![]() |
[tekening] Beetle Inkes!
Eindelijk wat tijd over gehad om deez te inken.. hope ya like :) binnenkort ga ik em ook nog kleuren enzo ik zal em hier posten!
http://members.lycos.nl/vincentbissc...nks-forweb.jpg http://members.lycos.nl/vincentbissc...e-colorsss.jpg |
Erg strak. Gebruik je echt inkt, of ink je het digitaal?
|
dat wilde ik nou net vragen ja...
wel enorm gaaf |
tja dope wederom :)
heeft je zwager m al gezien? |
Als je het mij vraagt, doet-ie het met Photoshop. :)
He, jammer, je hebt die schaduwen op die twee lopen niet veranderd. :D:P Ziet er best strak uit, moet ik zeggen. :) (Ow, ik zie nu ook dat je de hand verbeterd hebt. :D(y)) Alleen het is best onoverzichtelijk, al die dikke en dunne lijnen door elkaar. Als je wilt dat bijv. de Beetle zelf er een beetje uitspringt, gebruik dan alleen voor de Beetle de dikste lijnen, en hou de rest wat rustiger. Dat brengt wat evenwicht en rust in de tekening. :) |
Echt heel vet!!
|
Thnx guys! glad ya like it.. Gerito: kheb de loopjes wel veranderd, nu klopt 't gewoon, hij is verder gewoon met de hand geinkt, kheb de scan wat bij geschoond, what can is say.. i'm a clean inker ;)
|
heej wishmaster dank je wel voor je complimenten op mijn beatles tekening.. die van jou zijn ook supertof daarmee bedoel ik deze en die met dat gebouw en die robots enzo, egt super (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
en wederom heel gaaf gedaan!!! :D:D egt heeel knap hoe je dat metd e hand inkt...als ikda doe krijg ik allemaal scheve lijnen enzow :D
Enik vin die dikke en dunne lijnen juizt heel gaaf......maakt er een mooie dynamische tekening van! :D |
Alleen de gaatjes in de bovenste loop kloppen niet, maar verder is hij (y)
|
Ik vin em egt gaaf, lekkere strakke lijnen..
|
dopeheid alom (y)
|
niks te klagen :) (y) (y)
|
ps.... die wimwok batman op je lycos is best cool!
|
waarmee ink je dit eigenlijk?
|
Infested Funk: die is nog niet klaar! een Wimwok/wishmaster collab :) hij moet nog gekleurt worden...
Klazina Wok: Met pen :) met dit schatje om precies te zijn: http://www.rotring.de/explore/callig...mages/take.jpg maar dan zonder calligrafeer-punt.. heerlijk ding! |
niks meer aan doen.
dopeheid troef zoals dat dan heet. :cool: |
*SCHOP* :cool:
Ok kheb em gekleurt, ben d'r tevree over, Achtergrond is gedaan door iemand anders iemand die ik vereer hehehe... die dude doet 't profesioneel, en vraagt zo 100 dollar voor een volledig gekleurde pagina, ik had geluk, hij deed de achtergrond (de lucht dus..) gratis!!! ben em zeer dankbaar.. Replies en kritiek zeer welkom! |
Vond hem zonder kleur leuker :D
Vind het niet zo een mooie kleuren, had donkerder gemoeten! |
vet gekleurd :) ik vind de vacht lelijk, maar de rest is dope (y)
|
heel doop gekleurd man, je moet alleen echt dat poppetje normale huidskleur geven, valt zo in het niet, wordt te donker zo allemaal, echt doen man! voor de rest, petje af, zoals altijd eigelijk :)
|
Wicked-ass dope gewoon :D
|
Slurmass: grmbll nog donkerder? no way! hehe.. kheb em ondertusse nog wat aangepast btw..
Queen: lelijke vacht, damn, ik hoor hier zoooooveel verschillende meningen over, de een vind 't een van de vettere dingen aan de piece, de ander vind 't spuuglelijk.. ik vind 't wel meevalle eigelijk.. naja, verander ik wel eens :) Wok: trouw met me.. P-chez: thnx man! (y) |
dit is niet leuk meer
ik vind em echt vet!!! r-e-s-p-e-c-t maargoed paar comments Ik vind die blauwe lampjes op die kanonnen niet mooi de vacht heeft wel wat, maar past niet echt bij dit plaatje imho maargoed... errug dope werk overall |
pffff!!! tis egt nie leuk meer dit! :D
duzz...kep maar een opmerking...boven aan bij loep van die pistool ding ist niej helemaal netjes maar voor de rest... :eek: :eek: :eek: egt heeel knap....ennuh nog gefeliciteerd met je baantje! :D hoe ga je dat doen overigens? krijg je de tekeingen gewoon toegestuurd ofzow en stuur je ze dan geinkt weer terug?? :confused: maarre: RESPECT!!! :D:D:D |
Getupkids: Thnx! :) die tekeningen stuurt die kerel over de mail, ik print ze op a3 uit en ink ze op een ander vel met een lichtbak.. werkt prima :)
|
WOW een kleurplaat! (Y)
|
Hmm.. op de 1 of andere manier vind ik dat het geheel een beetje vloekt. Afzonderlijk zijn de 'onderdelen' echt ultra vetmaar alltogether passen ze niet echt bij elkaar.. misschien zou het helpen als die knakker niet zo fel groen zou zijn.
|
echt te erg geshade. metal kleur is te goed, maar die vacht klopt niet echt imho. geeft de vorm van het beestje niet goed aan. te platte richting.
verder niets dan respect/ |
coool.. die lucht is ook gaaf..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |