![]() |
Zou jij verliefd kunnen worden op een jongen of meisje met een andere ''lifestyle''?
barst maar los! :p
|
Tuurlijk
|
Ik denk het niet....
|
ja
en nu? |
ja (y)
|
Ja hoor. Zolang me maar wel qua gedachtengang een beetje op een lijn zitten, en wel samen uit kunnen gaan etc.
Op een überhiphopper zou ik nooit verliefd kunnen worden (alhoewel, zeg nooit nooit natuurlijk) omdat onze stijlen gewoon te verschillend zijn. Maar ik vermaak me eigenlijk (bijna) overal mee ;) |
Erg narrowminded, ik weet het, maar nee.
|
Een chick is een chick.
Dus ja. |
Ja
|
ja, er zijn een paar lifestyles waar ik absoluut van walg maar in de meeste gevallen let ik niet zo op diemand lifestyle
|
jup.
|
Ja :s
|
Ja, waarom niet?
Zou beetje stom zijn als je alleen vanwege iemand z'n uiterlijk er niet op valt.. |
Citaat:
M'n ouders zien m'n thuis komen met een of andere half kale gothic met een hanekam van een halve meter, compleet in 't zwart met 10 tattoo's en 15 piercings :eek: |
Citaat:
Maar het gaat over verliefd worden :) |
Citaat:
Ik word uitgehuwelijk dus verliefd of niet he :p;) |
Nee, natuurlijk niet :rolleyes:
Ja hoor, waarom niet. Ik ga niet echt om met radicaal andere mensen, maar ik zou er altijd verliefd op kunnen worden. |
jaaaaaaaa, = extra spannend + aantrekkelijk
|
Als er maar een gat in zit :p
|
Citaat:
|
Niet zo snel denk ik .. omdat die levensstijl mij niet aanspreekt .. Als die andere lifestyle vrij dicht bij de mijne ligt wel. Omdat je dan een beetje op een lijn zit.
|
Citaat:
Respecteren ze je keuzes niet? jammer voor je, maar als mijn kind zulke loze toppics zou openen zou ik haar ook niet respecteren :p |
Citaat:
:rolleyes: :p |
Citaat:
moet ik wel zeggen dat ik zelf geen extreme lifestyle heb. Ik denk dat bij 2 extreme uitersten heeel moeilijk is. |
Citaat:
|
Ja. Interesse in muziek is echter een vereiste.
|
Ja.
|
jup :o
|
Citaat:
Offtopic: Tuurlijk jongen, voor jou is alleen het innerlijk belangrijk? Tuurlijk zou ik dat kunnen, meestal is het wel zo dat haar hele familie wel mijn lifestyle heeft :D |
Al zie ik een gothic en een kakker niet zo snel samen iets hebben :p
Ik denk wel dat het kan maar ik denk dat iemand met dezelfde lifestyles beter werkt, al kan het met iemand van een andere lifestyle wel spannender zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
nee, nooit
|
Citaat:
hiphopmeetsskatepunk artistiek meisje dat je 'dr bent ;) |
vast wel
|
Citaat:
|
ja natuurlijk
|
Nou nee het moet wel grotendeels overeenkomen
|
nee.. ik zou mijn lifestyle veranderen in die van hem :cool:
|
Ja
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het een beetje krom neergezet maar ik bedoel er mee dat iemand met een andere lifestyle andere gewoontes heeft en dat je hele nieuwe dingen kan ontdekken. Dat kan ook met iemand met dezelfde lifestyle maar ik bedoel meer met zijn lifestyle dus gewoontes feesten enz. Ik hoop dat je zo ongeveer begrijpt wat ik bedoel |
Yup.
|
Ja godverdegodverdegodver. je zou toch vallen op een r&b gestyled jochje :(
|
ik vind de mate waarin het denkniveau met elkaar overeenkomt vele malen belangrijker.
|
ja, waarom niet.
een lifestyle heeft weinig te maken met aantrekkingskracht. iemand met dezelfde lifestyle als je zelf hebt, vind je er misschien wel wat sneller leuk uitzien maar dat is geen aantrekkingskracht die je voelt als je verliefd bent (niet dat ik er veel van kan weten, maar wel wàt ;) :D ). |
een chick is een chick he.
:rolleyes: ja natuurlijk. |
jaah juist bijna altijd eigenlijk. maar ben zelf ook alles door elkaar zo'n beedje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |