![]() |
XTC gebruiken + Jointjes roken ?
Hey,
Ik vroeg mij af om er veel mensen zijn die wanneer ze XTC gehad hebben vaak dan (flink) jointjes roken? |
Ik heb 2 keer XTC gebruikt...
de laatste keer wilde mijn pillen maar niet inslaan... iedereen was al zwara uit zijn pan behalve ik ... toen zei iemand draai dan een blow.. dus ik een blow draaien en gewoon een paar hijsjes en poef in een keer was ik waus.. Daarna ben ik ook gewoon doorgegaan met jointjes roken maar ik werd nietecht stoned ofzo, het had gewoon een lekker smaakje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat XTC wel het beste is ja ... ik doe dan ook niks anders als ik het heb gedaan(doe het bijna nooit)
|
xtc = toch DE partydrug ? :)
|
xtc is de beste drug :p
|
joints zijn gewoon lekker en je wordt ondanks de xtc toch beetje trager ( de xtc is wel veel sterker maar je wordt toch een beetje stoned zeg maar)
|
keb nog nooit xtc geslikt.
Maar ik herken het wel een beetje. Tijdens m'n paddo trips had ik ook als ik een hijs nam dat je gewoon niet merkt dat je rook in je longen hebt enz. Het is heel vaagh want je neemt een paar hijsen en voor je gevoel is het gewoon hetzelfde als normale lucht. Maar na een paar hijsen ben je wel ineens mega vager :D |
Ik heb ook niks van de jointjes gemerkt die ik gerookt heb toen ik een pilletje had geslikt. het is wel erg lekker idd...
het gewone roken ook btw. |
Blowen en hard drugs...? Hmm... gooi je wiet dan gewoon in de goot
|
heb het nooit geslikt en zal het nooit slikken ook !!!
Verder dan joints ga ik niet. |
het is wel relaxt op een afterparty!
een combi! |
het lijkt me dan eerder zonde van de wiet omdat je er toch maar een klein beetje van merkt door het overheersende effect van de xtc.
|
Zou inderdaad kunnen "Beltaine"
Maar toch komt het vaak voor dat mensen het doen! Zelf vond (jaja ben van de drugs af) ik het nooit fijn om te blowen terwijl ik leip was! Op een after is het altijd wel fijn omdat je dan heel anders leip bent dan op een feest! :D |
Citaat:
nou, ik vind dat onzin.. je merkt wel degelijk 'ff' het effect, en dat is een fijn gevoel hoor. vooral als je goede hash hebt... /typo's |
Citaat:
dan merk je dat wel ;) offtopic: Ga je wel eens naar house-feesten ? toevallig naar 4-elements a.s. zaterdag ? |
Citaat:
nee :) waar is dat dan? |
Blowen vind ik zooo fijn met xtc http://aliensonacid.net/html/emoticons/cwm12.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van 22:00 - 07:00 ofzo. :) |
Citaat:
|
Cker, smoken terwijl je onder de X zit is chill. Pept het effect lekker op.
|
Citaat:
Maar het gaat er bij mij vooral om "gezondheidsredenen" |
ik vind persoonlijk dat als ik blow terwijl ik uit m'n dak ben, dat het het effect mindert.....
en dat hoeft van mij niet..... hehehehehe :p |
he, heeft adolf wel toestemming gegeven om wiet en xtc door elkaar heen te gebruiken ?
|
Hoeveel gram rook je dan eigenlijk weg, als je met xtc combineert ?
rook je een een stuk of 5 a 6 jointjes op een feest ? of hoe moe tik me dat voorstellen ;d |
Ik doe die combinatie in ieder geval liever niet. Het blowen vermindert het effect van de snoepjes bij mij. Na een feest is het wel relaxed om te blowen, ook om de pupillen wat kleiner te krijgen. :)
|
ik heb laatst ook voor het eerst 2,5 schijf geslikt, en het is echt het relaxte spul wat er bestaat gewoon, en idd als je joints rookt dan word je wel een beetje stoned maar ik proefde echt bijna nix van de wiet
|
uuhmz...
- Ten eerste smaakt het heeeeeeeeeeeerlijk -bij sommige soorten pillen ga ik ervan 'trippen' (iig vreemde dingen zien en vreemde muziek horen enzo) -je hebt iets te doen (anderen gaan heel veel roken) uhm ja dat was het ongeveer.. en het is gewoon chill, het verandert het 'xtc-gevoel' |
Echt een bijzonder goeie combinatie, ik spreek uit ervaring.
|
Citaat:
|
haha
dat is toch geen antwoord ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
10 gram
of 10 jointjes ? |
.. jointjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(drama)
niets is zo tjil als nonstop jointjes roken tijdens xtc. een joint versterkt het gevoel alleen maar :) |
xtc partydrug...muah, goeie pillen zonder veel speed zijn helemaal niet geschikt voor feestjes imo. Ik wil dan helemaal niet dansen, ik wil alleen maar lullen met mensen.
Zodra er speed in het spel komt wordt het meer een dansdrug. |
Citaat:
Waar doe je dit dan, op evenementen ? |
Citaat:
maar dansen lukt ook wel aardig hoor ;) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De enige keren dat ik heb geslikt heb ik een paar joints aan het einde gerookt anders kon ik echt niet maffen!! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ook , af en toe ne g |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |