirkel. Uitspugen is zo 'onaf'. |
Citaat:
|
Ben ik de enigste die gelijk aan hamka's dacht?
|
Ik vind het wel leuk als ze het doorslikt (weet niet waarom). Ook al weet ik niet hoe het is als ze het uitspugt :eek: :p ...
ze zegt dat ze het wel lekker vind. Kan ik me weinig bij voorstellen. nooit geproeft maar toch... |
Citaat:
|
ja :D en ook alweer geantwoord.. sterkte!
|
hmmm... mij lijkt het eigelijk niet veel :) njah, heb dan ook nog geen jongen gepijpt tot-ie klaarkwam :D maar als-ie dat echt wil, wil ik het wel eens proberen. maar de gedachte alleen vind ik behoorlijk vies :D
|
Hebben jullie nog nooit gehoord van safe sex?
Van pijpen kan je SOA's krijgen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |