Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   MTV raw (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=476913)

dewie 14-05-2003 22:01

MTV raw

Wie kijkt er wel eens MTV raw? Ik moet echt even kwijt dat ik me ZOO erger aan die brainpower met z'n DOPE dit en DOPE dat en dat ie helemaal raar gaat praten en doen , en die twee andere "hiphoppers" dan een beetje proberen erdoor te praten maar Brainpower praat maar door en eet maar koekjes.Ik hou van hiphop maar ik schaam me echt als ik hem zie haha :D wat vinden jullie ervan?

Anonymous John 15-05-2003 00:35

Citaat:

dewie schreef op 14-05-2003 @ 23:01:
Ik moet echt even kwijt dat ik me ZOO erger aan die brainpower met z'n DOPE dit en DOPE dat en dat ie helemaal raar gaat praten en doen , en die twee andere "hiphoppers" dan een beetje proberen erdoor te praten maar Brainpower praat maar door en eet maar koekjes.
Daarom kijk ik het niet

Evito 15-05-2003 08:39

Ik kijk het soms wel als ik het toevallig opzet. De muziek is wel lekker, hoewel Brainpower en die loserjochies van hem natuurlijk wel een negatieve toevoeging vormen. Maar ja.

NERD 15-05-2003 09:09

Ik vind het phat ill en flex, cker weten :rolleyes:

Menahem 15-05-2003 09:22

Ja man, die shit is vet lauw!
:rolleyes:

Machiavelli 15-05-2003 09:23

Jammer dat hersenkracht er bij zit maar wel beter dat er een programma is dat hiphop een beetje serieus neemt

Pla 15-05-2003 09:36

Niet mijn favoriete program, maar waarschijnlijk ook omdatik niet zo van hiphop hou :o. Brainpower vind ik altijd wel cool, maar daar vind ik hem zo irritant..

Evito 15-05-2003 09:41

die donkere gozer met die bril is helemaal een schande voor de Nederlandse televisie
voor de mens uberhaupt

No return 15-05-2003 09:43

whahahahah

hoe kan je nu nog een schande voor de tv zijn?

de tv is een schande!

carp 15-05-2003 10:01

anyway ik ga ze echt een pindakoek geven voor dat lompe gedoe anyway

Dr. Oetker 15-05-2003 10:09

ik heb sowieso een hekel aan brainpower
ik heb sowieso een hekel aan hip-hop
ik heb sowieso een hekel aan presentatoren op een muziekzender.

TAFKAB 15-05-2003 10:21

nou zal eerlijk zijn...ik mag EEN PAAR nummers van die vent op zn album..misschien 2.
maar ik erger me KAPOTT!!!!!!!! aan die knakker met die 2 nikkers erbij...GEEEESUS!

Evito 15-05-2003 10:33

laten we eerlijk zijn; brainpower maakte goede hip-hop,
maar hij is wel een enorme sukkel.

L1 15-05-2003 12:56

Robert Jensen had het laatst over Brainpower op de radio. Hij draagt in z'n vrije tijd niet van die rapkleding, maar polo's. Ik vind het een dikke stakker.

Andijvie 15-05-2003 12:58

Citaat:

L1 schreef op 15-05-2003 @ 13:56:
Robert Jensen had het laatst over Brainpower op de radio. Hij draagt in z'n vrije tijd niet van die rapkleding, maar polo's. Ik vind het een dikke stakker.
Brainpower is stom, maar Jensen slaat toch echt alles zeg.. ugh, als ik iemand achterlijk vind is dat die godsgruwelijk lelijke en domme Jensen wel.

DaBoY 15-05-2003 13:29

Ze draaien wel vaak dezelfde clips.

Maar brainpower doet gewoon als een wannabee. Z'n muziek is opzich niet zo slecht, maar hij lijkt op een kleine dikke nerd die denkt stoer te zijn met zijn "straattaal" praatjes (n)

Evito 15-05-2003 14:30

Ey homie wat gaan we nu draaien? Ahhh dope
hier is ie weer de man met de lauwste shit van tattaland, e-life monumental, wat is er omhoog thuisjongen?

G.T.C. 15-05-2003 16:11

Ik moet dan altijd meteen weer denken aan mijn oude middelbare school in Rotterdam. Daar had ik van die vrienden die dus net als brainpower waren. Denken dat ze grootste hiphopper zijn die er maar bestaar en allemaal van die rare taal uitkramen. Allemaal van die surinaamse termen eruit gooien enzo. Pff doe normaal hoor.

Javier Guzman had het daar ook al een keer over. (is een caberatier voor de gene die dat niet wisten).
Hij vertelde zo van; Jah, en dan loop ik weer in rotterdam en dan zie ik daar een groepje grote surinamers staan en zo'n blanke jongen ervoor. En die blanke jonge begind op eens te praten: Eyyy, FAWAKA !!!! Ik ben gert jan. Heb je die sma's daro gechekt?!? :D :D :D
Ik moest echt zo hard lachen toen. En die vrienden voelden zich ook meteen behoorlijk aangesproken :p

Het is echt goed dat er zo'n programma voor de hiphop is, want je krijgt wel een hoop video's te zien, die anders nooit aan bod komt. Maar ik heb dan liever jeroen post die het presenteert want die houd ook van R&b en hip hop, maar die doet tenminste normaal.

L1 15-05-2003 16:29

Citaat:

DaBoY schreef op 15-05-2003 @ 14:29:
Ze draaien wel vaak dezelfde clips.

Dat doen ze overal. (bijna) alle radiostations, mtv en tmf draaien de hele dag hetzelfde. Dus dat zie je overal.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.