![]() |
Morgen en Vandaag
ff nota: normaal heb ik een andere stijl of wat dan ook, maar dacht, ik post deze gewoon, was in een creatieve bui vanavond.
En een x iets anders. Hij is erg simpel van opzet, maar er zit vrij veel onder, dat is he tidee Morgen Ik heb geen zin in morgen Want morgen moet ik opstaan En morgen, moet ik ook zien Wat ik niet wil zien En horen Wat ik niet wil horen En morgen, moet ik eten Terwijl ik geen honger heb En morgen moet ik drinken Terwijl ik geen dorst heb Nee, geef me dan gisteren Waar ik alles wel goed deed Behalve de keuzes die ik maakte Die waren niet zo goed Maar morgen kan ik gisteren goedmaken En toch heb ik er geen zin in Want ik ben zo bang voor de gevolgen Van gisteren die zich morgen ontvouwen En morgen zal jij Misschien niet meer boos zijn Maar morgen Denk ik dat je boos zal zijn En gisteren was je ook boos Eergsiteren niet Toen was je niet boos Morgen, verklaart het En morgen Verklaart niets wat het was En gister is morgen niet Want dan was morgen wel vandaag |
ik vind hem mooi (y)
Alleen vind ik: Morgen, verklaart het En morgen Verklaart niets wat het was een beetje raar lopen, misschien is het woord gebruik niet goed ofzo, maar vin dhet beetje raar.. Voor de rest is hij wel heel mooi.. En je gevoel probeer je goed te omschrijven.. Nu weet ik natuurlijk niet wat er speelt, maar er is duidelijk dat er iets is.. Complimenten!! |
Mwah, ik vind hem redelijk
Slecht vind ik de manier van schrijven, je hebt het je eigen met sommige zinnen wel errug makkelijk gemaakt, goed vind ik de inhoud van de tekst.. Dat maakt hem redelijk naar mijn gevoel ;) |
Citaat:
Het gaat JUIST om de makkelijkheid van die zinnen, en als de manier je niet aanstaat:tjah, maar ok. en Bad33nd: ja klopt die zinnen moet ik nog ff iets aan doen |
Koel :) vooral het idee is (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |