![]() |
vage ongesteldheid =S
oke het probleem is, een paar maanden geleden had ik uitgerekend wanneer ik waarschijnlijk weer ongesteld moest worden, maar toen duurde het ongeveer anderhalve week vooradt ik dat ook echt werd, maar de keren daarna waren weer precies goed.
nu is dat weer...ik moest het eigenlijk afgelopen dinsdag worden, maar ben het nog steeds niet, dus ik ben bang dat het nu weer zolang gaat duren voordat ik ongesteld word, en daar heb ik dus nie egt veel zin in.... weet iemand wat dit in GODSNAAM wil betekenen? en hoe het dan wel zit? b.v.d |
Ik weet niet hoe lang je het al bent, maar in het begin kan het erg onregelmatig zijn. Iets anders dan afwachten kan ik ook niet bedenken.
|
Citaat:
|
vooral als je nog niet zo lang ongesteld bent kan het altijd erg onregelmatig zijn, maar maakt niet uit.. komt wel goed
|
don't worry! zelfde problemen, alleen al 4 jaar lang...:S
zal uiteindelijk wel goedkomen... maar irritant is het zeker doegdoeg! |
is best normaal, tussen mijn 1e en 2e keer zat geloof ik 3 maanden, en daarna bleef het ook nog een tijdje onregelmatig. als je er echt heel veel last van hebt kan je mss aan de pil gaan dan ben je wel zeker van data.
|
Duurt meestal wel een jaar of 2 voordat
het regelmatiger wordt, als het niet langer is. Afwachten idd dus.. |
ik ben 't nu al een paar jaar en vaak als ik gestressed ben, of ziek of down, duurt het langer dan "gepland" voordat ik ongesteld word.
Het hóeft dus niet altijd regelmatig te worden na een tijdje. Beetje vervelend, dat wel, maar je kunt er toch weinig aan doen (behalve aan de pil gaan...) |
Citaat:
Het verschilt per persoon... Maar zij is nog zo jong, hoeft zich daar geen zorgen om te maken, vindt ze het vreselijk, moet ze maar aan de pil... |
Citaat:
|
eeeeejjjjj
k heb het zelfde soort probleem....ik ben nu ook al 3 maaden niet meer ongesteld en ik ben het al ruim een jaar het is erg irri en heb dit nog nooit mee gemaakt. maar jah hoop op zegge is eht dan hihi -xxx- |
ehh.. hoezo irritant? :confused:
zal wel aan mij liggen maar hoe langer het duurt zonder ongesteld te worden hoe beter.. tis toch de ergste tijd van de maand. alles doet pijn en het is goor. ik wou dat ik niet elke maand op tijd was :P gewoon altijd maandverband bij je houden voor de zekerheid .. |
Ik ben nu ook al iets van 3 a 4 maanden niet ongesteld geworden
Wel vreemd, maja ik heb nergens last van en zwanger kan ik niet zijn. Ik ben sowieso al onregelmatig ongesteld en er zit meestal zo'n 1,5 maand tussen, alleen 3 a 4 maanden is wel erg lang.. :confused: maarja ik zit er toch niet op te wachten :D |
Ik heb een heel vreemd patroon in mijn cyclus (26 dagen, 32 dagen, 26 dagen.. etc.) Ben al meer dan 5 jaar ongesteld, dus tsja en de eerste 2 jaar was het soms regelmatig en dan weer es niet. Duurt echt een tijdje, en geen zin hebben om te wachten.. tsja helaas heb je d'r zelf niet veel over te zeggen. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |