![]() |
ALTO vs KAKKER DISCUSSIE
/old school mode on :cool:
Ik begin: alto's zijn kut! |
neehoor, want avril is kewl :rolleyes:
|
Citaat:
kakkers zijn pas kut. |
alto's zijn idd kut. kakkers zijn de shit
|
alto's en kakkers zijn kut :)
|
ik vind dat er een poll moet komen :)
|
Beter een gabber zonder haar dan een alto met gitaar!
*hakt beetje* |
ook altos kakken
|
wat zijn alto's en kakkers? :confused:
|
ik hou van kakkers
stelletje aso's die zich te goed voor de rest van de wereld voelen en zich daarom gezamelijk gaan zitten bezatten in de plaatselijke hockey-club :cool: |
Citaat:
|
ga es dood
|
kak is dead
|
ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn
|
vrouwelijke kakkertjes zijn jammie :D
|
Voel je beter schop een skater.
Yeah alto's stinken. Kakkers, bah dat zijn van die omhoog gevallen lulletjes die vroeger gepest zijn. Kakkers zijn geen mensen, gewoon schapen met polo's. .. mmm oldschool :D (y) |
SHOCK! is all in your heaadd \w/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hier geen mening over. okay eigenlijk wel. een kakker kan net zo aardig zijn als een alto, als je elkaar maar de kans geeft.
door jezelf meteen te onderscheiden van een andere doelgroep dan die van jezelf vind ik eigenlijk ook maar iets achterlijks. |
Ik ben liever kakker dan alto. gewoon omdat kakker meer status uitstraalt (niet altijd overigens)
ik heb trouwens wel meer alto vrienden dan kak vrienden. |
dan ben je dus zelf alto.
onder het mom: je bent met wat je omgaat. |
wanneer leren jullie personen nou eens te bekijken als individu en niet als kuddedier?! :rolleyes: :rolleyes: ;)
|
Kakkers (iig 1tje althans) zijn dom. Waar dit topic een waarachtig prachtig bewijs van is (y).
|
Ik vind het allemaal een zooitje lamballige bralapen.
Kakkers zijn meelopers (bestaan échte kakkers eigenlijk nog wel?) en alto's zijn gewoon zwaar té relaxed... Sometimes you do have to care 'bout others [/kort door de bocht modus] |
Citaat:
|
Het wachten is op een nieuwkomer die deze discussie serieus neemt :D
|
Citaat:
|
kak is stom
alto is stoer |
alto is ruig
totdat je in de echte wereld komt |
Citaat:
|
1 grote ;) voor dit topic.
|
Ik ben geen kakker en geen alto :rolleyes:
Ik ben gewoon MEZELF!!! :p |
Citaat:
:rolleyes: |
Jehova`s zijn de shit...
|
alle altos zijn een beetje triest. Maarja Kakkers zijn dus ook niet alles. Maar ik ben liever kakker dan alto. (y)
|
alto's willen anders zijn dan de rest, maar lijken ook allemaal op mekaar (wijde broeken, groene legerjassen, houden van dezelfde hardrock, kettingen aan de broek)
kakkers zijn meelopers die voor 200 euro een broek kopen die je bij de winkel ernaast voor 25 euro kunt krijgen.........t zijn gewoon allemaal gekken :p |
Citaat:
ahum; iemand moet er voor zorgen dat de zwakken in de samenleving een uitkering krijgen. Kopen kakkers die broek van 25 Euro dan blijft er 175 niet besteed. Dit is niet goed voor de economie.. denk nou ns na, vrouwen... |
ik stel voor om de kakkers het kapperbezoek van de alto's voortaan te late betalen, ze hebbe toch geld zat en alto's zijn natuurlijk te arm voor de kapper :cool:
|
Citaat:
Gerespecteerde Aaanstormende Yuppen |
Citaat:
|
het is allebei triest om je bij zo'n groep te voelen.
BE YOUR FUCKING SELF |
Citaat:
Jong yuppend Nederland. Lief zijn ze wel. (y) |
De comeback van de PROVO'S dat zou koel zijn maar nee
alto's :rolleyes: Alto's STINKEN |
naar wiet???
|
Citaat:
wiet stinkt niet slut |
Citaat:
Omg meis je wilt niet weten wáár alto's naar stinken :eek: |
kakkers stinken naar bacardi breezer
|
Citaat:
zeg dan? |
Citaat:
't is niet te omschrijven :| Had je maar op de afgelopen meeting moeten zijn had je 't ongetwijfeld kunnen ervaren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |