![]() |
Wat is je favoriete wiet/hasj soort
Ik weet dat zo'n topic er al is geweest, maar smaken veranderen dus daarom een nieuwe. (en dit is ook beter dan dat iedereen een topic per wietsoort gaat openen enz.)
Wat is je favoriete wiet/hasj soort? Waar kun je het halen? Hoe duur is het? (en hoeveel gram krijg je daarvoor?) Wiet: Bubblegum en Purple Sensi Ze smaken beiden heel erg lekker (zoet). Je word echt goed knetter van. Het kost 12 euro voor 2,5 gram Je kan het halen bij de Smokey in Den Haag Hasj H2O Dit is de aller sterkste soort die ik ken. Na 1 hijs ben je al van de kaart :D Het kost 20 euro per gram (dus 0,6 gram voor 12 euro) Je kan het halen bij de Cremers in Den Haag (ze hebben het maar heel af en toe helaas) |
Kut deze topic niet gezien: (wat is de beste hasj die je ooit hebt gesmoked)
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=476593 Maar opzich kan deze ook wel open blijven gaat over beide en je favoriete soort en niet je beste soort |
Wiet: Nothern light, gewoon omdat het een rustige en ontspannende soort is. Je voelt je dus heel chill en ik waardeer muziek er nog sterker van. Ook kan ik heel makkelijk normaal doen bij deze soort en heb maar weinig lachkicks, iets wat ik niet vaak kan waarderen. :)
Hasj: Van een dealertje, heel sterk en actief trippy, alles wat ik van een hasj verwacht eigenlijk. [Even niet zeuren hierover]Dus gevaporized, niet gerookt[/Even niet zeuren hierover] |
hmm jij wil geen lachkicks? dat vind ik nou juist het chillste aan blowen en verder het ontspannen gevoel natuurlijk...
Op dit moment vind ik mea (wiet) het lekkerst 5 gram 25 euron dacht ik... |
weed : magichaze, peacemaker & powerplant
hasj: blow queen |
pp , white widow
|
white widow is idd goed!het allerlekkerste vindt ik tog altijd de cocktailblow wiet en hasj! :D
|
Santa maria van de grasshopper
Gambia special en Silverpearl van begijntje Switch en Silverpearl van Switch Rolling Stone van Indian Dylan De beste Hasj vind ik Ice-O-Later hasj of adelaar van switch (is wel een beetje achterhaald topic want veel wietsoorten wordt gewoon een loze naam gegeven, en er zijn zoveel sjops en zoveel wietsoorten) |
Citaat:
|
hasj: puntjes
en wiet: k2 (maar het komt niet vaak voor dat ik wiet rook) |
white widow
|
Wiet: Snowball --> 5 euro de gram hier bij Brothers (plaatselijke shop)
Hash: geen id. |
Wiet: Purple Sensi
:) Dat is gewoon zo lekker... 1x, ik had het in de bong gedaan en nam 1 hijs, ik was volledig van de kaart (ok, het was een grote hijs, maar toch) Ik was echt aan het trippen op de Sensi en het is zo zoet :) Het is alleen wel wat duur volgens mij. 12 euro en dan krijg je 1.5 gram ofzo, iig minder als 2g (Smokey, Den Haag (spui)) en hash, tja, ik rook niet zo vaak hash, maar wat ik echt lekker vond was kashmir :) |
wiet : mystery
hasj : Goeie |
Noem de sjop en plaats er voor de handigheid even bij...
|
Wiet:
- SilverHaze: Jetset/Dreadlock, Nijmegen - Jack Herrer: Jetset/Dreadlock, Nijmegen - Super Santa: Jetset/Dreadlock, Nijmegen - Skunk: Wedren, Nijmegen Hash: - 6*Polm: Jetset/Dreadlock, Nijmegen - Afghaan: Jetset/Dreadlock, Nijmegen - Ice-lat-or: Kronkel, Nijmegen |
Citaat:
|
wiet: northern lights
waar?: amsterdam, Holywood, 11,50 volgens mij hasj: power afgaan waar?: amsterdam, ben de naam & prijs kwijt allebij in a-dam omdat ookal haal je dezeflde soort, in a-dam vind ik t zo veel beter smaken *zwijmel* |
ik koop het liefst edelweiss bij de grashopper in eindhoven
en als ik al eens hasj koop koop ik de duurste op de lijst |
wiet:
mauwie wauwie (noon), en de bud zonder naam (real thing) is ook wel lekker. hash: afghaan (is in meerdere shops te vinden) |
wiet: jack herrer, bubble gum, white rush, shiva
hash: zero-zero, ice o later, nepalm |
JE kan niet echt zeggen wat je favo soort is, in elke cofeeshop smaakt white widdow weer anders.
|
wiet:
jack herrer bob marley's best white widow hash: niets, geef mij maar wiet |
wat ik nu aan het roken ben in Amsterdam :)
/Hash\>Super x ( is volgens mij die superpolm a 20 euro de gram die je normaal in shops koopt ) , van een vriend van me , had voor ze verjaardag een kilo gekregen van dat spul :) heeeerlijk :) wiet : rook ik bijna nooit , rook altijd hash. word van wiet altijd kut wakker en ik rook alleen voor dat ik ga pittuh :) sociaal vind ik joints namelijk niet ulitiem , dan heb ik liever drank of een pilletje op zijn tijd :) |
ik heb nog nooit duurdere wiet of hasj geprobeert.
maar white widdow vind ik wel een lekker wietje en polm is wel fijne hasj. al gaat mn voorkeur toch uit naar wiet. maar mixje's zijn het beste toch wel (y) |
Wiet:
Sneeuwitje en Silver haze hasj ben ik niet zo in thuis , dus ik rook alles wel :) |
Citaat:
ik ga voor peacemaker, magichaze, powerplant, northern lights x haze & jack herer. wat hash betreft polm maroc special, afghan polm & blowqueen.. teveel keus, zoveel wat ik nog moet proeven en hopelijk ook kweken :) |
Weed:
NLX (eigenkweek of Majestic @ Breda) Jack Herrer (bij de Medi @ Breda) Bam Bam (sinds kort in The Cat @ Breda) Bam Bam: Ik heb dit vorig weekend op en ik stond werkelijk helemaal versteld, ik smoke veel, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Het is zo'n vage, totaal niet lekker om veel van te smoken, de 1ste is zo ontiegelijk licht, je proeft 'em bijna niet, gewoon lekker vind ik. En dan begon ik aan mijn tweede en ik kreeg het gewoon niet naar binnen, verschrikkelijk vaag: ikke allemaal hoestneigingen, maar goed het effect is reterelaxed, ik heb echt te hard gechilled, de zwaartekracht klopte niet meer, in tijden niet meer zo'n harde vaagheid gehad, heerlijk) Hash: Polm (Baron @ Breda: is er zelden) |
hasj : Katama, lekker hasje, zachte smaak lekker zweverig
wiet : rook ik niet |
wiet: gruisbuis van het theehuis in haarlem (is anderhalve gram white widdow voor 5 pleuro
hasj: rook ik amper maar dan toch wel tempelbal van de Maximilian in Haarlem |
Citaat:
|
Geen idee. Ik word altijd wel stoned van wat ik heb dus het zal wel goed zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wiet: jack herrer
hasj: nepal |
rookte laatst een hajs die lekkerder was dan nepal maar vriendinlief kon me niet vertellen wat het was :S
|
Wiet: NLX of Jack Herrer
Hasj: Afghaan |
Wiet:
Brain Damage Millenium Power NLX rook eigenlijk nooit hash van mezelf, behalve als iemand bij zich heeft, koop zelf alleen wiet. :) |
wiet:
jack herrer squeezer hasj: ice-o-lator maar hasj koop k bijna nooit.. meestal ga k voor prijs/kwaliteit naar de headshop @ needle damage: kom je uit nijmegen? |
wiet: santa maria
hasj: uh..hm, dunno. en needle damage: wie ben jij dan dat je roos kent :) |
Citaat:
en ik bent tim |
Citaat:
ik ben geertje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, kom op, allemaal lief doen.. gaan we allemaal gezamenlijk net als die leipe vent in dat park in nijmegen eerst liggen en met onze armen zwaaien enzo... :p
|
Citaat:
Maar hij kan ook echt hele mooie berekeningen maken, en hij is kei lief hij geeft me altijd beetje shag:) |
voor iedereen die ''jack herrer'' noemt: het is jack herer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |