![]() |
Hoelang? qua tijd...
Vraagje, hoelang hebben jullie gemiddeld sex? Dan bedoel ik zonder voor of na spel maar puur de tijd dat je echt aan het 'neuken' bent?
Wat mij zelf betreft is dit heel verschillend, soms slechts minuut of 5 maar vaker wel ruim een uur. |
Mijn hand en ik? Zo'n 1-3 minuten.
|
Citaat:
|
10 minuten tot half uur denk ik
|
een uur? :eek:
dan ben je zeker wel heeeeeeeeeeeeeeeeel moe! |
2 minuten tot een uur (en ja, dan ben je heel erg moe:P)
Nederlands gemiddelde inclusief voorspel is overigens maar 37 minuten :eek: |
Het neuken zelf...eh... Kwartier denk ik gemiddeld. Vind ik een prima tijd.:)
|
Jeetje, een uur kom ik echt niet aan.... *denkt*
Ehm, een half uur ofzo, en dat is dan heel langzaam he :) Als we snel zijn 2 minuten. |
Citaat:
Hoelang doe jij het dan? |
Citaat:
|
Varierend van 5 tot 15 minuten denk ik. We doen meestal niet aan randje fietsen .. als ik zie dat mijn vriend bijna in me klaar komt, dan laat ik hem bijna altijd wel gelijk komen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weet het eigenlijk niet echt.. zal volgende keer ns op letten :D ;) denk zo'n kwartier tot half uur, maar als we voorspel hebben gehad en ik heb m goed gepijpt enzo... dan kan hij binnen 5 minuten klaarkomen... |
Wooow dat er mensen zijn die dat kunnen, een kwartier is al keilang!!
Bij ons maximaal 3 minuten.. Meestal hebben we wel een lang voorspel en zoniet, dan zijn we gewoon supergeil en redden we t ook in 3 minuten. En ik kom heel snel klaar van vaginale penetratie dus... Heel af en toe komt t voor dat we langer bezig zijn, maar dan lukt t uiteindelijk ook niet... Bij hem dan. |
Rustig aandoen, dan duurt het het langst. Niet meteen enthousiast gaan liggen wip-wappen.
Mijn persoonlijk snelheidsrecord was 20 seconden, maar toen was ik ook al een hele tijd in mijn hoofd ermee bezig. |
Gemiddeld 20 minuten. Grof geschat. :)
|
Citaat:
Ehm...Ik heb in het verleden het kwartier wel vaak gehaald... |
hoe kunnen jullie is godsnaam jullie pik een uur omhoog houden? dat lukt me dus echt nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
*herindert zich nog wel 1x dat het 3 uur duurde maarja dat was anders :)* |
Citaat:
Is dat nou leuk? |
Citaat:
|
Citaat:
nou schat we hebben heel wat te oefenen... een uur lang.. en 20 seconden.. of gaan we onder dat record liggen? ;) KUSZ |
Citaat:
|
Een "vluggertje" (ik haat dat woord) kan in 2 minuten gedaan zijn.
Als we echt de tijd ervoor nemen (als we op zaterdagavond lekker thuis blijven en om 11 naar bed gaan) dan duurt het inclusief voorspel ruim een uur. Het penetreren stellen we dan heel lang uit. En de penetratie zelf kan wel een minuut of 20 duren (steeds standje-wisselen, afwisselen rustig-hard). Als het voorspel zo lang duurt dan is dat compleet met massage, uitgebreid hand- en mondwerk (zonder orgasme), hele lichaam verkennen met de mond/hand, elkaar geile verhaaltjes vertellen... Oei :o Heb ik zin in weer. |
Citaat:
|
van 3 minuten tot 25 minuten zoiets?
|
5 minuten tot 3 kwartier ofzo..?
|
Citaat:
Vind je één uur, alles inclusief, lang :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Mja wij zijn nog niet aan sex toe gekomen, maar het langst wat we volhebben gehouden met de rest was ergens tussen 2,5 en 3 uur :) Hmmmmm.... |
Citaat:
|
eigenlijk weet ik dat niet eens zo precies, vergeet de tijd helemaal als ik aan het sexen ben
|
Citaat:
en dan wil je 20 seconden? ik volg je soms echt niet lieverd ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik ook :) |
uhmz.. meestal een half uur, soms wat langer, uurtje ofzo??
|
20 min denk ik, vind ik wel kort maar ach... 't is gewoon ik klaarkome en dan hij.. gaat snel.. of alleen hij...
|
ik dnek een kwartier/20 min
|
Citaat:
|
Het kan heel snel, maar het langste zou ik zo echt niet weten. Hou de tijd nou niet echt bepaald bij :)
|
ligt eraan of jet het met of zonder condoom doet
|
Citaat:
|
nouja.
met mijn ex een minuut of 5/6 en dat was niet mijn schuld. :) |
15/20min ofzo
|
het verschilt per keer ..soms 3 min en soms drie kwartier maar ik heb het liefst iets tussen ..3 min is te weining en na drie kwartier denk ik stop maar :p iets van 20min/30 min zou ideaal zijn maar ach ik mag niet klagen ;)
|
Hmm, sommigen van jullie doen er niet echt lang over naar mijn mening.. Als mijn vriend en ik een keer niet zoveel tijd hebben, bv omdat hij moet eten ofzo, dan duurt het MET voor- en naspel nog steeds zeker een half uur. Als we alle tijd hebben en er een uigebreider voorspel bij hebben, dan duurt het zeker wel 1,5 uur.
Puur penetratie duurt.. even denken.. als we alle tijd hebben zeker een half uur, meestal langer (mn vriend stelt dan wel zijn orgasme uit, anders kan het in 1 minuut). |
Citaat:
weet je toch wel :P maarruh schat... denk dat we de tijd een beetjuh vergeten te klokken zijn ;) KUSZ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |