![]() |
wietthee/paddothee
Kun je kant en klare zakjes gewoon halen bij de coffeeshop? Hoe duur is het en heeft het een beetje effect?
|
paddo thee bij een coffeesop lijkt me sterk.
je kan et trouwens gewoon zelf zetten. wietthee heb ik nog nooit gezien in een sjop, kan je vast zelf ook wel zetten, maar hoe zouk niet weten. |
met zo'n theehoudertje lukt dat wel.
maar of ze paddothee bij een shop verkopen.. :confused: |
hmmm ik zag van die wiet en paddozakjes liggen in een gewone winkel in a'dam...het lijkt me niet dat dat veel effect zal hebben wel?
|
Misschien uit een smart-shop, maar in een gewone winkel....????
|
Je kunt thee zetten van de restjes, de takjes, gewoon een zo'n theezakje openmaken, leeg gooien, wiettakjes erin, en goed laten trekken.
|
bij wietthee moet je er wel iets vets bij doen (thc hecht zich niet aan water)
Dus een beetje melk erbij ofzow. Ik heb het trouwens wel is gemaakt en ik vond het wel oke. Volgens mij is de wiet in een theezakje doen niet echt de beste optie. ik heb het igg zo gedaan: Doe water in een pannetje. Doe er melk bij. Doe er wiet bij. Breng het aan de kook en laat het een tijdje door koken. Je moet btw wel zorgen dat de wiet echt heeeeel goed verkruimeld is. Ik heb de thee met wiet en al gedronken. (wiet smaakt lekker hoor :D). Maar als je het vies vind kun je het ook nog ff door een koffiefilter gooien ofzow |
oké laat ik dat dan maar eens proberen :)
|
Ja ok, ik heb het nog nooit gemaakt ofzo. Idd hecht THC zich aan vet, maar het blijft toch ook in water zitten ofzo? Nahja, met met melk lijkt me ook wel beter ja.
..I say... tea-time! ;) |
Ik las in de Essensie een advertentie voor marakech paddo en wiet-thee, en in Amsterdam in een coffeeshop heb ik ook een keer ergens paddothee op dew menukaart gezien
|
Neem maar eens een keer pillenthee!
Veel gekker! Gewoon pillen oplossen in thee op een after!! :) |
Ik zag in zo'n winkel in Amsterdam ook van die Paddo en Wiet thee-zakjes liggen. Ik dacht eerst: Hm! Maar had ook wel zoiets van...paddothee kan je toch niet zomaar verkopen? Ach ja ik haal het wel gewoon bij de smartshop.
|
Citaat:
|
whahaha idd ik ken me niet voorstellen dat iemand voor de smaak paddothee neemt
|
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gedaan, maar waar smaakt het naar, kun je het ergens mee vergelijken of iets dergelijks ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wietthee maak ik wel eens zelf. Thee zakje opmaken voor een groot deel leegmaken , dan vullen met hele kleine stukjes wiet ,het zakje wiet weer dichtmaken en ff een tijdje laten trekken. Het effect mag er zijn :P:D
|
Je kan veel beter gewoon space cake maken want van die wiet thee werd ik alleen erg lame... Je wilt niks meer doen behalve tv kijken en dan ook echt alleen tel sell!! :p Ik vond het niet echt chill!!
Maar je moet het zelf proberen als je het echt wilt weten!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |