![]() |
Stam naar Ajax
zoiets zeiden ze bij voetbal insite. meer weer ik er ook niet van.
|
zeg dan ook niets :)
|
Dat zeiden ze een paar weken geleden;) ennuh dat was maar een gerucht waar ze het over hadden;) Want door hun voor onmogelijk werd gehouden zolang chivu niet weggaat.
|
Zoiets las ik ook op voetbal online.
Hij gaat bijna zeker naar een Italiaanse topper die hem WEL kan betalen(milan, juventus). Maar als hij naar Nederland zou komen, zou hij eerder voor Ajax kiezen dan voor PSV [edit]voetbal online :o [/edit] |
Citaat:
|
Kan Ajax het wel vergeten...zo'n slome duikelaar achterin moet maar niet... :o
|
Stam heeft inmiddels al gezegd dat hij helemaal niet meer naar Nederland wilt komen... alleen de drie Italiaanse topclubs behoren tot de mogelijkheden (inter, ac, juve)
|
Lijkt me niet echt logisch als Chivu blijft. :)
|
geen slechte koop zou ik zeggen..geloof het alleen niet...
|
Geloof er geen bal van
|
Dan komt nog eerder Frank de Boer weer terug.
|
Jaap moet gewoon terug naar Manchester ! :cool:
|
Citaat:
Jaap moet gewoon terug naar Kampen! :cool: |
Italië is het land van Jaap Stam... Laat hem daar maar mooi blijven, het is de enige verdediger van het Nederlands Elftal die nog fatsoenlijk meekan. Hou hem nog een paar jaar op niveau!!! Dan hoeven we ook nie te wanhopen voor het Nederlands Elftal...
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ie daar tenminste helemaal geconcentreerd moet zijn om tegen de spitsen daar op te kunnen... In Nederland redt ie t nog met 1 been tegen die toppers hier... |
Citaat:
Jaap moet terug naar Engeland !! |
nee hij gaat naar inter ac milan of juventus
|
Citaat:
Inter neemt een optie op Chivu MILAAN, 16 mei 2003 13:44 - Inter heeft tot 30 juni het alleenrecht om met Ajax te onderhandelen over Cristian Chivu. De Roemeense speler heeft een optie getekend bij de Italiaanse topclub, waarmee alle andere gegadigden voor de aanvoerder van Ajax tot die dag worden uitgesloten. Ajax en Inter moeten het nu eens worden over een transferbedrag. Ajax wil 20,7 miljoen euro hebben op basis van een clausule in het contract van Chivu, terwijl Inter voorlopig niet verder wil gaan dan dertien miljoen euro. In de komende zes weken moeten beide clubs tot overeenstemming komen, anders verloopt de optie. Overigens heeft Inter ook belangstelling voor Andy van der Meyde en ziet AS Roma in Hatem Trabelsi de ideale opvolger voor de Braziliaan Cafu, die met een vrije transfer zal vertrekken. gerucht van voetbalonline |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is Heitinga er ook nog als ie tenminste nog s fit wil worden en is Van der Gun niet veel minder dan Van der Meyde... |
Dat de mensen hier voetbalonline als bron nog altijd serieus nemen :(
|
Chivu kan ik me voorstellen, maar gaat waarschijnlijk niet weg mits Ajax CL misloopt. Voor Andy en Hatem zou het sowieso niet goed zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |