![]() |
Experiment: Hoe smaakt je eigen sperma?
In "een sexvraag voor de heren" was de vraag of mannen het nu zo opwindend vinden als de vrouwen hun sperma doorslikken... Nu rees bij verschillende mensen de vraag "hoe smaakt sperma uberhaubt?". Ik vond het wel een ineteressant experiment en heb het dan ook geprobeert (ik hoefde niet te werken vandaag dus had alsnog de tijd :P)
Mijn ervaring: Het is niet super smerig ofzo, het idee is een beetje eng, maar het smaakt heel zacht en een beetje zoet/zout achtig. Het is vrijwel smaakloos. Het was wel interessant om te weten hoe het is, maar het is wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar ;) Nu wil ik ook weten wat jullie ervaringen zijn :) |
Ik ga ook meedoen, maar dan wel later deze dag. Ik ben alleen benieuwd hoeveel sperma je hebt geproefd. Net als bij een meisje bij wie je in de mond komt - alles dus, of maar een klein beetje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slikken is echt een big NO NO (n)
|
Citaat:
|
ook wel es gedaan, best te doen imo O_o
kbedoel, voor de smaak hoef je het niet te laten. (mijn zooi iig, komt maybe omdat ik vegetarier ben?) wel kut gevoel in je bek erna, beetje plakkerig ofzo :p |
Zoals ik al zei, hamka's. En een beetje metaalsmaak.
|
Jagh, ik sla over , Bweughhhhh
|
zwak zeg. wij wel en jij niet. pffff.
|
bah ik doe niet mee!
|
Er zijn opeens wel veel manen die het laten afweten... Ik vind slikken ook maar niks.
|
Hmmm...mjah ik ben van de instelling "je moet alles eens geprobeerd hebben", maar mijn eigen spul vond ik *schaaaaaaam* best lekker... Maar je moet van tevoren wel dingen eten die je sperma lekker maken....
Mijn buurman kwam met thee met honing of ananas... Dus heren, eet een ananas, ga met jezelf spelen en proef het eens. Trouwens...de smaak is m.i. niet te omschrijven... Ik vind het nogal dikke karnemelk-achtig...maar het smaakt weer heel anders... |
ik had het al een keer gedaan dus ik tel eigenlijk niet maar ik ben iig mansgenoeg om te proberen wat veel vrouwen ook doen ;)
vind het niet vies trouwens ook niet lekker... beetje neutraal smaakje licht zoutig.. |
Wel eens gedaan. Smaak was een klein beetje wennen...
|
Een paar weken terug heb ik ook een beetje van mijn kwakje geproefd, gewoon om te kijken hoe het smaakt. Nouja, wel beetje zoetig. Maar niet dat ik nu emmers ervan leeg zou "drinken"
Mark :cool: (wiens kwakje best sweet is) |
nog nooit gedaan en me vriendin hoef het ook niet te doen van mij..... Wel makkelijk want kleeft het bed enz niet :)
Maar het idee al dat ze iets smerigs doorslikt van mij.... Naja tenzij ze het zelf wil dan maakt het me niet uit.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
IK vond het naar eiwit smaken met zout. Maar dan alsof het rauw is(zo voelt het in je mond) en dat maakt het goor. De smaak zelf was niet eens zo slecht :) ( Het was dan niet heel veel, maar ik zal alles nog wel es doorslikken (denk ik))
|
Citaat:
|
Ik kijk wel uit.....
|
Citaat:
maar tis wel vaak zo dat vrouwen meer sperma "proeven" dan mannen. |
:eek: :eek:
|
Experiment No. 2.
Men neme het kwakje en bereid het op verschillende manieren. Kook een ei, haal de schil eraf en het eigeel eruit, doe het kwakje erin, laat het even stollen in de koelkast. Serveren met lichte garnering. Bakken en als pittige saus over het vlees gaat ook prima. Iknow, sick mind als je het zo leest :P Disclaimer: Bij geen van de bedachte gerechten heb ik echt sperma gebruikt als spul, eerder het idee van mayo ofzo :P Dan is het best lol :P [LOL nu lijkt het net alsof ik het echt heb geprobeert :P Niet dus :P Mogen de deskundigen hier doen... Vind het toch eng dat spul :eek: ] |
Heb het nog nooit geproefd en aangezien ik nu alleen ben ga ik ook niet zitten rukken omdat ik dorst heb.....
|
Hm nooit gedaan..kweet ook niet of ik het wel ga doen :p
|
zal de smaak erg verschillen per persoon?
|
Citaat:
Ligt eraan of je rookt, drinkt, oude sperma, nieuwe sperma of dat je veel fruit eet, dat je sport.. kortom een aantal factoren. Mark :cool: |
Citaat:
Bij zoenen komt natuurlijk niet zo heel veel vrij. Bij beffen ligt het aan de vrouw en hoelang je doorgaat. Mijn vriendin zal het ook nooit moeten doen, zou er uit zien als je iets moet tijdens de seks. Maar het is wel uitermate lekker op te komen tijdens het pijpen. Een doekje bied dan ook een goede uitkomst natuurlijk. Mar het is en blijft een keuze die iedereen voor zich zelf mag/moet maken. |
Ik ga het lekker niet proeven! :p
stel nou dat ik het heel vies vind, dan kan ik nooit meer met goed fatsoen kijken als mijn vriendin het wel doorslikt... |
Citaat:
|
dat wil ik juist WEL maar ik zou het niet aan kunnen zien als ik haar zag slikken terwijl ik weet dat het vies is. Nu zegt ze gewoon dat het wel een beetje lekker is (niet super) en dat geloof ik nog. Als ik zelf zou gaan proeven word dat misschien weer anders.
|
Kom op jongens laten we eerlijk zijn !!!!!
We zouden het bijna allemaal te gek geil vinden als onze vriendin of vrouw ons zou pijpen en daarna de handel zou doorslikken. Ik vind dat je dan moet weten waar we het over hebben dus wees een held en proeven die zooi. Zelf vind ik het absoluut niet vies. Zou het niet dagelijks willen proeven maar absoluut geen smaak om te zeggen dat je het nooit meer zou willen proeven. En voor de meiden als je niet wilt slikken moet je het vooral niet doen. Bij sex moet het voor beide (of meerdere) partijen (gheheh) leuk zijn dus als de dames het niet willen dan wat mij betreft ok. |
Ik zou het nooit doen. De vrouw hoeft het van mij ook nooit te doen. :)
|
Het smaakte naar zaad. :rolleyes:
|
*kauwt nog*
|
Er zit ook wel een verschil in het proeven en het moment als je vriendin je pijpt, en dat je dan klaarkomt, in haar mond. Het sperma is afgekoeld, het komt niet met een noodgang je strot invliegen, het is niet oververwachts. Dat speelt ook een grote rol!
|
*Zoekt mes en vork*
Het is ook lullig als het altijd maar van een kant komt, eerlijk zullen we alles delen? :p |
Citaat:
... lepel ook goed? Mag niet met scherp bestek spelen :P |
Citaat:
|
Joh, kip mag je toch ook met je handen kluiven, nou dan!
En zaad mag ook vast uit het vuistje. *ziet universele term voor afzuigen ontstaan: zaad uit het vuistje, offe, even een zaadplankje klaarmaken* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, 't is voor onderweg he. Een meeneemlunch, en altijd vers!
|
*moet denken aan scene uit There's something about Mary*
Haargel kan er niet tegen op geloof ik :/ :\ :/ Nogal offtopic :| |
Ik heb geloof ik nogal dringend lenzen nodig :S
Ik las "Experiment: Hoe maak je je eigen sperma?" :| k vond het al zo raar.. Anywayz.. ik zou voordat ik zijn sperma zou gaan uhm.. proeven.. wtf.. dit klinkt raar :o Hem toch wel eerst laten weten hoe z'n eigen sperma smaakt denk ik. Ik bedoel.. wat is daar nou eng aan.. tis toch van hem zelf. Ik weet ook wel hoe ik smaak hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |