![]() |
Wat Lees Jij [DEPENISVANJEZUS]
Lees eerst het hieronder staande:
DEPENISVANJEZUS Als je leest 'de penis van Jezus', dan behoor je tot die grote groep mensen die om de 3 seconden aan sex denkt. Indien je gelezen had 'de pen is van je zus, behoor je tot de groep nette mensen. Als je leest 'de penis van je zus', dan ben je echt pervers. En als je gelezen hebt 'de pen is van Jezus', dan ben je klaar voor het klooster. Ik las eerlijk gezegd " De penis van Jezus " :o Aan welke van de 4 mogelijkheden dacht jij gelijk ?? |
:cool:
Ik dacht aan het eerste. Alleen weet ik niet wat de penis van Jezus in mijn geval met seks te maken heeft... |
Jah dat vond ik een beetje raar , maar waarschijnkijk konden niet zo'n leuke zin maken met het vrouwelijk geslacht :p , als je dan gelijk aan het vrouwelijk geslacht dacht , dan heeft dan wel weer met sex te maken , maar ja voor ons klinkt die vergelijking met penis en sex een beetje raar. (heel erg)
|
De penis van Jezus, maar da's omdat ik altijd zo lang mogelijke woorden uitkies.
|
ik las depenisvanjezus :)
|
Citaat:
|
Ik kende hem al en ik weet niet meer wat ik als eerste gelezen heb. Volgens mij De penis van je zus :D maar ik vind dat je wel heel erg generaliseert, want ik ben echt niet pervers ofzo.
|
Goh...dan ben ik toch een net iemand, ik las namelijk: De pen is van je zus.
|
Ik las 'De penis van je zus' en dacht;''t Zal wel weer spam zijn..' Maar ja, daarna las ik natuurlijk 'De pen is van je zus' dus ik ben netjes :P
|
Citaat:
|
Ik las de penis van je zus, en ik ben inderdaad pervers. Klopt dit toch even :cool:
|
Ik zag overigens wel direct dat er meerdere zinnen uit te halen waren - telt dat ook?
|
De penis van Jezus
|
ik ben pervers :D
|
Citaat:
|
Ik ben blijkbaar klaar voor het klooster :D :eek:
|
Citaat:
|
De penis van je zus.
Obvious...:D |
De penis van jezus :o
|
Citaat:
|
De penis van je zus. Ik dacht al dat boek ken ik helemaal niet :D
|
De penis van je zus
|
Citaat:
|
Hehe i'm a fuckin' pervert :D
|
pervers natuurlijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht eigenlijk depenis van jezus
vroeg me al af of dat weer een nieuw woordje was...:o wat ben ik nu? :rolleyes: |
Citaat:
|
Wha, ik ook: de penis van je zus
|
ik las: hee houd jij ook zo van aarbeien?
:confused: |
Citaat:
|
ik ben pervers :eek:
|
de penis van je zus haha :D
|
Citaat:
hahah ik ook !! ben dus behoorlijk persvers? :P:D |
kende m al.. volgens dit was ik echt pervers. :D
|
ik las ook de penis van jezus... is het niet gewoon natuurlijk om de langste woorden er uit te halen?
|
ik denk heeel vaak aan sex
|
Ik ben blijkbaar pervers. :o :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De penis van Jezus :confused: Ik vond t al zo'n vreemde titel voor een boek...
Mmm ik denk niet om de drie seconden aan seks anders, eerder om de drie minuten :o |
Citaat:
|
De penis van Jezus :o
|
Ik dacht eerst ook depenis van je zus :S ,
maar daarna de penis van je zus :o |
Citaat:
Shit hé, wat een woordspeling |
de penis van jezus... zou die ook tegen het kruis gespijkerd zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben pervers, maar dat wist ik al
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |