![]() |
Ben jij eigenlijk al 'echt' begonnen met het leren van je Examen ?
Hey,
Ik ben nog niet echt begonnen met leren, moet eigenlijk alles nog eens gaan leren. Wel een keer een samenvatting doorgelezen. Veel mensen die ik ken hebben precies hetzelfde, i ik was benieuwd of meer mensen dit ook hebben en/of hoever ze dan zijn ? :) |
Citaat:
Ik doe VWO C&M |
Welk niveau - profiel doe je dan ?
|
Jah, ik ben allang begonnen met leren. Vrijdag heb ik biologie. De vakken economie, geschiedenis en biologie heb ik al geleerd (ben ik mee begonnen). Vanavond ga ik met wiskunde beginnen. Ik doe Havo. Met profiel CM
|
als je al je tentamens goed hebt gemaakt hoe je bijna niet te leren.. gewoon toepassen.. alleen geschiedenis is weer een uitzondering, met een totaal nieuw onderwerp
|
Citaat:
|
Ik ga morgen beginnen
Tot en met maandag vrij en dinsdag 1e examen Dus vanaf morgen ga ik leren |
Godverdomme, maar wat ben ík blij dit te lezen. Ik zit ontzettend te stressen als ik denk aan maandag (nederlands en economie) maar tegelijkertijd vind ik uitslapen toch nog íets belangrijker dan leren.
En de letters bewegen écht als ik ze begin te lezen. |
Ach ja... Ik zit me dan wel druk te maken om latijn, maar ik heb eigenlijk nog een heel weekeinde om te leren, dus wat mekker ik nou?
Maar dan heb ik zo'n klasgenoot die me dan de hele dag achterna loopt en me vertelt hoe lang ze wel niet geleerd heeft (die uren telt ze dan echt!). Dan voel ik me weer zo onzeker... |
Ik heb trouwens al wel een paar dingetjes geleerd hoor...
|
Ik ben al een paar dagen ECHT begonnen!!
|
Ik heb morgen al 2 examens, dus ik denk dat ik over een uurtje wel begin met leren... en nee, daar ben ik niet trots op, ik kan me erzelf gewoon niet toe zitten, dus ik kom wel in de shit.
|
Citaat:
hahahaha jaaaaaaa idd dat heb ik nou ook!! :D |
Citaat:
|
Ik begin morgen. (y)
|
Ik probeer steeds om te beginnen met leren, maar het lukt nog niet echt. Het is voor mijn gevoel nog heel ver weg, tewijl ik vanaf vrijdag helemaal geen tijd meer heb om te leren, dus eigenlijk alleen morgen nog heb. En ik wil zo graag slagen :(
|
Citaat:
|
Ik moet eigenlijk ook nog beginnen met leren ik ben nu samenvattingen aan het opzoeken!!
Dus ik heb eigenlijk bestwel gestresst en ik val kilos af en das niet de bedoeling!! (n) :( |
:( leren? .. :D hehe achjaaaaaaaaa .... beetje examen stof ge-oefend van die examens van de afgelopen jaren etc. de shit die je dan fout hebt gewoon opzoeken en leren ... verder weinigggggggggg gedaan .... ja in de stad hangen ;)
knights, ga je nog blokken dan ? peace :p |
Ik heb geschiedenis Sovjet Unie helemaal doorgelezen (met veel moeite, samenvattingen maak ik niet) en morgen begin ik aan Nederland en de gezagsdragers, en misschien oefenexamen Nederlands en M&O...
|
als je pas na het weekend examens hebt hoef je helemaal niet te stressen want dan heb je tijd zat om te leren....als het je lukt tenminste...
Wordt heel moeilijk voor me om echt lang achterelkaar te leren :\ |
Ik doe VWO met NG als profiel. Mijn cijferlijst is niet denderend dus je zou zeggen dat het genoeg motivatie is om te beginnen. Het is alleen zo vermoeiend. En zo veel, juist ook omdat ik nog zo veel in te halen heb. En dan zijn er inderdaad nog wel eens van die 'vrienden' die dan nog eens benadrukken hoe ver ze al zijn...zucht...nog twee weekkies...
|
Citaat:
alles klassen, tijd niet gesproken... hoe is het in A'dam ? :) ja man, blokken komt nog wel... vast helemaal zondaavond.. mEo ;) |
Ja alles klasse hier ..... ik kom aankomend weekend wel ff naar Zutphen weeje jullie opzoeken .... er is een illegale party zaterdag en daar moet ik draaien heb ik ff geregeld via plein weej .... techno setje ... maar eeh ja zondag MEO blokken gek
pffffffff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ik ga vandaag maar ff op school in een hokkie in alle stilte leren .. ik kan t echt niet thuis ... veel te veel afleiding etc. achjaaaaaaaaaaaa die examens -- > komt allemaal wel goed zoniet -> ROC (n) hehe zolang ik maar gezond blijf OFNIE !! (y) peace ;) |
Ik doe VWO
- wiskunde B helemaal klaar - natuurkunde helemaal klaar - grieks helemaal klaar (heb ik al gehad, ging goed) - scheikunde ongeveer 75% klaar - biologie moet ik nog doen :o En nederlands en engels maak ik vandaag ff 1 examen van. |
Ik doe ook VWO NT
Heb vorige week Ak voor 75% geleerd (maar het was veeel te saai om af te maken) en zelf samenvattingen gemaakt Heb begin deze week Gs helemaal af gekregen en samenvattingen gemaakt. Ik ben sinds gisteren full-time bezig met Sk (superveel en enorm lastig) Ga morgen (vrijdag) beginnen met wb t/m zondag Zondag ga ik nog Nederlands leren Ik doe Na pas volgend weekend want dat is toch pas volgende week maandag... |
heb de afgelopen weken gewoon de stof en oude toetsen een beetje doorgekeken en inmiddels snap ik het meeste wel en vanaf morgen ga ik echt leren (dit beweer ik al we-ken..)
|
Citaat:
wat ga je aan Nederlands leren dan....? :confused: |
yeps tuurlijk! :D
|
Begonne nou tis wel de bedoeling maar elke x als ik ga leren ver zin ik wel wat om t niet te doen..... :( dus dat schiet niet echt op! maarjah iedereen veel suc6!
|
haha ja k wil ook telkens beginnen maar het komt er maar niet van dan sta ik extra vroeg op om te leren maar dan ga ik tv zien en blijf ik nog ff liggen ik moet nog bijna alles leren...
|
ach joh, gewoon relaxt blijven, lekker goed slapen enzow, btje oefenexamens maken, komt vast wel goed :)
|
Misssy: Ik heb precies hetzelfde hoor, dan ga je ff met die persoon kletsen, en dan kun je kiezen tussen naar de stad gaan of leren.
ik weet de keuze steeds wel :) niet-leren |
Ehm.... Ik doe VWO economie en maatschappij met als bijvak M&O.
Moet nog leren: -wiskunde de helft -M&O nog helemaal -Geschiedenis politiek Ned nog gedeelte -Aardrijkskunde nog helemaal -Economie examens nog oefenen -Engels oefenen -Ned oefenen Ehm........... loop ik achter??? x |
Citaat:
|
Ik heb alle stof die ik kon leren van alle examens maar eens een keer doorgelezen. De dag voor het echte examen kijk ik nog maar eens een samenvatting door en maak ik een oefenexamen. Ik had eigenlijk nog wel veel meer oefenexamens willen maken, maar daar begin ik niet meer aan. Ik word er alleen maar gestresst van en da´s ook nie goed.....En een garantie voor een voldoende is het oo al niet :(
Ik doe trouwens VWO EM met ec12,wa12,ak,fa12,du12,la,ne,en,gs2 :D |
k ben net begonnen met geschiedenis ,k moet zo ook even naar school want krijg even extra uitleg van me leraar over de stelopdracht.En ik heb vanavond ook een feestje maar ja ga denk ik maar niet moet eerst 4 uren trainen kan k ook al niet leren en na ja feestje dan weet je et wel lekker even wat drinken enzo wordt natuurlijk laat lig ik morgen weer tot 3 uur in bed..dus sla het feestje maar over!moet egt leren! :(
|
Citaat:
|
Ik heb wel samenvattingen enzo gemaakt en naar bijles geweest, ik moet alleen echt leren voor nl,bi,ak,wi
|
Citaat:
x |
Citaat:
|
ik moet GS nog leren, kheb het dinsdag, maar ik ben zo moe...
|
heel herkenbaar....
|
leren......is dat niet net zoiets als aliens??bestaat niet in mijn woordenboek iig ... gehege :D
ja geschiedenis eg zwaar bagger.....maja maandag maar es doorlezen ofso |
:d
|
AHAHAHAHAHHAAHH
examens...echt.....meo leren is zoo easy je moet gewoon: logisch nadenken, en HEEL goed de informatie lezen die je bij de opdrachten erbij krijgt .... daar staat het al in ... alleen analyseren en eruit halen en huphup verbanden leggen en shit .... ;) denk maar es na .. dan kom je ver peace :rolleyes: :cool: :eek: :confused: (y) |
ik weet het nie tmeer zeker
jij ? ;d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |