![]() |
Nirvana info nodig
Kan iemand mij helpen met een opdracht van informatiekunde? Ik heb informatie over Nirvana nodig voor een opdracht. Ook verkoopcijfers enzo... Links kan ik ook goed gebruiken.
Alvast bedankt. |
Google
|
Citaat:
zo ver was ik ook al.... |
probeer het muziekforum hier. Alleen stel wel heel duidelijke vragen, want anders krijg je gegarandeerd antwoorden waar je niks aan hebt. Tip: vraag of ze de link erbij willen zetten, zodat jij het kunt checken.
succes! |
---> Muziek
|
Wat heb je precies nodig?
|
De drummer is dood en zingt tegenwoordig bij immortal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Kurt Cobain, de vroegere dwarsfluitist van de band doet zich tegenwoordig trouwens voor als piano corrivee Jan Wayne.
|
jongens, kappen, dat meisje heeft die info nodig.
|
Citaat:
|
Kijk op http://www.nirva.nu
Was die Cobain niet doodgegaan tijdens een vliegtuigongeluk met z'n side project Saxon. |
Citaat:
|
nu werkt ie bij de konmar toch?
|
Citaat:
Oh boy. |
Yup en hij draagt streepjespanties en gekleurde veters.
|
Citaat:
|
:D
maar toch.. met de wannabe-forumbaas die in mij schuilt kan ik dit natuurlijk niet goed vinden |
Zullen mensen ooit ophouden over Nirvana? Make it stop......
|
Ik geniet altijd van Nirvana Topics :D.
|
Ik wil de mensen die ze openen in hun gezicht steken, maarja dat zit er niet in he :)
|
Citaat:
|
Hahaha geniaal. Precies wat ik had verwacht. :D Ik ben stoer swa, je weet tooooooooch????
|
Citaat:
|
op www.digitalnirvana.net zijn trouwens heel veel dingen te vinden over cd's ed!
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nog niet zeker dat hij dood is trouwens maar ik heb wel autopsiefotos gezien maar iedereen zegt dat die nep zijn en dat hij dit jaar weer terugkomt |
Citaat:
:P |
lees het boek: come as you are
en je weet het allemaal :) |
Ik heb gehoord dat Kurt de nieuwe gitarist van Fear Factory word, ik ben benieuwd.
|
'k hoorde dat Kurt tegenwoordig in een New Wave Of Gothic Heavy Metal band speelt
|
Citaat:
|
Citaat:
eeyz,nirvanafreak net zo nirvanafreakerig als mij ? ik krijg eindelijk een trui van nirvana !! heb mn mams zo ver I am so :D now !!! heb je misschien msn ofzo iets.... I hope so schrijf ff wat trug,want er zijn niet zoveel nirvanafreaks meer :( dikke kus van meisje die kurt cobain een donders lekker ding vind ! |
omfg...
|
Second that. The horror.....
De enigste die Kurt Cobain lekker vinden zijn wormen en depressieve quasisuicidal kutpubers!!!! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
maakt mij toch nix uit,hij is gewoon suppah |
Citaat:
Veja, als je nog een beetje de tijd hebt kun je ook het boek Come As You Are lezen, hebben ze waarschijnlijk wel in de bieb. Fred Durst heeft trouwens sindskort een Kurt Cobain tattoo :eek: |
Citaat:
Je gaat hier dus mooi wel voorbij aan een niet te onderschatten groep puberende necrofielen.. En dat vind ik oneerlijk. Al dat onrecht in de wereld :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je eigelijk wel wat nirvana betekent?
waarschijnlijk weten 99% van de "grootste" nirvana fans dat niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
U bent 1 van de 1% uitverkorenen! U gaat nu verder voor de koel-vries combinatie! |
Citaat:
|
Citaat:
succes... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |