![]() |
Examenstunt
Wie weet nog een leuke examenstunt...??? Niet zo standaard/kinderachtig dat leraren die een liedje moeten zingen.. maar een echt leuke STUNT!!!! :rolleyes:
|
Bij mij op school hebben ze een keer het wereldrecord twister gedaan.
Ze hadden toen bij die fabrikant zoveel twister-matten gevraagd dat er zo'n 800 man tegelijk mee konden doen.....was best leuk :) Verder hebben we een keer een kamelenrace gehad..... En ze hebben een keer alle gangen in de hele school blank gezet met rookmachines :D Dat was het zo'n beetje...... |
Heeft er iemand een echt goede examenstunt gedaan. Dus niet 'leraren Idols laten doen' of 'bier bier bier', maar echt iets geweldigs.
Ik hoorde als voorbeeld: hypnose-stund. Leraren worden dan gehypnotiseerd. Zoiets is echt geweldig. Zijn er nog meer van die ideeen?? |
Leerlingen waren 's nachts naar verschillende leraren toe gegaan om ze in hun "nachtgoed" te filmen. Die films werden op de stunt uitgezonden.
|
dat hadden wij vorig jaar en de zwakste schakel en toen werden ze aangehouden voor alcoholtest en dat was goed en toen zeide ze dat ze met een examestunt bezig waren en toen ging er een politiebusje mee om de leraar uit bed te schreeuwe
|
beetje laat
immers de examens waren al een maand geleden :confused: |
Ach, ideeen opdoen voor komend jaar is nooit slecht, nu niet iedereen de stunt heeft gehad (of heel binnenkort)!! Nu zit het nog vers in het geheugen!!
|
Citaat:
Waarom zijn die dingen afgezaagd? Omdat iedereen ze doen. En waarom doet iedereen dat? Omdat het leuk is natuurlijk |
Bij ons hebben ze ooit eens een striptease danseres ingehuurd. Alleen mocht zij zich niet uitkleden en mocht ze bij de docenten niet meer dan hun jasje uittrekken.
Het idee was leuk, de uitvoering was alleen wat minder |
Bij mij opschool gaan we alle leerkrachten na spelen. Dus een leerkracht die altijd te laat komt dan doen wij ook. Of de gehaate logboeken actie. ;) Of ANW leerkracht met een absurte anw opdracht. Dat wordt LEUK
En na afloop krijgen ze allemaal een tekening met een portreet van hun. |
hmmm wij mogen geen examen stunt meer doen omdat de jaren van tevoren flink verpest is (ier over de schoolplaats uitgooien. 100 legbatterijen loslaten muizen loslaten. kakkerlakken loslaten van die kut dinge
maar ik wil wel een stunt wat de leraren voor schut zet niet dat ze super pissig worden. en dat de leerlingen leuk vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |