![]() |
Kunstbende winnaars?
Hey..
Weet iemand wat voor bands/dingen allemaal in de finale komen te staan? oftewel wie hebben de voorrondes gewonnen? Whaha, moet mezelf natuurlijk wel zenuwachtig maken :D Not that we ever had a chance..:) -Jerry Lowlife |
Nee, ik ben wel uitgenodigt om mee te doen aan Kunstbende, omdat ik doemaardichtmaar gewonnen heb.
|
ik heb met mijn bandje voorrondes brabant-oost gewonnen... :)
|
Wha! :D Ik vind het vet cool dat er ook mensen zijn die met gedichten en dergelijke mee doen..
Gebeurt vet weinig volgens mij (of ik ben niet op de goede plaats), is altijd maar muziek enzo.. :) -Jerry Lowlife |
hmm volges mij vergis je je daar best wel in dude
theater, dans, multimedia, dichten, en volges mij ook verhalen waren toch categorien...en volges mij word daar ook wel goed voor ingeschreven |
Ja... Dat bedoel ik juist..
Dat bij kunstbende dat ineens dus wel is :D Want bij muziek organiseren bands veel sneller zelf wat enzo, er zijn veel vaker shows en festivals waar jonge bands staan, zie je niet zo snel bij die andere categorieen... Maar dus wel op Kunstbende en dat vind ik cool. (in Drenthe was de inschrijving trouwens maar matig, voor sommige dingen was maar 1 deelnemer, die dus ook een makkelijke voorronde had :D) Wat voor bandje is het trouwens, AM? Oh and congrats to you both.. -JerryLowlife |
mijn bandje, tja, lastig te omschrijven, maar met kunstbende deden we een funky/rock nummer...
met wat vreemde overgangen hier en daar :) en dat is nu ook wel de stijl die we op aant gaan zijn hoe heet jou bandje trouwens, en wat voor muziek? (misschien site?) |
Hej, Lowlifer!
Jullie hebben in Assen gewonnen, nietwaar? Ik was derde met mijn bandje... :D (Simon The Ghost) In ieder geval gefeliciteerd, en veel plezier in de finale, we hebben in ieder geval kaartjes gekregen dus misschien komen we nog kijken. Hebben jullie ook zo'n coole rat? Krummeltje |
whaaaaaaaaaa, vet onze jerry lowlife!
cool ach ja dat is wel een regel, als je bij playroll wilt moet je ook op et forum zitten!! |
Simon the Ghost?
Niet gezien eerlijk gezegd, sorry :D lol We hadden het veel te druk met allemaal domme dingen:) Gefeliciteerd met je 3e plaats though! Ey Ron dude! alles goed? K vond het fijn dinsdag, wanneer doen we het nog eens? Die marcel heeft een donders fijn oefenhok.. :D AM.. Ons bandje heet Lowlife, we spelen punkrock. Verwacht van ons niet veel tegenstand lol:D (Down with the rockstar attitude!:)) We hebben helaas geen website, maar er wordt als het goed is aan gewerkt. Door Martin Playroll, maar die knakker mag wel eens opschieten :D Zie je bij de finales in Utrecht, ben erg benieuwd! -LerryJowlife |
Citaat:
Thanks, jullie ook gefeli natuurlijk! |
wij hebben vorig jaar gewonnen in limburg (egofly, altijd even vermelden)
dit jaar in limburg heeft gewonnen funkmonster, een superleuke band de naam zegt al wat voor stijl het is dus khoop dat ze gaan winnen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |