![]() |
Meeting
Goed er komt dus een meeting van muziek.. en dat is geil ja...
De meerderheid van de mensjes heeft gekozen voor Utrecht als ultieme meet stad en dat is koel.. De datum zijn we het nog nie helemaal over eens dus als je nog mee wilt zet dan even bij de data waarop je kunt je naam, hoe meer data hoe beter natuurlijk... vrijdag 6 juni Ufke Bruce birthmark ( zonder geld dan waarschijnlijk) otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed SounD Roxy zaterdag 7 juni Bruce birthmark ( zonder geld dan waarschijnlijk) Gadje otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed zopje X Belle X vrijdag 13 juni Escapism Bruce otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed SounD Roxy zaterdag 14 juni Ufke Bruce Els cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed zopje X Belle X vrijdag 20 juni (wel emofeest panningen) Bruce birthmark ( met geld) otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed zaterdag 21 juni Ufke Bruce birthmark ( met geld) Gadje Els cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed X Belle X Sooz AtHell Roxy |
21 juni is DA BOMB
|
Citaat:
June 21 & 22, 2003; Platte Zaol in Maastricht Midsummer Hardcore Event 2003 ik kom misschien op andere datum, heb toch ns dagkaarten over :> |
Citaat:
|
vrijdag 6 juni
Ufke Bruce birthmark ( zonder geld dan waarschijnlijk) otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed SounD Roxy zaterdag 7 juni Bruce birthmark ( zonder geld dan waarschijnlijk) Gadje otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed zopje X Belle X vrijdag 13 juni Escapism Bruce otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed SounD Roxy zaterdag 14 juni Ufke Bruce Els cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed zopje X Belle X vrijdag 20 juni (wel emofeest panningen) Bruce birthmark ( met geld) otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed zaterdag 21 juni Ufke Bruce birthmark ( met geld) Gadje Els cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed X Belle X Sooz AtHell Roxy Zopje |
omdat ik mezelf meetingbaas vind, is het dus de 21ste :p
maar de 21ste is wel het beste idee |
21e kan ik denk ik ook wel
|
wie gaan er mij PIJPEN?
|
Citaat:
|
21 juni heb ik volgens mij een hardcore festival in maastricht... de rest zal ik spoedig laten weten :P
|
Citaat:
ik ben niet lenig |
Citaat:
|
nee helaas
afwezig |
Als het goed is kan ik dan elke vrijdag.
|
ik zie dak ook kom? :confused:
|
Citaat:
|
Ik hoop niet op de 21ste das de enige van die 6 data dat ik absoluut niet kan..
Als ik het goed begrjp moet Nighttime bird op 6,13 en 20 juni aan het lijstje toegvoegt worden? |
Citaat:
|
Citaat:
whahahahahaha :D |
Citaat:
|
Citaat:
in het echt ben ik heel normaal... kijk maar: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=116507 ik koop gewoon een whopper bij de burger king |
Ja maar, ja maar.
Ik ken een jongen, en hij is ook 17 en hij heet ook roel en hij lijkt op jou. en ik ben boos op hem! en je vroeg eerst of ik wilde neuken, en toen wilde je zelf op een niet meer. pfft. |
Citaat:
|
Citaat:
kan die jongen ook nix aan doen |
Citaat:
|
doe dr wat aan.
oefening baart kunst... :rolleyes: |
Citaat:
|
wat zielig!
ufke/roel, jongen, hoe kunnen we je helpen? We zijn er voor je! |
tis fijn dat er praatgroepen bestaan he....
|
http://www.xs4all.nl/~hvngld/praatgroepen.htm
Mannen- en partnergroepen De mannen en partner groepen hebben gekozen voor een maandagavond bijeenkomst. Voor deze twee groepen zijn de bijeenkomsten ongeveer om de 4 weken op het kantoor van onze afdeling in de Regulierstraat 75 in Nijmegen. Alsjeblieft! |
ik kan de 21e ook
oh joy |
Ik ben de woensdag na de 21e jarig, dan kunnen jullie mooi allemaal een cadeautje voor me kopen.
|
Citaat:
maar wie zijn in godesnaam die andere idioten op die foto!! |
Citaat:
RUNKA!! |
:eek:
|
Citaat:
Wie is Runka? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
ok hoe kom je zo obsessed met pijpen eigenlijk, kom je ergens te kort knul? Maar ik laat me niet pijpen want ik doe onofficieel nog steeds mee met de dryathlon.. |
Citaat:
|
pijpen
pijpen pijpen pijpen pijpen pijpen pijpen als je het vaak zegt, is het toch een beetje raar... |
Citaat:
netzoals zopje ZOPPEN |
zo had ik er nog nooit over gedacht..!
zoppen zoppen pijpen pijpen wow, het is bijna een liedje! |
Citaat:
JENS HEM MAAR IN DE KONT MAN! Mag ik jou poeiern? |
die meeting wordt 1 gore ranzige orgie...
|
Citaat:
|
Dat is geen belemmering voor hem hoor :)
|
orgie
orgie orgie zoppen zoppen zoppen pijpen pijpen pijpen Ja, ik heb zin in de meeting :D Ja, doe met me wat je wilt :D |
Citaat:
wie ben jij eigenlijk? :confused: Ja 14 ja. Dat zie ik. Maar wie ben je, en waar kom je vandaan? Door zulke ranzige taal uit te slaan? Ga met je poppen spelen Of zit je stiekem op je broers pc te typen? |
Ik schreef een liedje :(
Maar goed, ik ga wel weer lief onschuldig doen, hoor. als je echt per se heel erg wilt weten wie ik ben en waar vandaan, dan voeg je me maar toe op msn. dus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |