![]() |
Na het uithijgen nog een keer?
Zijn er meerdere die het na het uithijgen nog een keertje doen en het dan ook langer volhouden?
Soms nadat we na een heftige vrijpartij tegen elkaar aan liggen wordt hij weer hard (en zij nat) en doen we het nog een keer. Vaak is die tweede keer lekkerder en proberen we veel meer standjes. |
de tweede keer komt hij nog sneller :rolleyes: :(
|
hebben wij ook hor :D
|
Ja, ik heb het wel niet zo vaak gedaan, maar met mijn ex vriendin was het de tweede keer altijd nog lekkerder dan de eerste keer, en hielden we het ook langer vol
|
Mijn vriendje redt een tweede keer vlak achter elkaar niet. :(
|
Hoe kan je de tweede keer nog sneller klaarkomen? Dan duurt het toch juist langer? Of heb ik dit alleen?
|
Citaat:
maar ach, als je er geen behoefte aan hebt (weet niet of je dat hebt) is het geen probleem toch? |
Het is niet echt een probleem .. als ik echt nog een keer wil komen, dan zorgt hij wel dat ik nog een keer kom, maar het zou wel leuk zijn als we het een tweede keer erachter aan konden doen :)
|
Citaat:
|
Jah, als we allebei al een keer zijn klaargekomen en we willen nog een keer, dan doen we t nog een keer. Maar bij hem duurt t dan langer. Bij mij niet, want ik ben meestal nog wel opgewonden na een eerste keer...
Soms doen we t ook zo, dat we eerste vingeren/trekken/beffen/zuigen en klaarkomen en daarna nog 'neuken'... |
Wij doen het meestal ook meerdere keren na elkaar, maar meestal wel met een 'pauze' ertussen, want hij kan het niet twee keer meteen achter elkaar. Maar de tweede keer duurt dan wel langer, wat het dan ook meteen een stuk leuker maakt....
|
Citaat:
|
Nog een keer? Nee, dat overleven we niet. Wij proppen alle zaligheid in een uitgebreide eerste( en dus enige) keer.
|
Uithijgen? Hoe hard denk je dat ik me trek? Hahaha. Nee, hoor, voor mij geen tweede keer!
|
Meteen nog een keer halen we niet denk ik.. :)
Maar als we even uitrusten kan het vast wel |
Hmm nee doen we eigenlijk nooit...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
tussen de 1e en de 2e keer moet toch wel een tijdje tussen zitten... |
Citaat:
|
hij hard en zij nat..
wat een literair prachtige zin |
ik wil soms wel maar meestal kan zij het een 2e keer niet aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal is de eerste keer bij ons al behoorlijk heftig en redden we een tweede keer niet, soms wel als we in een actieve bui zitten.. :D of als we gaan douchen, na een vrijpartij.. tja.. dan neemt vaak de zin toch wel weer toe!!
|
Citaat:
alsof hij een kind wil :eek: |
kan me vriend niet jammer genoeg... maar 'k krijg em wel een keer zo ver.. hoop ik :)
|
Ligt eraan...
Soms doen we het meteen nog een keer. Het verschilt echt per keer of die tweede keer heftiger is, langer duurt ed. Soms zit er tussen de 1e en 2e keer een uur, soms langer, soms korter. En soms doen we het gewoon maar een keer. |
Citaat:
|
Citaat:
maar om ff ontopic te blijven, meestal doen wij het maar één keer, omdat hij daarna bijna meteen in slaap valt... Maar soms wel twee keer, wat ook echt het maximum is, en dan duurt het ook wat langer. Dat is ook logisch, je moet weer energie en zin verzamelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |