![]() |
Wiskunde B1 (VWO) quickscan
Is die nu zo moeilijk of ligt dit gewoone cht aan mij?! Ik snap er echt vrijwel niets van... Denk ik heel wiskunde te snappen, ik sta een 7,8 en dan maak ik die quickscan, wordt ik half gek.... ik kom d'r bij meer dan de helft echt niet uit...
Ben ik de enige? (www.examenbundel.nl ) |
ik ga m nu maken :o
handige tip (y) [edit]heb m nu snel doorgekeken. t niveau is vrij hoog idd maar wel het niveau van examen (en SE). gewoon rustig nadenken en stap voor stap wat proberen. tis ook niet de bedoeling dat je ineens het antwoord kan invullen in dat vakje. maak een berekening op papier (y) tot zover deze nuttige edit.[edit] |
Citaat:
|
ik zag die quickscan en heb bij voorbaat voor wiskunde al de moed opgegeven :(
|
Dat had ik bij Wiskunde A12 dus ook... mja... ik heb het pas over twee weken ofzo dus nog wel eventjes de tijd.. Maar er was niets wat ik echt goed begreep :o
|
ja heb wiskunde over exact 1 week :eek:
maar ben nu toch echt ff drukker met scheikunde enzo wiskunde ga ik morgen wel doen... HELLUP !!! |
Citaat:
|
Ik vind die quickscans een beetje raar... ga daar maar niet van uit, maar een oefenexamen, dat geeft denk ik een beter beeld.
|
Ik heb de quickscan van Natuurkunde gedaan en had een dikke onvoldoende! Toen heb ik alles geleerd en heb ik 'm nog een keer gedaan, maar ik kan nog steeds lang niet alle vragen beantwoorden! Stom dat er geen uitwerkingen bij staan, want ik snap het echt niet. Ga die van Wiskunde ook maar niet doen denk ik. Je kunt wel zien wat je fout gedaan hebt, maar niet waarom....
|
hmm vind quickscan wiskunde b12 niet zo moeilijk maar het is ook niet bepaald examenstof :S
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |