![]() |
Deftones - Deftones
1ste indruk:
HEEL matig. Deftones cliches alom, weinig pakkende riffs / melodien, soms echt saai. Ik hoop dat na enkele luisterbeurten mn mening bij draait.....maar ik vrees het ergste. |
ik moet toegeven, minerva heeft me niet weten te pakken
5X gedraaid en dat is het, terwijl als ik een leuk nummer down, dat die toch echt op repeat gaat |
ik denk dat minerva wat dat betreft toonaangevend is.
|
:(, toch wacht ik met spanning af....
de tekst van minerva suckt trouwens wel wat ikervan kan verstaan |
ik vond Minerva ook tegenvallen :(
|
dit album down ik niet
*trots* deze koop ik gewoon zonder te downen. ben wel benieuwd |
Citaat:
veel te soft |
ik had al 5 nummers gehoord, en die vielen me abosluut niet tegen.. maar ja, logisch dat iemand die Chimaira en Spineshank wel goed vindt, dit niet digt. :D ;)
|
ik heb het serieus erg vet gevonden en indirect de laatste tijd wel een inspiratie bron voor Soporific
|
Nooit kunnen waarderen. Arjan..je had zeker ook zo'n dickies ripoffshit met Deftones erop? :D
|
nee man ik heb 2 maanden gelden een grijs deftones shirt gekocht met een vogel erop, voor 5 euro bij de Large :D
wel een medium |
ik vind`r ook weinig aan...de vorige 3 cd`s zijn veel beter...met arround the fur als mijn persoonlijke favoriet
|
Ik heb hem deze middag geluisterd, en eerste indruk is: erg goed. Tegenvallen? Nee man. Dat helemaal niet. Minerva heeft best suffe lyrics en is niet echt heel vernieuwend aangezien ik die al heel wat eerder en wat vaker had gehoord. Wat ik wel vreemd vond: uit veel interviews las ik dat Deftones een beetje hun sounds kwijtwaren, maar dat is echt zwak gelul in my opinion. Een erg goede CD, zeker het geld waard. Off-topic: de clips op de CD zijn echt briljant, vooral het stuk waar de snaren van Chino's gitaar zijn doorgeknipt. Echt geweldig. :D Nee maar ik vind hem dus zeker niet tegenvallen, 22 €uro voor goede muziek. Wel wat anders dan Adrenaline en Around The Fur maar de CD bevalt me goed. En nee het is niet extreem hard, maar dat hoeft ook niet persé vind ik. Anyway, ik vind het een goede CD.
|
ik heb nog n poging gewaagt...helaas.
Waarom kunnen de Deftones niet gewoon een goede cd maken? White Pony was ook een teleurstellende opvolger. Echte Deftones fans vinden het waarschijnlijk "origineel", "grens-verleggend", "sfeervol", maar daar heb ik geen schijt aan. Ik vind de eerste twee cds vet omdat het grooved, swingt, beukt, etc. Niet omdat ik chino's anaal-genomen-lama-gekreun "vet" vind. Tekst let ik nooit op, als het maar iets bijdraagt en niet afbreekt en dus niet in de weg zit. Als ze sfeervolle "rock" met irritante bij geluiden willen maken moeten ze toch nog maar eens naar mr Reznor kijken....die kan het iig wel.. Intro van Needles en Pins....incl accoorden...ben ik dom of is dat My Own Summer v2.0 ? Bah. Ze zijn ten prooi gevallen van hun eigen -overschatte- creative kunsten. |
Citaat:
|
-duftones-
Kon chino die "rustige sfeervolle mooie nummers" niet op een Team Sleep schijfje stoppen? :( |
hij is nu onderweg naar m'n pc
|
Ik vind hem best ok eigenlijk. Maar zovaak luister ik trouwens niet naar de Deftones.
|
ik ga 'm ongeveer nu halen, dus ik ben benieuwd:)
|
ik vind 'm cool
ik ga 't origineel halen als ik geld heb |
:(
|
heb zojuist origineel gehaald. ik vind t een erg gave cd. mooi cd hoesje ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, vandaag aangeschaft en erg tevreden aangezien ik een persoon ben die Deftones pas bij White Pony echt op z'n waarde is gaan schatten. Adrenaline was goed, Around the Fur een tegenvaller, White Pony een dramatische verbetering in breedte en diepte en deze plaat is een optelsom van alles wat goed is aan deze band. Sfeervolle rock/metal, die laag voor laag is opgebouwd en de beukende grooves zoals in Bloody Cape. Deftones is een band die zich wil onderscheiden en doet dat op een verdomd goeie en creatieve manier. En worden in mijn optiek dus ook met elke plaat beter, iets wat die andere grote nu-metal band niet meer presteert. Ik hoor/lees veel geluiden dat deze plaat erg veel op Around the Fur moet lijken, maar ik denk dat dat vooral door het geluid komt. Reverb op de zang en de Terry Date sound. |
Ik heb hem net gekocht dus heb hem net op maar me eerste indruk is erg goed kvind hem nu al beter dan white pony maar hij komt never en nooit boven adrenaline uit
|
Citaat:
gok ik |
Ohh hij's officieel uit joh, dat wist ik nie :o :cool:
|
Citaat:
nin enige band waarbij van alle cds elk nummer goed is. |
Ik vind 'm tot nu toe erg goed (y)
|
ik zal hem binnenkort wel eens gaan beluisteren
|
Ik vind alleen Lucky You niet cool, maar daar zal ik denk ik wat vaker naar moeten luisteren.
|
Citaat:
|
ik ben klaarblijkelijk de enige die White pony beter vind dan deze new-age diarree
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eens:) nee ik kan niet dubbel quoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
een van de weinige goede nummers :(
|
Citaat:
;) |
:mad:
Ik vind het nogsteeds een grote grote muzikale anticlimax |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat soortgelijke nummer op White Pony *titel kwijt,* teenager geloof ik? - daar vond/vind ik niks aan. Maar dit nummer is wel cool. Is donkerder en heeft meer bas dan teenager. |
Woei ik zit nu op school, maar hij's thuis aan het downloaden, als het goed is :D
Ik vind Lucky You nogal saai eig..hoop dat de rest van de cd beter. Ik snap niet waarom ze dat nummer als single uitbrengen (n) Oh en het hoesje is idd die walgelijke geworden, zonde zeg :( |
de 1e keer dat ik em hoorde was het ff wennen, maar nu na het album vele malen te hebben geluisterd ben ik tot de conclusie gekomen dat het echt wel een goed album is
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |