![]() |
Bootschoenen
Nieuwe trend?
|
Al zo oud als de weg naar Rome toch.
Ik heb ze nu 'nog maar' een jaartje en ben ze helemaal zat! |
tijdloos...doch lelijk
|
niet geheel mijn stijl
oftewel: ik vind ze afschuwelijk |
bootschoenen met felgekleurde veters en kralen eraan :cool:
|
ik ga binnenkort mn 4e paar halen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je ziet mensen wel eens met blote voeten die dingen dragen, maar volgens mij zitten ze dan niet lekker.
|
Erg passe.
|
Citaat:
|
voordeel voor kakkers is dat trends altijd 10 jaar blijven hangen en daardoor behoren ze tot een van de minst modegevoelige soorten en dat is best triest voor mensen die altijd doen of ze lekker veel uitgeven aan kleding, terwijl er al 10 jaar t zelfde in de kast hangt..
:o dit is natuurlijk niet op iedereen van toepassing |
:D
Die dingen zijn niet echt trendgevoelig toch? Ik heb er iig nog niemand op zien lopen bij mij op school, en ik denk ook niet dat ze daarvoor bedoeld zijn. Ik zou ze iig niet aantrekken, niet mijn smaak. |
bootschoenen zijn tijdloos en voor kakkers
*denkt kort door de bocht* |
Citaat:
http://www.aadvandenberg.nl/art_afbe...n/30102038.jpg Dat zijn nou bootschoenen, zoals je ziet zitten er veters in..... |
Bootschoenen zitten gewoon lekker (ook zonder sokken aan hoor;))
En ik koop wel zo'n beetje elk half jaar nieuwe hoor, anders ziet het er iid zo afgezaagd uit.... Toedels! |
Citaat:
|
- reageer serieus of het wordt gesloten.
|
Citaat:
Word tegenwoordig alles veranderd.. 10 jaar geleden zagen bootrschoenen er nog heel anders uit.. |
Citaat:
Waren plat en gemaakt van ongeveer zelfde materiaal als All-Star gympen. |
Citaat:
En dat zijn toch echt de bootschoenen.. :D |
Citaat:
|
ik vind bootschoenen vrij gay
|
Citaat:
http://www.eddiebauer.com/assets/pro...0707_800T1.jpg |
ik deel die mening.
|
http://vans.speedera.net/shop.vans.c...e/0011976B.jpg
Dit zijn de enige coole bootschoenen op aarde |
ska-b00ts
|
Citaat:
|
heeeeeeeeeeeel erg
vout |
afzichtelijk! (n) (n)
|
huhuhu bootschoenen... dat zijn toch wel ongeveer de lelijkste schoenen die ik ken denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Citaat:
|
Citaat:
|
alsjeblieft verzin iets beter. behalve die van lompo de clown waar kun je die kopen want die vind ik eigenlijk echt wreed
|
Citaat:
|
Veel 'kakkers' kopen ze alleen maar, omdat ze 'kak' zijn. Zelfde geldt voor truien met kraagjes.
|
Bah, vind ze maar lelijk, behalve die met witte-en-zwarte-ruitjes, die zijn wel orgineel (maar model blijft afschuwelijk)
Is ook afhankelijk van de persoon die ze draagt natuurlijk. Een jongen in mijn klas draagt altijd zo'n schoenen en ik kan me hem ook niet voorstellen met andere schoenen, past wel bij hem vind ik. |
Citaat:
hetzelfde patroon laat maar zeggen verder vind ik bootschoenen niet VRESELIJK maar ook zeker niet mooi |
Ik vind ze vreselijk! Echt waar, hier noemen we ze mocassins of zoiets maar echt jakkes, snobschoenen zeg maar :o . Nou ja als je het graag ziet, zie je het graag... :p
|
Ik vind het heel erg lelijke schoenen..
|
Bootschoenen zitten heerlijk! Ik heb zelf een paar, maar die zijn op het moment bij de Van Bommel fabriek, ze zouden een week geleden al terug zijn. Hopelijk krijg ik een nieuw paar :D
En wat doe je anders aan onder een korte broek in de zomer? Een paar nikes ofzo? Met wat nettere kleding doe ik broques aan, maar onder een korte broek of wat sportieve kleren (rugbytrui/polo) doe ik bootschoenen aan. |
Ik vind ze lelijk.
|
Citaat:
bootschoenen daarentegen vind ik écht lelijk. Zijn wel tijdloos idd, dus..trend? Volgens mij niet. Wel grappig eigenlijk, meeste dingen die 'tijdloos' zijn passen zich nog enigzins aan aan de mode, maar bootschoenen niet echt..toch? |
ik vind ze vreselijk lelijk.
|
ah neeeeee. die dingen zijn zo verschrikkelijk lelijk :X
|
Citaat:
Ik heb ze zelf in een Allstar model Ze kosten rond de 50 meuro |
verschrikkelijk lelijk, en nee geen nieuwe trend, een eeuwig blijvende trend onder de kakkers
|
Citaat:
Ik draag ze ook, maar moet ik dan een kakker zijn? Ik kan goed begrijpen dat als je nette kleren draagt voor kakker word aangezien, maar er is verschil tussen soorten kakkers. Arrogante kakkers die geen omkijk naar anderen hebben en je hebt ook gewoon normale mensen die zich net kleden en normaal gedragen die geen kakker zijn hoor :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |