![]() |
Nieuwe trend: Puma
Ik denk echt dat ze in gaan komen.
:cool: |
Haha de comeback van Nike i swear
|
Puma= (y)
|
puma is hier net ingeweest
(groningen nog wel :eek: ) |
Citaat:
maar waar denk je dat nike dan mee comebackt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm, maar die zijn toch juist het afgelopen jaar heel erg in geweest? :confused:
of heb ik niet goed opgelet? :p |
nee, toen waren ze niet in want toen droegen alleen maar kut hockey kakkers ze!
nu gaat iedereen ze dragen en niet alleen puma schoenen maar alle puma merchandise, van weekendtassen tot maandverband |
jullie moeten allemaal een ban krijgen
|
Citaat:
Naar mijn mening proberen ze hun ietwat ordinaire karakter weg te krijgen. In Nederland althans. Dit in verband met al die Freestyle reclames. Ze gaan de kant van Adidas een beetje op. Mee eens? |
Citaat:
Ja klopt. Adidas wordt te commercieel, nike is een tijd lang fout geweest. Puma is afgedragen. Dus 't wordt weer nike. TIs een vicieuze cirkel ofzo :) |
Citaat:
Ik heb er niet zoveel problemen mee. Degelijk merk. En nike begint dat nu ook steeds meer te worden. Grappig :) |
Citaat:
Tuurlijk tis een commercieel bedrijf, maar adidas is nu ook bezig met zn kleding in gewone winkel te verkopen etc. Ja kweet niet tis niet meer zoals het was :) |
Citaat:
nee DIT is in http://images.cu2.nl/cu2.nl/556/072/pics/0.jpg |
Citaat:
|
Ik vind die gekleurde puma schoenen wel stoer, k weet nie of puma in is (interesseer me er ook niet zo voor:p), wel zie ik er de laatste tijd veel van schoenen, tasjes enz.
|
Citaat:
lalalalalaaaaa, he? wat?? :rolleyes: |
*gaap* + :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
nieuwe neus: wordt die broek bij jou ook steeds valer?
ik ga hem maar met de hand wassen vanaf nu denk ik. :s |
Het is niet echt een nieuwe trend, want een jaar of 6-8 geleden was het ook al "in", alleen nu komen er inderdaad weer meer spullen van in de winkels te liggen, zowel schoenen als t-shirts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
puma schoenen zitten gewoon lekker...
mijn 4 jaar oude kapotte puma schoenen draag ik nog steeds met liefde! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
neeeheee heeeeee :( geeeeen puma's
*trauma* |
Nieuwe trend: Nieuwe trend topics openen. ;)
|
achja, jaren 80 komt gewoon helemaal terug. Vage vestjes, felle kleuren, oldskool urban merkjes
prima :) altijd al mooi gevonden (y) |
puma is nooit uit geweest?! toch..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |