![]() |
Welke studie denken jullie te gaan doen?
Mijn moeder vraagt al een tijdje aan mij wat ik wil gaan studeren. :eek: Ik zit in 5 vwo dus ik hou mij er nog niet echt mee bezig. :) Maar wat hebben jullie al in gedachten om te gaan studeren? misschien doe ik wat ideeën op namelijk:P ik heb namelijk echt geeeeeeeeeeen idee wat ik wil gaan studeren. :confused: En ook van sommige studies heb ik nog nooit gehoord. Dus barst maar los! ;)
|
Ik zit ook in 5V, doe profiel N&G met m&o en scheikunde 2. Ik wil hierna biomedische wetenschappen gaan studeren (in Leuven)
|
Ook V5, met N&G + frans 1,2
Wil Algemene Sociale Wetenschappen studeren, en volgens mij is dat alleen in utrecht |
Management, Economie en Recht wil ik gaan doen. :)
Ohnee, dat doe ik al. :o |
ik zit in 5 havo en ik ga journalistiek studeren in Utrecht. Ik ben gelukkig door de toelatingstoets gekomen dus hoef ik niet meer mee te loten.
|
Ik ga International Business and Management Studies doen in Groningen. Ben al aangenomen, moet alleen nog ff slagen en mn ouders moeten nog 1545 euro betalen.
|
kga Technische Bedrijfskunde doen in Eindhoven
|
ehm... ik zit in 5vwo en ik denk dat ik toch maar taal en cultuurstudies ga doen.
Zoals mijn vriend het zei, het is 7vwo, maar dan zonder wiskunde. Je mag alle vakken kiezen uit de faculteit letteren. (y) |
ik studeer nu psychologie en ik heb nog geen idee wat ik volgend jaar ga doen
|
Ik zit in H-5, en ga volgend jaar vrijetijdsmanagement studeren, in breda
|
Ik doe nu toerisme & recreatie, na volgend jaar wil ik taal- en cultuurstudies gaan doen, of de HEBO of Engels. Misschien ga ik er eerst een jaartje tussen uit.
|
Ik ga de docentenopleiding Beeldende Kunst & Vormgeving doen, in Leeuwarden... maar heel misschien ook wel Engels in Groningen :o ik weet het niet meer....
|
Nu 6vwo EM + grieks en frans.
En ik ga archeologie studeren in Leiden :) |
Ik zit nu in 6 VWO en wil psychologie gaan studeren... Daarna ooit nog eens Slavische talen in Amsterdam... denk ik..
|
Ik zit nu in V6 en ik wil geneeskunde gaan doen :)
|
Citaat:
Een aantal studies de me wel leuk lijken: Psychobiologie Landschap en architectuur (oid :o de naam is veranderd) Voeding en dieetiek (hbo) Internationale ontwikkelingsstudies Voeding en gezondheid Levensmiddelentechnologie En de rest... Ik weet het dus echt nog niet. |
hmm, hier heb je niks aan, want ik zit in de havo (4havo, dus hoef geen examen te doen)
maar ik wil MWD (= maatschappelijk werk en dienstverlening) gaan doen. als ik op het vwo had gezeten, had ik psychologie willen doen denk ik. |
ik zit in 4VWO en heb ook nog geeeeeeeen idee wat ik wil...kdoe E&M en heb gelukkig nog wat tijd om erover na te denken :)
|
Ik zit nu in 6VWO en volgend jaar wil ik politicologie gaan doen in Amsterdam (UvA)
|
Ik zit nu in 5VWO en wil in 2004 Nederlandse taal en cultuur gaan studeren.
|
ik studeer nu biomedische technologie in enschede en daar wil ik volgend jaar nog (een deel van) industrieel ontwerpen bij doen
|
Citaat:
|
Ik ga geschiedenis studeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
en die laptops worden ook voor BMT verplicht, dus als BMT-er kunnen we ze waarschijnlijk ook goedkoper kopen :) |
volgend jaar finoegrische talen & cultuur (y)
|
Ik ga volgend jaar (hopelijk) Technische geneeskunde in Enschede studeren.
|
5V met C&M + wia12 en ma2
ik ga Sociaal Pedagogische Hulpverlening doen (hbo) |
VWO-4 (bijna 5) Profiel E&M met M&O, wil algemene Economie gaan studeren in Tilburg of Rotterdamse universiteit...
|
zit in 6vwo
wil pedagogische wetenschappen of algemene sociale wetenschappen gaan studeren in utrecht (universiteit) |
Zit in 3 gymnasium en ik wil GLTC gaan studeren aan de VU.
Maar ik heb nog ffe, dus we zien wel... |
ik ben zo klaar met mn examen, en weet het nog steeeeeds niet... zucht.
|
Ik zit nu ook in 5 V (E&M) en wil communicatiewetenschappen gaan studeren in Amsterdam
|
Citaat:
|
Zit nu in 5VWO en wil hierna Internationaal Bedrijfskunde studeren aan de HES of Erasmus.
|
als het goed is ga ik volgend jaar geneeskunde in maastricht studeren.
|
Ik wil graag maatschappelijk werk en dienstverlening gaan studeren (MWD) :)
|
ik Duits :D
|
Nu HAVO 5. Daarna Een HBO-propedeuse halen en Politicologie studeren aan de universiteit.
|
kzit in 5vwo en wil al 3 jaar Engels gaan studeren, maar ben nu aan het denken over Media & Entertainment Management in Inholland, R'dam
|
Ik zit nu in 6vwo en ik hoop (als ik slaag) volgend jaar Pedagogische Wetenschappen te studeren in Nijmegen.
|
Volgend schooljaar Engels in Utrecht :D
|
Denk dat ik Geschiedenis ga studeren in Nijmegen... of Politicologie.... of Bestuurskunde..... of Journalistiek. Mmmm denk dat ik het ook nog niet echt weet. Aju
|
PSYCHOLOGIE!!!! (sorry ben beetje vrolijk...)
maar goed, waar weet ik nog niet helemaal, of Leiden of Utrecht, omdat ik kinder- en jeugdpsychologie wil gaan doen... nou succes met je keuze! groetjes hopefully |
Economie in Maastricht, alleen nog even slagen.
|
Ik zit te denken aan politicologie, sociologie, psychologie, psychobiologie (maar ik wil niet in een laboratorium terecht komen), beleid, communicatie en organisatie, Engels....
Te veel eigenlijk, Ik weet het gewoon niet... :( |
Ik doe nu 4 havo e&m + biologie.
Na de HAVO misschien intergrale veiligheidkunde, alleen wordt deze studie niet gegeven in Arnhem en daar wil ik juist naar toe. |
V6 N&G + ec1
en ga waarschijnlijk volgend jaar organisatiewetenschappen in tilburg studeren |
Zit in 5 gym, en Technische Wiskunde in Delft lijkt me erg leuk :)
|
Citaat:
ps: ik zit hier nou al 2 jaar en ben nog steeds niemand tegengekomen die geologie gaat doen : :( :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |