![]() |
Succes met biologie!!!!!
De forumbaasjes zullen dit ook wel een nutteloos topic vinden, maar nu de examenweek echt gaat beginnen (ja kweet 't, eigelijk donderdag al begonnen) wil ik ff iedereen heel veel
SUCCES wensen met Biologie, ik denk dat we het allemaal wel kunnen gebruiken.. :D Groetjes, Ik |
Dankje.
Ik voel me redelijk relaxed nu, maar ik ben stiekum toch wel een beetje bang dat ze dingen gaan vragen die ik niet weet... Naja, we zien het wel. Vanaf nu doe ik nix meer, puur relaxen. :) |
Dankje je! Jij ook (als je ook bio hebt)!!
|
Hmm ik ben helemaal niet bang,
Heb niet geleerd voor dit examen.. sta toch een 9.3 :D En op het oefen examen ( 2001 ) heb ik een 8.9 gehaald.. dus moet lukken! Suxxes! |
Ik heb ook nog nix gedaan, ik mag een 3.1 halen, maar het verbaast me nix als ik strax een 9 haal :P
Het examen is echt veel makkelijker dan de tentamens, meer inzichtsvragen enzo :) |
danx!! jij ook!
iedereen eigenlijk suc7 met alle examens ;) @ eJay: GROM! bio sux...is echt mijn ergste vak... noujaah... suc7 dus ;):p |
Citaat:
|
ik mag een 3,9 halen..
maar die inzichtsvragen zijn toppie! :) |
Ik zie juist op tegen biologie (VWO) Ik mag een 4,0 halen, maar ben bang dat ik lager haal..:(
|
mwah, ik heb het niet zo met inzichtsvragen, vooral niet als het over dieren/populaties oid gaat, gaat bij mij vaak mis. Ik hoop op een paar rekenvragen, die maak ik
|
Citaat:
structuren van populatie en soorten hoeft niet |
ik zie er ook tegenop... Mag een 4,6 halen, maar toch....
|
Ik vind bio echt super moeilijk! Vooral juist die inzicht en reken vragen!! Ik mag een 5 halen, ik moet dus zo maar even goed mijn best doen! :(
|
Thanks :) Nogmaals iedereen veel succes! (Over een uur ga ik naar school...)
|
mensen ik heb peptalk nodig!
Is het echt veel meer inzicht dan de tentamens? Want daar ben ik mestal een stuk beter in dan in de echte leervragen. Ik moet eigenlijk als het even kan een 5.6 halen. Help help help! |
Citaat:
|
Het plezier er van inzien. Dat is nog eens een goed idee!
Hoe doe je dat? :confused: |
uhm, ja ik mag wel een 3,8 halen.. maar ben toch super bang dat ik het zwaar ga verneuken :(
zucht.. naja, ik ga der maar het beste van maken |
Ik ben bang!!!
Eerste keer examen doen is toch wel erg eng hoor! En dan ook nog beginnen met biologie! Ik sta een 5.5 en mag dus een 5.5 halen. Best wel hoog al zeg ik het zelf. Mijn mijn moeder zegt juist 'je haalt heus wel hoger dan een 3.5 en dan sta je nog een 5 afgerond.' En dat is ook wel weer waar. Ach, ik heb echt heel goed geleerd voor mij doen dan maar toch he? |
juh succes mensen :o
examen doen is leuk :) |
Leuk?
Wat is dat met jullie mensen hier? :p Nah ik ga er het beste van maken. Hopen dat er geen lawaaige dingen voorbij komen, want mijn concentratie laat me nogal eens in de steek. (n) |
Citaat:
ik 3.4 maar heb 't zelfde gevoel.... najah!!!! we are all gonna make it to graduation.. (y) or the other way... :D |
Citaat:
|
Euh, volgens mij moet dat toch echt wel hoor :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |