![]() |
hoe moet je pijpen???
mn vriend vroeg pas of ik hem wou pijpen mar hoe moet dat? please help me
|
Pien?
|
met je anus (y)
|
Je neemt 4 kaarsen, een flinke hap boter in je mond en een krolse kat. De krolse kat moet toekijken en stimulerende geluiden produceren, terwijl jij -temidden bevredigend kaarslicht- de eikel (het bovenste, enigszins eikelvormige gedeelte bovenop zijn jongeman) middels mondroeringen stimuleert. Zodra de boter wat gesmolten is, wordt het allemaal wat extra lekker. Maar dit is natuurlijk allemaal optioneel, het belangrijkste is natuurlijk dat je in alle wilde passie de zwellichamen die de penis fier omhooghouden niet breekt.
|
|
gebruik de zoekfunctie!
slotje? |
jammer.. had nog wel een leuke oplossing gehad als iemand hier zou vragen hoe je moet zoenen :D...
tips van jochies en meisjes van tien :P CIAO |
Citaat:
|
Citaat:
Boterrrrrr Maar dan wel de echte! (wie kent die reclame nog?) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik had dit eens ergens anders gelezen :) de site is dus: http://www.kidsplanet.nl/planet/show...9562/sc=bf44f0 waar je je tips kan ophalen ;).. naja zelf vind ik het best een (hoe zeg je dat netjes?) trieste vraag, maar goed als je onzeker bent.. ach waarom niet :rolleyes: CIAO (en wenst iedereen succes met de tips :P) |
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
stap 1: doe zijn broek uit
stap 2: doe zijn onderbroek uit stap 3: lik aan zijn penis of streel die tot die hard is stap 4: neem zijn penis in je mond, en eventueel ook in je hand stap 5: doe wat je leuk lijkt, zo lang je maar niet te hard bijt tip 1: als hij 'au' zegt, dan moet je voorzichtiger doen tip 2: als hij zich lijkt te vervelen, dan moet je minder voorzichtig doen tip 3: als hij iets lekker lijkt te vinden, dan ga je daar mee door tip 4: als hij zijn heupen beweegt in een hoger tempo dan waarin jij pijpt, dan vindt hij het prettig als jij je aanpast aan dat tempo |
Citaat:
En je moet maar zo denken: het hoeft niet lekker te zijn, als hij er maar schoon van wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon wat doen en hem vragen om aan te geven wat hij precies lekker vindt. zo kom je er wel achter hoe je het moet doen...
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of je moet van lekker ruig houden! :P
|
Citaat:
hou wel van beetje wild, maar wil um graag vaker gebruiken en je bed wordt zo vies |
Citaat:
zuig niet zo hard dat je op den duur bloed proeft... :S is nie lekkah |
Citaat:
|
nognooit geprobeerd..
maar zuigvlekken kunnen wel.... voelt niet lekker heb ik gehoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|