![]() |
De beste hash die je ooit hebt gesmoked?
Hey,
De titel zegt volgens mij al genoeg: "Wat is de beste hash die je ooit hebt gesmoked?" Voor mij Bubble Ice... (in zandvoort gehaalt) bij de Yankee's. /edit: Graag zou ik ook de prijs/gram willen weten en waar je deze hash gekocht had.. klein marktonderzoekje gaan we uitvoeren :) |
Citaat:
|
Spijkerkop of kopspijker ofzo.. Uit de Glory in Groningen.
€ 15 voor 1,6 gram meende ik. :o |
Ja, ice-o-lator, is erg goed, maar ik vind het niet echt hasj...
Beste hasj zal wel supermaroc ofzo zijn, maar hou niet echt van hasj. |
Citaat:
Waar kan je die supermaroc kopen - wat kost die etc ?:) tnx |
Citaat:
|
Wat Mark zei klopt ongeveer...
Maar de kwaliteit verschilt ook nogal per coffeeshop. De beste die ik heb gehad kwam denk ik bij de Greenhouse in Amsterdam vandaan en zal zon 7-8 euro per gram hebben gekost. Maar ben niet echt een hasj persoon. De Bubble ice bij de Dampkring (amsterdam) is wel erg aan te raden kost wel 25 euro per gram, maar dat is dan ook wel het sterkste wat ik ooit gerookt heb :) |
De kwaliteit verschilt ook per keer trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar ik het kocht stond erbij (only for experienced smokers) |
zero-zero :)
|
:D blowqueen :D bij de wallstreet in maastricht ,kost 16 per gram :o
|
Citaat:
waar heb je dat gehaald? @Knights: waar zit die coffeeshop in Zandvoort ongeveer? |
heb 1x hasjies gehad, had ik gevonden, was vet sterk en superlekker, volgens 'n gast in de shop nederhasj maar niet zeker..... wel genoten van me 4 gratis joints :D
|
heb 1x hasjies gehad, had ik gevonden, was vet sterk en superlekker, volgens 'n gast in de shop nederhasj maar niet zeker..... wel genoten van me 4 gratis joints :D
|
Citaat:
|
tnx
|
Toch ff /kick dit topic.
eenmalig try om te zien of er nog 'nieuwe' soorten aan bod komen ;) |
Waterhash... In plaats van een droge bek beginnen je speekselklieren juist harder te werken... Hier in Leiden verkrijgbaar à €12/g, bij coffeeshop Leidseplein...
Maar niets verslaat de ouwe trouwe superdikke afghaanjoint op een vroege wintermorgen... :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |