Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   psy magazine jongereneditie? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=477609)

hopefully 15-05-2003 17:36

psy magazine jongereneditie?

Ik had een vraagje, weet iemand al op die al in de winkels ligt? ik heb ergens een keer gelezen dat ie in deze week zou komen en dat ie WHY ofzo heet? weet iemand er meer over? het lijkt me nl wel interessant..
nou alvast bedankt!
groetjes, hopefully

Quiana 15-05-2003 17:43

In dit topic stond:
Citaat:

In Your Room schreef op 10-05-2003 @ 15:49:
heb net even in Psycholgie gekeken in de winkel en het gaat idd Why heten... vanaf 28 mei in de winkels... maar er stond dat het een blad voor "jonge meiden" (13-18 ofzo dan waarschijnlijk) zou worden, terwijl in dat oude topic erover stond dat het gewoon een jongereneditie van psychologie zou worden, niet speciaal een meidenblad... beetje vreemd, maarja...
En ook dat je het in de meeste winkels wel
kan kopen (bruna, AH etc etc), heb het zelf
alleen ook niet gezien.. :confused:
Maar goed. Heb er ook niet naar gezocht.

Miracle 15-05-2003 17:44

hey ja, ik ga binnenkort es zoeken :)

hopefully 15-05-2003 17:46

okeej dank u, dan wacht ik nog ff!

Leonoor 15-05-2003 19:07

Hij ligt er nu iig nog niet in, ik heb de afgelopen week(en) iig steeds gekeken, maar niks gezien.

Andijvie 15-05-2003 20:52

Ah, cool, ga ik ook maar eens voor kijken vanaf de 28ste dan he :)
En dat is dus die editie waarvoor hier een topic was? Toch?

humming bird 16-05-2003 12:30

ik heb me ongans gezocht maar ik kan het niet vinden! :confused:
Pliesssss effe reactie als iemand hier die editie heeft gevonden! En trouwens hoe komen jullie erbij dat deze editie uitkomt dan?
Ik wil em namelijk heel graag hebben!

greetzzz

Andijvie 16-05-2003 12:51

Citaat:

humming bird schreef op 16-05-2003 @ 13:30:
ik heb me ongans gezocht maar ik kan het niet vinden! :confused:
Pliesssss effe reactie als iemand hier die editie heeft gevonden! En trouwens hoe komen jullie erbij dat deze editie uitkomt dan?
Ik wil em namelijk heel graag hebben!

greetzzz

Lees hierboven in de quote van Betamethason, daar staat dat hij vanaf 28 mei in de winkels ligt... Is het al 28 mei? Neen, het is 16 mei. Dus dat verklaart een heleboel.

humming bird 16-05-2003 21:35

sorry. Had het denk ik maar half gelezen ofzo. :rolleyes: Maar een iets vriendelijkere reactie had ook wel gemogen. Ik vraag me alleen even af hoe jullie er bij komen dat er ook een jongeren editie uitkomt. In het blad zelf kan ik er namelijk niets over vinden, of ik heb het misschien NIET GOED GELEZEN! :D

mathfreak 16-05-2003 21:41

Citaat:

humming bird schreef op 16-05-2003 @ 22:35:
Ik vraag me alleen even af hoe jullie er bij komen dat er ook een jongeren editie uitkomt.
Ziehier het antwoord op je vraag: http://forum.scholieren.com/showthre...logie+Magazine

Leonoor 16-05-2003 21:42

Citaat:

sorry. Had het denk ik maar half gelezen ofzo. :rolleyes: Maar een iets vriendelijkere reactie had ook wel gemogen. Ik vraag me alleen even af hoe jullie er bij komen dat er ook een jongeren editie uitkomt. In het blad zelf kan ik er namelijk niets over vinden, of ik heb het misschien NIET GOED GELEZEN! :D
Mwah, iets beter lezen voordat je reageert mag ook wel. ;) :p

Verder is er een topic op psych geweest met de vraag of we onderwerpen wisten voor een jongereneditie van psychologie magazine.

Miracle 16-05-2003 21:44

Ik las laatst dat ze hetzelfde ook op ll.com hebben gepost ofzo... dacht ik, weet nie zeker

alpha 17-05-2003 22:55

Hee! wat leuk! Die ga ik echt wel kopen, ik vind de onderwerpen die in de normale versies staan altijd zo 'volwassen'. Over geldzaken ed nou ik heb nog echt geen problemen wat geld betreft! Maar wat leuk dat ze dat hier op het forum hebben gevraagd! (kwam hier voorheen haast nooit)

Isa 18-05-2003 09:08

Meidenblad???

Andijvie 18-05-2003 12:44

Citaat:

Was niet onvriendelijk bedoeld hoor... :)

Ik ga hem iig kopen, ben lid van de 'gewone' editie, die vind ik al super leuk, vaak iig wat te volwassen over geldzaken en problemen met je baas.. Ben benieuwd hoe de jongeren-editie eruit gaat zien :)

MrOizo 18-05-2003 20:27

Citaat:

Kenny McCormick schreef op 18-05-2003 @ 10:08:
Meidenblad???
DAT lijkt me schandaalig als het een meidenblad word :mad:

In Your Room 18-05-2003 21:30

Citaat:

MrOizo schreef op 18-05-2003 @ 21:27:
DAT lijkt me schandaalig als het een meidenblad word :mad:
dat stond wel in de advertentie ervoor in de gewone psychologie :( wel jammer, zou het juist wel leuk hebben gevonden als het gewoon echt een beetje volwassen blad zou worden, voor beide geslachten netzoals de volwasseneneditie maar dan alleen met aangepaste onderwerpen....

Leonoor 18-05-2003 21:39

Citaat:

In Your Room schreef op 18-05-2003 @ 22:30:
dat stond wel in de advertentie ervoor in de gewone psychologie :( wel jammer, zou het juist wel leuk hebben gevonden als het gewoon echt een beetje volwassen blad zou worden, voor beide geslachten netzoals de volwasseneneditie maar dan alleen met aangepaste onderwerpen....
Ik denk dat het blad misschien ook best geschikt is voor jongens...ik bedoel...veel dingen die er hier aangedragen zijn waren ook geschikt voor beiden...of ze moeten daar amper iets van gekozen hebben, dat weet ik natuurlijk niet.

MazeMouse 18-05-2003 22:02

Citaat:

In Your Room schreef op 18-05-2003 @ 22:30:
SJezus lekker is dat. De jongens worden min of meer weer eens vergeten.
Alsof wij niks kunnen hebben (n)

Maar goed, als je gewoon dan op de plaatsen waar een vrouwelijke vorm staat de mannelijke vorm leest is het al een deel opgelost. (alhoewel ik mezelf als man dan nog steeds genegeerd voel door de 'serieuze' jongerenbladen)

Isa 19-05-2003 06:49

ach, als man heb ik dan nog altijd een enorm dik engels studieboek over psychologie dat ik nog lang niet uit heb. :p :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.