![]() |
Haat jij dat ook??
Van die buren die dan precies de tegenovergestelde muziek van jou draaien?
Ggrrr, ergernis :mad: |
nee
|
Bij mij zijn het niet de buren maar mijn broer...
|
zolang ze maar niet 10 uur per dag keihard Bob Marley (of andere reggae) zodat je het binnen nog kunt horen terwijl de huizen totaal niet gehorig zijn (n)
|
tegenovergestelde muziek? wtf is dat? dat je de macarena in het ene huis achterstevoren draait en in t andere huis niet? :confused:
|
Volgens mij luisteren mijn buren amper muziek, ik hoor het
namelijk nooit. Nou kan dat ook komen omdat mijn muziek zo hard staat... :o |
Citaat:
|
Mijn zusje is fan van Blue *huil*
Hoe heeft het ooit zo kunnen lopen.. :( |
Citaat:
Ik denk dat er wordt bedoeld dat jij bv Slipknot draait, en je buurman klassieke muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij hebben onze buren geen radio (y)
|
Citaat:
|
mijn radioboxen en computerspeakers gaan toch harder dan die van de huisgenoot naast me :)
|
Citaat:
Ik denk dat ik met 6x120w en een subwoofer van 150w wel even iets verder kom dan de buuf :D |
neej nog nooit last van gehad.. sorry?
|
Meisje hierboven luistert altijd Madonna (en dan van die oude nummers he) en Kylie Minogue... Mja, dat gaat nog wel en je hoort het ook pas wanneer je de deur naar de gang open doet dus :)
Buurman draait vooral... mja, rustige muziek... niet storend ofzo... Volgens mij zijn mijn vriend en ik de enige die de stereo wel eens lekker hard zetten :) |
mijn buurman heeft de neiging om op zaterdag- of zondachtochtend vrolijk z'n Jesus Christ Superstar cd op z'n hardst te luisteren... of hij gaat op z'n elektrisch orgeltje spelen
verder nooit ergens last van (y) |
Kan ik niet horen, gelukkig.
|
dan zet ik mijn muziek gewoon harder dan die van hun.......
maar nee, geen last van, ik denk dat ze sowieso al meer last van mij hebben dan ik van hen.... |
buurmeisje zet weleens JLO op daar word je ook niet echt vrolijk van
|
Nee, gelukkig heb ik daar absoluut geen last van. :)
|
Neh. Heb er nooit last van gehad,
en als dat wel zo is, zet ik mijn muziek wel veel harder. ;) |
Helemaal precies tegengesteld? Dat zou betekenen dat het in tegenfase is met mijn muziek, en dan zou het elkaar ophefen. Dan zou je niks horen.
|
Gelukkig wonen mijn buren een stuk van ons vandaan :p
|
Ja, maar dan niet als wat nare man zegt..
Gewoon minder mooie muziek bij de buren en dan heel hard. |
nou eigenlijk eh.. nee :)
|
hmm kan me er eigenlijk niet druk maken.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig zijn mijn buren Jehova's Getuigen, dus die draaien eigenlijk nooit muziek.(y) |
Mijn buren draaien geen muziek, of althans zo zacht dat ik het niet hoor (y)
|
Mijn buurvrouw draaide tot voor kort 425x per dag die single van Jamai :(
|
ligt aan de frequentie... eens in de zoveel tijd moet je zoiets kunnen tolereren, maar heel de dag door zou ik vervelend gaan vinden.
|
mijn zusje, grmbl, rotkind.. hele dag door K3 enzow... sommige liedjes vallen mee, maar de meesten zijn echt verschrikkelijk.. vaak zet ik dan mijn muziek nog harder dan de hare :D
|
Citaat:
|
Ik hoor weleens turkse en marokaanse muziek is wel (y) :cool:
|
ja, mijn buurmeisje draait wel eens keihard trance en dance en die shit, maar dan draai ik er gewoon dead kennedy's overheen ofzo
|
Citaat:
|
Wij hebben sinds september nieuwe buren en het is een vrouw met twee dochters, van 12 en van 9 en die oudste draait heel de tijd the Ketchup song en dat soort herrie, terwijl ik probeer te leren, echt niet leuk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind alles leuk :confused:
|
mijn buren hebben een piano, klinkt heel erg door, maar ik heb er geen last van. radio heb ik bij hen nog nooit aan horen staan.
|
Citaat:
|
Ik heb eerder een hekel aan mn bovenburen! Die zetten elke middag om 15.00, als ze net thuis zijn gekomen, dezelfde cd op! 't Is wel leuke muziek maar 't komt wel je strot uit als ze op een gegeven moment het liedje op repeat zetten :eek:. Maja 'k mot nie zeuren! Ik zet ook vaak keihard de muziek aan :D
|
Citaat:
|
M'n zusje draait tig keer per dat dat nummer van Will Young . Ofzo.
Maar van buren eigenlijk nooit last..ja, eerder hadden we achterburen die in de zomer keihard constant alle pop nummers..maar dan net van een half jaar geleden.. draaiden..beetje jammer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |