![]() |
Aphex twin
windowlicker-APHEX TWIN! ECHT NOG STEEDS EEN PHATTE CLIP!
|
hmmm ik hou daar niet zo van...
|
hmmm ik hou daar wel zo van
|
Zeker wel geniaal.
Classics nr.1, uber. |
Superphaaat idd... Ken je ook btw het liedje Flim.. erg relaxt.
|
ik ken de clip eigenlijk helemaal niet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm ik hou daar ook wel zo van
|
aphex twin rocks. welke albums heb je?
|
Opmerkelijk dat 99,9% van de topics die over deze muziekstijl gaan hebben betrekking hebben op Aphex Twin. Niets ten onrechte van Richard - ik ben zelf een groot liefhebber - maar op zich toch wel jammer. Zijn er hier bijvoorbeeld ook liefhebbers van het werk van µ-Ziq, Cylob, Bochum Welt, Fizzarum, Brothomstates, Mouse on Mars, hab of Christian Vogel?
En om toch nog on-topic te blijven mijn favoriete Aphex albums: - Selected Ambient Works 85-92 - Richard D James Album - On E.P. - Donkey Rhubarb E.P. |
Citaat:
|
http://sparc1.cc.ncku.edu.tw/~e14901...win_In_MTV.jpg hier onze vriend Richard die zijn welverdiende champagne ontkurkt!
|
http://www.omroep.nl/nps/dekortefilm...wlicker_kl.jpg En hier de grand finale! Gatverdamme wat een hoogtepuntje van Special FX!!!!!!!
|
Citaat:
Bedankt voor je lijst verder, ik ga maars aan het downloaden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Come to daddy :D
|
Citaat:
Onder het electronica-genre luister ik meer naar downtempo/triphop soms ambient dus het kan zijn dat ik Speedy J. wel al eens ben tegengekomen. |
Citaat:
http://www.slsk.org En voor tips mbt. downtempo en ambient-techno kan je je ook bij mij vervoegen ;) (Speedy J. brengt trouwens vnl. albums uit met techno, al heeft hij ook wat IDM gerelateerd spul op zijn naam staan) [edit] ander groot nadeel van kazaa is trouwens dat de mp3tjes vnl. een kwaliteit hebben van 128kb/s, bij soulseek is dit meestal 192 en hoger [edit] |
het is een geniaal nummer met een geniale clip (duurt ook lekker lang)
ik wil ook zo een auto.. clip bevat de beste dans uit de hele muziek geschiedenis (met de paraplu) :D :D :D |
Inderdaad een geweldige clip (y)
Aphex Twin is :cool: |
De clip is leet.
|
NERD: hoe spreek je µ-Ziq uit dan, want als ik wist hoe je dat moest uitspreken, sja...
vond `i care because you do` een keer voor €5,-- in de free record shop, had net mn slipknot cd verkocht voor de zelfde prijs, was wel een goede ruil dacht ik zo.. |
Citaat:
Buddy Holly - It's so Easy Dingen als de Beatles, Nilsson, Fleetwood Mac, Deep Purple, Jefferson Airplane, Scott McKenzie, Janis Joplin, Jimi... En als je tripmuziek wil hebben qua 'synthetische muziek' dan zou ik eerder noemen Roni Size, Underworld, WamdueProject, Prodigy, Royksopp, Lemon Jelly... En natuurlijk: Citaat:
Heerlijke tripmuziek... |
Citaat:
µ = mu (10^-9 ofzo?) ziq, tja, een q spreek je uit als een ku, dus een harde k. µ-ziq dus ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
brilliante clip van Chris Cunningham, ja :)
Alleen de clip van Come To Daddy vind ik persoonlijk nog beter. |
Citaat:
|
Die clip is leuk, het nr ook. Verder houd ik niet zo van Aphex Twin.
|
aphex twin heeft echt wel wat beters uitgebracht dan windowlicker (niet dat windowlicker niet gaaf is, beter dan de meeste IDM, maar toch... kun je nagaan enzo)
|
Mmm...Selected Ambient Works 85-92 is inderdaad lekker, maar als ik zijn beste plaat zou moeten benoemen is dat toch I care because you do.
|
waar is king :p
|
Kanke enge clip....
|
come to daddy vind ik echt een cool nummer
|
Aphex Twin - windowlicker = best video ever
kent iemand Aphex Twin - Aphex de naamloze plaat die vaak door kinkfm werd gedraait |
Citaat:
|
Als windowlicker van Aphex Twin je aanspreek
dan spreken je deze nummers van Aphex Twin waarschijnlijk ook wel aan :) : Aphex Twin - Alberto Balsalm Aphex Twin - Vordhosbn Aphex Twin - Boy Song Aphex Twin - Milk Man Aphex Twin - Come to daddy (pappy mix) Aphex Twin - Cock-ver/10 Aphex Twin - 4 Aphex Twin - Yellow Calx Aphex Twin - Avril 14th Het is gwn even wennen :) Btw : de clip (windowlicker) ... ja ... erg vaak gezien. Kep overigens nog niemand horen zeggen wat ze van de intro vonden (stuk waar continu in gescholden word). |
Rhubarb
Hedphelym Hankie Flim Heliosphan White Blur 2 Girl Boy Song Prep Gwarlek jaa...aphex twin blijft favoriet. |
Citaat:
|
Citaat:
en ik had in een reload van vorig jaar ofzo gelezen dat hij een nieuwe clip ging maken, maar dat hij nog niet tevreden was, en dat hij wat later uit zou komen. Maar weet iemand al of die clip al gereleased is? |
Citaat:
|
klopt..ik von die playstationclip ook matig..
maar goed, leuk overzichtje: http://www.director-file.com/cunningham/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |