![]() |
Jim ?
Zijn er ook nog lui die jim wel goed vinden???
xxx |
Ik luister persoonlijk liever naar onze eigen stofzuiger.
Zelfs dat geluid is minder monotoom dan die poging tot zingen van Jim. |
nee.
*flikker dr maar een slot op* |
Idd dit is een muziekforum.
|
Nou zeg, ik vind die Jim Morrison helemaal zo slecht nog niet.
|
tegenwoordig hoef je echt niet te kunnen zingen om beroemd te worden, het is net een loterij geworden je wint het zonder er iets voor te doen.
|
Citaat:
|
ik vind jim geweldig alstie van een rots springt....
|
Citaat:
|
ik vind Tell Her best wel een leuk nummer... maar ja.. dat betekent niet dat ie goed is... :rolleyes:
|
Ik ben absoluut geen Jim fan.
maar ik moet toegeven dat hij heeft wel een super mooi koppie heeft voor een 15-jarige :o |
Ik vind Jimi Hendrix ook wel goed :)
Of bedoel je Jim Carrey? |
Nee nix aan en dat marsshirtje van hem is lelijk.
|
Jim Henson maakte mooie poppen
|
Citaat:
|
Hmm jah ik vind hem wel goed
|
Citaat:
|
de hond van m'n oudtante heet jimi :cool:
(al spreekt zij het uit als 'dziemie') jaja |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik vind Jim best tof, lijkt me wel een ok jongen.
Alleen dat shirtje *puke* Zijn stem is niet echt geweldig nee, maar waarom iedereen em nou zo afkraakt, owja, omdat ie commercieel is gebruikt. Nou ja, schijt aan, ik vind em best tof. Ik gun het hem ook erg om beroemd te zijn, want dat leventje wat hij nu leidt is iets waar velen jaloers op zijn.. ook zeker veel mensen hier op et forum |
Citaat:
|
Een stofzuiger een goede gelijkenis (y) (y) (y) (y)
|
Tuurlijk zijn er nog lui die jim goed vinden, hoe kan je anders 2e van idols worden. Natuurlijk uberveel breezahsletjes maar toch, met een klein aanhangsel van breezersletjes wordt je geen 2e van idols.....
|
Citaat:
|
2 woorden...
*Jim Sucks* En ja, ik ben een breezahsletje :P Maar ben voor Jamai :D :p |
loosssssssssssssssssss
|
|
Jim SUCKS!!!!
weg ermeej!! (n) |
als ze nou alles wat met idols te maken heeft gehad preventief ruime dan was k blij...maar ach dat zal er waarschijnlijk niet van komen...helaas voor mij, gelukkig voor een hoop andere...
|
nooitvangehoord
|
Citaat:
|
jim = dom :mad:
|
jim is misbruikt :D
|
Citaat:
beetje zielig als je dat grappig vind............ |
jim is waardeloos
|
Citaat:
PROEST!! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk zou ik Jim best een avondje willen inhuren... om de meeuwen hier weg te jagen. ;) Wat een saaie en monotome rotstem heeft die gozer zeg. |
Dat hadden we wel in gedachten. Ze krijgen precies zoveel mediaaandacht als ze verwacht hadden, ze zijn op iedere zender wel eens op het journaal geweest, ze werden een rage, gehaat en geliefd en bekeken. dat is wel wat wilden.
Jim --> geschreeuw uit de afgrond wat me wel opvalt, jamai had een ongelofelijke lowbudget clip, en jim niet! |
ik zat vandaag in de bus, en ik heb wel een kwartier tegen die kop aan moeten kijken...dus tja als ik hem nu tegenkom moet ik hem wel op z'n gezicht stompen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarom. Die ziet er ook uit als of ie met goede camera's en met móóie mensen in de clip is opgenomen. En die close-up van jamai's hoofd... ik zie --> tandvlees, een bril, tandvlees, haar, tandvlees, oren, tandvlees, scheve kaak, tandvlees... phat eng!
|
Citaat:
Oh nee....Hind natuurlijk :p |
|
Citaat:
Hij is nog altijd een product en geen artiest. En ik ben niet jaloers op dat pathetische leventje van dat figuur. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |