![]() |
Parkpop
Parkpop.. 29 Juni, Zuiderpark in Den Haag..
De eerste bands zijn al bekend; Brainpower 16Down Morgan Heritage Ozomatli Corey De La Soul Kathleen Edwards Krezip Ska-P VanKatoen Gaan jullie? http://www.parkpop.nl |
Geen idee, niet echt supernamen.
|
Ik zit dan op werchter :) :D :cool:
|
Citaat:
|
ikke ook ik ga naar parkpop
op www.musician.nl bijnieuws... staat het volledige programma van parkpop |
Citaat:
|
ik ga naar ska-p :)
|
hoe graag ik ook wil, een retourtje den hag vanuit blanes gaat me toch iets TE ver :p
|
treinkosten zijn voor mij iets te hoog voor zo´n line-up.
|
Om er nou alleen voor Ska-P heen te gaan.. mwa.
|
ik ga voor ska-p :)..en tis gratis en gezellig :P
|
Citaat:
WOW wat een drama |
*zucht* het is zeer bedroevend..
nouja ik ga zowieso wel, is vlakbij & traditie .. hmja ik ga wel naar 16down en ska-p denk ik. |
vast wel, het is niet zo heel ver voor mij.. :)
|
elke jaar een bagger line up maar goed ik ben er elk jaar wel te vinden
|
de la soul is natuurlijk wel gaaf
|
Ach parkpop, zoals elk jaar weer niet de meeste boeiende namen, maar ach we zijn er toch elk jaar weer en het is altijd gezellie. Beetje kijken, beetje zitten, beetje zuipen en hopen dat het niet te hard regent.
|
WOWBEGGAR
speelt ook op ParkPop :) Ik vind het persoonlijk wel leuke muziek, en aardige jongens (y) |
vankatoen is wel grappig..
|
hmm 16down, tja daar voor zou ik dus evt wel gaan.... :)
maar verder... |
De La Soul, Brainpower en Ozomatli
Youssou n'Dour (y) ik ben dr in ieder geval :) |
Wat is dat met festivals dit jaar?
Heefdt ieder festival een slechte line-up dit jaar? |
Citaat:
haahaha, biep en bandleden. Goed, ik vind wowbeggar niet bijzonder en of de jongens goed kunn.... aardig zijn, weet ik niet WAAROM NOEMT GEEN ENKELE MONGOOL HIER AN PIERLE?!!! Dat is 1 reden om te gaan. een hele goede zelfs. |
Ik zie geen enkele reden om te gaan, tenzij er "bandleden" zijn om te cockhalsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:) :cool: :) |
parkpop is voor alto's
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij heb ook een Labyrinth avatar! loze opmerking |
Citaat:
therefor ben jij dus ook geniaal |
:d
|
Citaat:
|
heb nog nooit zo'n goed parkpop programma gezien! oh yeah! ozomatli! de la soul!
|
JAAAAHH
ik ken er geen drol van maar tog kom ik is mijn eerste keer dus ja mensen kom meet me heb nl nog geen gezelschap dus ja wie wil dat bij mij doen ?? xxxx simple plan |
Ik ga ook naar parkpop en kom zelfs helemaal vanuit friesland :eek: :D
Naja, k kan wel in denhaag logeren. Krezip en an Pierle wil k ook wel zien (y) |
misschien.
of ik de plee boenen. ik zie wel. allebei even gaaf. dus dat wordt kiezen. alhoewel, parkpop is volgend jaar vast ook... |
Nee, want ook heir weer zaadbands..
Zoals op bijna ieder festival dit jaar.. |
Citaat:
Overigens: http://www.smilies.nl/love/biggrinlove.gif29ste BSF & Atreyu @ Melkweg http://www.smilies.nl/love/mushy.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rosa, wil je tegen me praten op msn, ik moet altijd zelf beginnen te praten, waarom kan het nooit eens andersom zijn :(:( |
Citaat:
|
mmjah misschien da'k wel ga
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik ga iig omdat ik er 20 minuten vandaag woon met de tram en het dus 100% gratis is |
Het is gratis en Ska-P komt, reden genoeg om te komen :D..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |