![]() |
psy magazine jongereneditie?
Ik had een vraagje, weet iemand al op die al in de winkels ligt? ik heb ergens een keer gelezen dat ie in deze week zou komen en dat ie WHY ofzo heet? weet iemand er meer over? het lijkt me nl wel interessant..
nou alvast bedankt! groetjes, hopefully |
In dit topic stond:
Citaat:
kan kopen (bruna, AH etc etc), heb het zelf alleen ook niet gezien.. :confused: Maar goed. Heb er ook niet naar gezocht. |
hey ja, ik ga binnenkort es zoeken :)
|
okeej dank u, dan wacht ik nog ff!
|
Hij ligt er nu iig nog niet in, ik heb de afgelopen week(en) iig steeds gekeken, maar niks gezien.
|
Ah, cool, ga ik ook maar eens voor kijken vanaf de 28ste dan he :)
En dat is dus die editie waarvoor hier een topic was? Toch? |
ik heb me ongans gezocht maar ik kan het niet vinden! :confused:
Pliesssss effe reactie als iemand hier die editie heeft gevonden! En trouwens hoe komen jullie erbij dat deze editie uitkomt dan? Ik wil em namelijk heel graag hebben! greetzzz |
Citaat:
|
sorry. Had het denk ik maar half gelezen ofzo. :rolleyes: Maar een iets vriendelijkere reactie had ook wel gemogen. Ik vraag me alleen even af hoe jullie er bij komen dat er ook een jongeren editie uitkomt. In het blad zelf kan ik er namelijk niets over vinden, of ik heb het misschien NIET GOED GELEZEN! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is er een topic op psych geweest met de vraag of we onderwerpen wisten voor een jongereneditie van psychologie magazine. |
Ik las laatst dat ze hetzelfde ook op ll.com hebben gepost ofzo... dacht ik, weet nie zeker
|
Hee! wat leuk! Die ga ik echt wel kopen, ik vind de onderwerpen die in de normale versies staan altijd zo 'volwassen'. Over geldzaken ed nou ik heb nog echt geen problemen wat geld betreft! Maar wat leuk dat ze dat hier op het forum hebben gevraagd! (kwam hier voorheen haast nooit)
|
Meidenblad???
|
Citaat:
Ik ga hem iig kopen, ben lid van de 'gewone' editie, die vind ik al super leuk, vaak iig wat te volwassen over geldzaken en problemen met je baas.. Ben benieuwd hoe de jongeren-editie eruit gaat zien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsof wij niks kunnen hebben (n) Maar goed, als je gewoon dan op de plaatsen waar een vrouwelijke vorm staat de mannelijke vorm leest is het al een deel opgelost. (alhoewel ik mezelf als man dan nog steeds genegeerd voel door de 'serieuze' jongerenbladen) |
ach, als man heb ik dan nog altijd een enorm dik engels studieboek over psychologie dat ik nog lang niet uit heb. :p :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |