![]() |
weet ik straks nog genoeg?
ik ben nu wel zo braaf examens aan het leren enzo, maar ik heb best wel t idee dat ik wat ik nu leer straks op m'n examen niet meer goed genoeg weet, maar ik heb ook heus geen tijd om alles nog een keer vlak voor t examen te herhalen. hebben meer mensen dit of moet ik me nie druk maken?
|
Of je het later nou vergeet of niet je er druk over maken helpt niet
Je kan niet meer doen dan je best.... Gewoon goed leren en je best doen dan red je et wel En ik ook hoop ik :p |
Herhalen is teveel werk.
Haal de hoofdlijnen en belangrijkste kenmerken uit de examenstof als: ze essentieel zijn je denkt ze makkelijk te vergeten en-of waarmee je makkelijk in de war raakt. dit herhaal/leer/herken je 2 x ofzo! veel succes in iig. |
Ik denk dat ik alle stof de dag voor het examen gewoon nog even ga doorbladeren en als ik dan iets tegenkom dat ik echt niet meer weet kijk ik er even naar
|
ach ik denk zelf dat er veel opgeblazen word over HET examen, denk maar zo: "ik heb mezelf door al die tentamens geschopt, dus waarom zou het laatste niet meer lukken"
|
Citaat:
|
ja, precies. ik maakte me echt helemaal nog niet druk, dat verbaasde me ook wel een beetje, maar gisteren was ik op school en daarna dacht ik ineens: oh oh...
op zich ga ik wel slagen denk ik, ik wil t alleen ook ff goed doen in ieder geval, hoofdlijnen dus... dacht ik ook al, maar just in case :) |
Ik denk dat rustig en logisch nadenken al een hoop scheelt.
Je moet je niet te zenuwachtig maken, als je bang bent dingen te vergeten en je gaat je daar heel druk over maken dan weet je ze vaak ook niet meer.. Als je er gewoon rustig voor gaat zitten en logisch nadenkt dan denk ik dat je het meeste echt nog wel weet. succes in ieder geval!! |
idd gewoon kalm blijven. Als je het andwoord niet weet ga je niet stressenen hyperventileren ("brancar!!! brancar!!!"), maa gewoon rustig denken: "okay, ik weet het nu niet, maar ooit wist ik het wel, wanneer was dat?". Chill!!!
|
nou, dank jullie wel :)
en jullie ook succes natuurlijk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |