![]() |
Sport Management
Heey,
Wie weet wat Sport management inhoud? Want Sport vind ik helemaal geweldig en managen, nu zou je dus zeggen dat dit de ideale studie voor mij is... Maaar wat zjin de mogelijkheden na de studie allemaal? |
|
Dit is gewoon PRECIES wat ik zoek!!
THNX!!! |
Weet je hoe ontzettend moeilijk het is om in die sector aan de slag te kunnen? Er zit zo ongelooflijk weinig toekomst in, dus misschien kun je beter iets anders kiezen. :)
|
serieus?
how do you know? |
denk zelluf ook dat er strax weinig werk in te vinden is. sport is een beetje een modeverschijnsel, iedereen wil ineens wat met sport gaan doen... en wat dacht jij later voor werk te gaan doen dan? een manager van een sporter?? vaak is ut nog moeilijker voor een vrouw daar hoog in te komen.. maar als je het echt leuk lijkt, moet je het natuurlijk gewoon gaan doen!! xxx
|
Ik gah zelf een opleiding sport en bewegen doen
en ik denk dat er wel toekomst is in sport |
Ik zou echt niet die opleiding gaan doen als ik jouw was. Het gaat nu echt superslecht met het sportwereldje.
Kijk maar naar alle voetbalclubs: ze gaan allemaal failliet. En das niet alleen in het voetbal hoor!!!!!!!!!!! (n) |
Iedereen die zegt dat er geen geld meer in sport zit moet nu zijn mond houden. Het is zelfs een van de meest groeiende sectoren op dit moment, niet zozeer in de diepte, maar wel in de breedte.
Aangezien er steeds meer dikke mensen komen zie ik mijn portemonnee vanzelf wel gevuld worden. Sport blijft toch wel. |
Maar ik wil iets van managen/ondernemen en iets met sport..
Wat voor een mogelijkheiden zijn er voor zoiemand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |