![]() |
Deconstruction Tour 2003
nou we gaan maar gewoon verder met waar we gebleven waren...
|
helemaal niet
|
nou dan gaan we op andere voet verder...
|
nee.
|
wat doen we ermee dan?
|
anaal perforeren!
|
deco heb ik wel zin in....
|
jaa zeg ik ook!
|
Jah Deco is wel plezant..
Alleen moet me wel voor school ziek melden, anders kan ik niet tijdig aanwezig zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit lijkt we leen spemtopic :)
Ik weet geeneens wie er komen. Wie komen er (bands/forum-apen)? |
Jah ach maar ik heb een stoere vader..
Die schrijft gewoon een briefje voor me dat ik ergens naar toe moet ofzo.. Mwuahaha... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog 20 nachtjes
Even over een surprise act: is die er überhaupt wel? Ik hoor veel mensen over Pennywise maar dr wordt nergens een surprise act aangekondigd of.. wel? Citaat:
NOFX BOYSETSFIRE BOUNCING SOULS THRICE T.S.O.L. THE REAL McKENZIES FABULOUS DISASTER STRUNG OUT Gaan we ook een forumapen lijstje maken? Weet iedereen wie ze kunnen verwachten |
eneh, ik kom dus ook :)
ik heb dr echt enorm zin in. iemand al enig idee wie de surprice act is?? |
thrice nou wel of niet?
|
Citaat:
|
volgens mij is er helemaal geen surprise act... was andere jaren ook nooit!!!
wie zijn er trouwens de diehard deconstructiontourbezoekers?? ik en harrie the 5th hebben er al 3 meegemaakt! 2000 2001 2002 hiervan vond ik de 1e het vetste!!! good riddance man wat een vette show en de comeback van nofx!! te vette encore!!! |
Ik vind 8 bands trouwens wel weinig, vorig jaar waren het er 11
Mijn lame moeder is er nog niet over uit of ik mag gaan, want ik moet eigenlijk alleen naar huis omdat ik naar school wil de volgende dag en dat vind ze te gevaarlijk voor een meisjes van bijna 20 :rolleyes: . Maar ik heb al kaartjes, en ik ga toch wel. d0h |
Citaat:
|
Citaat:
|
Behalve het naar school gaan gedeelte dan, want daar heb je examens voor ;)
Anyway, terug naar het hoofdonderwerp: Deconstruction! Wie vult aan? |
IJSSELHAL - ZWOLLE - NETHERLANDS
WEDNESDAY - JUNE 4th - 2003 DOORS 01.00 pm special guests: HELL IS FOR HEROES & YOUTH BRIGADE FABULOUS DISASTER 02.00 pm - 02.30 pm 30min HELL IS FOR HEROS 02.45 pm - 03.15 pm 30min RAMP DEMO 03.15 pm - 03.45 pm 30min Youth Brigade 03.45 pm - 04.15 pm 30min THRICE 04.30 pm - 05.00 pm 30min WRESTLING 05.00 pm - 05.30 pm 30min BOUNCING SOULS 05.30 pm - 06.00 pm 30min STRUNG OUT 06.15 pm - 06.45 pm 30min RAMP DEMO 06.45 pm - 07.15 pm 30min THE REAL McKENZIES 07.15 pm - 07.45 pm 30min BOYSETSFIRE 08.00 pm - 08.30 pm 30min WRESTLING 08.30 pm - 09.00 pm 30min T.S.O.L. 09.00 pm - 09.40 pm 40min NOFX 10.00 pm 60min SHOW CURFEW 11.00 pm tbc w/ Janis! |
Hoop dat het wel modderworstelen is met vrouwen.
|
Citaat:
|
|
:( Khoop dat ik geen hertentamens heb op woensdag .. ik wil alles zien :|
|
nee, ik hoop het voor je van niet idd!
|
Citaat:
|
ik ga dinsdag eerder weg van school, blijf de hele nacht in Zwolle en rol zo s'ochtends de klas weer in (zit toch in Zwolle op school)...
|
Citaat:
God wat was ik lam daar. Dit wordt mijn derde deco Ik had vorig jaar dat Osama t shirt gekocht maar vermoedt dat mijn moeder hem heeft "kwijt gemaakt"zodat ik geen gezeik op school kreeg |
Citaat:
(trouwens, ken jij van lowlands 2001 toevallig ene dorien?) |
Klopt het dat Strung Out heeft gecancelled ?
|
ik mag het toch hopen van niet... :(
|
Ik zal ze niet echt missen maar zou jammer zijn voor de mensen die het wel wat vinden...
|
Citaat:
wel cool, was best wel zuiver enzo! hoe kwam je daarbij dan? |
Fri, 16 May 2003 11:57:40
This is a short message concerning a gig by Strung Out at 't Pakhuus in Silvolde on the 25th of May. It's the only Strung Out gig in Holland NOT playing the Deconstruction Tour. For more info check this. Spread the word, because this is such short notice! Support: of no avail, Killtraitors (for linkage, check left side of this site!) Bron: http://www.punkrockhigh.tk/ |
Citaat:
edit: op hun site staat dat ze nog gewoon komen.. :confused: |
Citaat:
Ik "werk" soorte van voor Epitaph(streetteam) en ken daar dus een zooi mensen. Ik kreeg een backstage pasje en tijdens lagwagon dacht ik:"goh, dit is echt kut, laat ik mijn pasje eens testen" Sta ik opeens in de kleedkamer van Pennywise. Dus ik een praatje met ze maken en daarna ben ik in het publiek naar voren gegaan en Jim zag me en vroeg of ik mee wou zingen. Daarna nog 3 uur backstage zitten zuupen. Was best vet |
Citaat:
|
Citaat:
ligt het aan mij of moet iemand engels leren |
Citaat:
|
Pfoe, gewoon verkeerd gelezen dan dus. Maar 't staat er ook wel raar, hoor..
Naja. Strung Out komt dus gewoon (y) !! |
Citaat:
sorry...soort van insiders joke..:p |
Citaat:
Het is het enige Strung Out optreden in Nederland dat de deconstruction tour niet speelt? |
Citaat:
|
Ja je moet er een punt tussen denken/zetten
It's the only Strung Out gig in Holland. NOT playing the Deconstruction Tour. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |