![]() |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden?
Dus wat vinden jullie van gebeft worden??
Vinden jullie het super, gewoon lekker, of hoort het er maar bij??? Of vinden jullie het lekkerder dan geneukt worden om het maar 'grof' te zeggen. Of dat toch net niet. Dus meiden wat vinden jullie hiervan, mogen jullie vriendjes het graag bij julie doen? |
De absolute top in genot. Gelukkig denkt mijn vriend er ook zo over, die werpt zich dus graag op als vrijwilliger.
|
Ik het wel lekker, maar dan wel gewoon mijn clitoris...
Mijn vriend hoeft echt niet met zijn tong bij mij naar binnen te gaan, want vind ik niet echt een prettige gedachte |
Citaat:
|
Dat is inderdaad superrrrr :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh, er wordt dus ook altijd bij gevingerd... Net zozeer als ik bij het pijpen ook mijn handen gebruik. |
super :D
en idd, met vingeren samen echt n supercombi :D |
Lekkerr :)
Wel heel zacht, dus hij moet ook echt m'n clitoris met z'n vinger stimuleren, gewoon een beetje afwisselen zeg maar... :) |
ik vind het wel heel lekker, maar mijn clitoris is ontzettend erg gevoelig, dus het moet nogal met beleid :o ...
|
Citaat:
|
mijn vriendin heb ik laatst voor het eerst gebeft en toen is ze klaargekomen.. ze zei dat ik dat vaker moet doen.. en dat doe ik zekerz ook wel.. ik merk in de berichten dat heel veel meiden het lekker vinden om gebeft te worden... oke dan! (y)
|
Citaat:
|
Beetje vragen naar de bekende weg imo
|
het is super :D niets zo zalig als gebeft worden!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst afharden, voor ze in de volle grond kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke vingeren en beffen uhuh??? :)
Deed ik het voor de eerste keer geloof ik niet slecht hehe. volgende stap... lange halen of snelle kleine tongbewegingen?? :) Ben benieuwd.... |
Citaat:
|
Citaat:
2 keer snachts achter elkaar toen.... en die ochtend erop en middag... |
Citaat:
|
Afwisseling is het lekkerst maar als het eraan zit te komen moet je niet ineens iets anders gaan doen.
In ieder geval, dat vind ik ervan :) |
Nou, van alle personen die mij gelikt hebben was (en is) er maar eentje die er écht wat van kan. Als hij het doet is het heerlijk en kan ik er ook van komen.:)
|
Als mijn vriend het bij mij doet kom ik er altijd van klaar. Is dat raar? :)
|
Indien goed gedaan: het lekkerste dat er bestaat..
|
Erg lekker, maar ik vind vaginale sex lekkerder... ben tot nu toe nooit klaargekomen van orale sex (misschien komt dat nog wel eens... maar oke).
|
Citaat:
|
Fijn, ik ben niet abnormaal :)
|
Citaat:
|
Ik vind het erg lekker maar kies toch voor het betere handwerk!
Ik ben dan ook de eerste zoals ik het hier lees :o |
Ja niet alleen de eerste hier, de eerste van wie ik dat hoor! :) hihi, ieder zijn smaak!
Loontjuh, hoe wist jij dat :) |
Citaat:
|
Ik vind beffen super!! En idd met vingeren erbij is ook lekker, maar niet als ik echt wil klaarkomen, want dan kan ik me niet concentreren op 1 punt (de clit in dat geval). Wel om op te winden.
|
Citaat:
Ik bedoel ja zoals je hier ook leest ie er bijna iedereen gek op (niet dat het verplicht is natuurlijk) maar goed ik zou toch alles proderen als ik jou was. |
Geweldig. Lmd. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:) x
|
Citaat:
Citaat:
|
wat een wijze lessen allemaal ;)
|
Ik vind het heeeeerlijk als mijn vriend me likt, maar ik ben ook nog nooit zo tot een orgasme gekomen. Hij maakt me echt gek, maar die drempel kom ik net niet over. Vind ik niet erg hoor, misschien gebeurd het in de toekomst nog en met de hand is het ook zeker niet verkeerd :)
|
Beffen is fantastisch.. beffen en vingeren tegelijkertijd is uberfantastisch.. als het tenminste goed wordt gedaan :)
En vooral als het afwisselend is.. maar tegen het einde niet meer afwisselen want dat is frustrerend. Zow, voldoende antwoord vind ik. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sex..., vingeren dôh |
Mijn vriend is echt heeeeeeeel goed in beffen. Ik kan me vaak moeilijk inhouden om klaar te komen dan, dat is het enige dat ik er jammer aan vind, want dat wil ik meestal nog even uitstellen. Kan je dat onder controle krijgen?
Nou ja, je snapt het wel... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |