![]() |
het verschil
tussen Onzin en de Kantine?
kom maar.......... |
Citaat:
:cool: yeah! :cool: |
Citaat:
|
DK is nuttig en Onzin is er alleen om eens ff lekker sta spammen. :o ;)
|
DK heeft onderwerpen met enig niveau, onzin is om snel vele reaties te krijgen
|
Onzin is een forum waar je alles kan zeggen en alles kan plaatsen en het meestal sfeer vol is ..
en de kantine Kan gezellig zijn maar Het gaat hier vooral om vraagstellingen .. of enquettes.. Kantine is een arrogant kut zooitje soms, mensen die zich slim voor doen hier en zich sterk opstellen door hun dure woorden .. Kantine is wel Leuk ... zonder al die vragen .. enquettes.. Onzin is gewoon weg meest bezochte Forum onderdeel en leukste en drukste... :) |
Onzin is voor breezermeisjes van 15 die snel scooterjongens van 21 willen oppikken,
De Kantine is voor degenen die op Onzin worden afgewezen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin is voor leuke mededelingen die eigenlijk nergens nut voor hebben. Kantine wel (hoort tenminste zo...)
Maarem ik kan t fout hebben, is inmiddels alweer 2 jaar geleden dat ik vaak op onzin kwam. :p |
Citaat:
Oh .. en ze had smaak.. en als je dan denkt.... ddan me vader? nee die had ook smaak ;) |
Op onzin mag je spammen, en hier niet
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Onzin is voor mensen die echt geen vrienden hebben en geen zak te doen hebben (je kan ook zeggen; Onzin is voor mensen zonder leven), Kantine is voor mensen die nog eens iets anders doen en toch een beetje betekenis aan hun leven geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt... |
''Onzin'' dekt de lading, ''de kantine'' niet.
ik heb het dus over de namen...;) |
Citaat:
Citaat:
|
Whahaha, m'neer en siNix voelen zich duidelijk aangesproken :P 't Is niet erg hoor, als je geen leven hebt :P ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Het verschil wordt steeds kleiner geloof ik..
|
Onzin gaat sneller.
|
Citaat:
|
Beetje spammen op Onzin is nooit weg. :o
|
Onzin is (soms) leuk :)
De Kantine is het beantwoorden van vragen |
onzin heeft coolere topics :p
|
Citaat:
onzin heeft af en toe coolere topics :o |
DK is laatste tijd alleen maar enquetes. maar leest iemand de antwoorden ooit??? word dr ookmaar iets mee gedaan???
onzin reageert iedereen op je, veel minder enquetes en kan je alles kwijt |
Citaat:
ik heb vaak 0-reply topics hoor :o |
Citaat:
hier zijn het vaak enquetes waarbij niemand reageert op wat je zegt, ik me sterk afvraagt of iemand het ookmaar leest enzo |
Citaat:
onzin is te snel voor modem ;) |
Onzin = alleen maar spem
DK is van alles wat, het "rest-forum" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |