![]() |
Hobbies
Ik kwam er zonet achter dat ik eigenlijk geen een hobby had (behalve de computer) :( . Kunnen jullie ook vertellen wat jullie hobbies zijn, en mij aan een nieuwe hobby helpen :)?
|
ik heb drie hobbies.
1. plaatjes draaien 2. producen 3. bier drinken laatste past misschien wel bij jouw. |
ik speel voetbal
ik computer veel ik luister graag naar muziek ik ga graag met vrienden een pilsje drinken |
Ja bier drink ik ook, ik wist niet dat dat ook een hobby kon zijn. Ik heb ook m'n profielwerkstuk erover gedaan :).
|
Waterpolo, vriendin, school, slapen.
:) |
Citaat:
|
internet ,tv, muziek, zitten, liggen en af en toe lees ik daar iets bij :)
|
sex :D
|
Citaat:
jij hebt een super-relaxt leven als ik dit zo lees :D :cool: |
Ik voetbal, zwem, basketbal en lees graag.
Ik weet niet waar jouw interesses liggen dus is het moeilijk jou aan een hobby te helpen. |
Citaat:
|
Slapen.
|
Anime, Computer, Muziek, Vrienden :)
|
DVD en HiFi.
...en dan heb ik 't niet alleen over de schijfjes ;) |
lezen
tekenen schrijven paardrijden uitgaan mountainbiken netten oude dingen *denkt even na* wandelen denk ik ook muziek (piano, zingen, luisteren) met mijn vriendjens rondhangen tv-kijken met Qimm (vrijwel altijd hilarisch :p) buitenspeleeeeeheeeeeen |
M'n 16 weken oude Beaglepup, m'n vriend, zwemmen, zonnen :cool:
|
Paardrijden, uitgaan, bioscoop, leuke dingen doen.
Maar of je dat hobbies kunt noemen :confused: Paardrijden ja, hoewel, als je elke dag gaat is dat ook niet echt een hobby meer he :p |
electrische gitaar, spaanse gitaar, fotograferen, wielrennen, lezen, video's kijken, poolen, muziek(metal).
|
Muziek, uitgaan, schrijven, lezen, films, dansen, gek doen, mensen bevreemden, tekenen, voor mijn dieren zorgen, fantaseren, sjah zoveel...
|
kanoën
piano spelen en verder ben ik nu te duf om iets anders te bedenken |
Hobby's :o
Die van mij... pianospelen, atletiek, tennis, lezen, internetten, met vrienden film kijken of iets anders gaan doen. Wat heb ik eigenlijk een saai leven, zo te lezen. Wat droog. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Muziek luisteren, zingen, dansen, uitgaan, sporten, met vrienden iets afspreken, lezen, films kijken, schrijven, tekenen, shoppen :o (enz). Niet echt hobby's opzich maar wel leuk om te doen, vind ik. :) |
Frivolité, postzegels verzamelen.
|
Winkelen, zwemmen, muziek luisteren, films kijken, met vrienden gewoon lekker hangen en computeren...
|
-waterpolo :)
-voetballen :) -hockey :) |
Kom je daar nu pas achter? ;)
Nou ja mijn hobby's zijn: 1. Computeren 2. Uitgaan 3. Met vrienden leuke dingen doen (bios, terrasje, bowlen, etc.) 4. Fitnessen 5. Voetbal (beoefen het niet, maar kijk er altijd naar en volg het nieuws ook en ben ook voor een club) 6. Andere sporten op TV kijken (Formule 1, tennis, wielrennen, schaatsen etc.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |