![]() |
[tekening] empty air
http://www.methodlab.com/members/mik...pty%20air2.jpg
hmja, het ziet er vet simpel uit, en dit is slechts een opzet, is compleet de bedoeling. Maar tis een idee voor iets van 'empty air', dat de halve mensheid doorzichtig is als luchtbelletjes etc. Maar wat ik wil weten is, zijn er meer mensen gek van het idee om met zo min mogelijk tekening iets toch duidelijk maken? En dat het dan niet lukt, is een tweede.. (en tsja keith haring...) |
Citaat:
http://www.haring.com/art/subway/000...eithwork01.jpg |
Ik vind het tof. Mooie compositie, maar toch zo simpel :)
|
Citaat:
En eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo op keith haring lijken, misschien alleen op die ene foto maar als je meer werk van keith haring bekijkt zie je ook dat het er niet meer zo op lijkt. Hij werkt namelijk ook met heel veel (primaire) kleuren, lekker vel dus.... Tekening vind ik opzich wel mooi.. heeft wel iets apparts, zou wel willen zien hoe die is als ie "af" is. succes |
lekker vel?
he bah :P maar goed.. ziet er wel leuk uit, wel aardig idee maar uitleg had er van mij niet bijgehoeven, beeld spreekt wel voorzich maarehm, duidelijk nog een schets...denk bij uitwerking aan lijnen om de luchtbellen |
ziet er weer leuk !! begin een site met die kunst van je ;) :)
|
Citaat:
iig, dankUwel iedreen |
computerharing :P haring was toch juist rebels omdat hij graffiti toegangelijk maakte voor iedereen en het zo als kunst liet waarderen enz ? als je echt minimalistisch wilt werken kun je misschien nog wel meer weglaten, 1 contour van een mannetje bijvoorbeeld ipv zon groep, ach hier heb je toch niks aan :D
|
Citaat:
|
:cool: (y)
|
ik vind dat er soms nog stukjes zijn tussen de mensfiguren die zwart dienen te zijn daar waar geen mens zit. snap je wat ik bedoel.
|
opzich wel geestig, zou de mensen in het midden zetten, zodat ze niet afgenseden worden, verder heeft het idd erge keith haring trekjes alleen het vette bij hem vind ik dat het altijd superstrak was en dat mis ik bij jou een beetje, maakt het wat proffesioneler, zeker bij de cirkeltjes zijn de witte lijnen niet altijd even dik....naja, verder wel cool, zeker door mee gaan, je leert van af te kijken, is heel gezond, dus gewoon doooooorgaan!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |