![]() |
Hoe doen jullie dit???
maandag hebben we dus tot 4 uur NL en de dag erna hebben we geschiedenis, hoe doen jullie dat met leren?want dat wordt krap aan he :D
|
Citaat:
|
w-e-e-k-e-n-d :o
|
Citaat:
|
Ik ben nu geschiedenis aan het leren. Lees het maandagaaf nog even door en dan maar hopen dat het lukt
|
je had natuurlijk al weken vantevoren moeten beginnen met leren.
|
Je moet geschiedenis inmiddels wel kennen, misschien maandag na NL nog heel snel doornemen, maar dat moet dus niet meer nodig zijn.
Als dat wél nodig is; maandag na NL pak je je boeken, een pak sinaasappelsap (ofzoiets) en je sluit je op op je kamer, kruip achter je bureau (laat de pc úit) en begin te lezen. Lees de boeken helemaal uit, pak een kladblok (of een schrift) en begin weer bij boek 1 hoofdstuk 1, schrijf alle het belangrijke op. Werk zo beide boeken door (doe je ongeveer... 5 uur over) en ga slapen. Sta niet te vroeg op, rond een uur of 7. Pak je samenvattingen en lees die door. Na een tijdje ben je alles weer kwijt, maar op 't examen moet het er nog wel inzitten. Work like hell :) |
Hej,
Ff vraagje hoe bereiden jullie je voor op Nederlands? Ik vind het vak erg oninteressant dus kan ik me niet op de stof concentreren en al helemaal niet op zo'n pieeeeeeeep samenvatting, hoe doen jullie dit??? groetjes |
niet, gewoon hopen dat de tekst niet zo moeilijk is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Snapt iemand wat ik bedoel? |
wel een slim idee, heb ik nog nooit geprobeert, maar is het niet zo dat je de tekst beter begrijpt als je de vragen al hebt gemaakt?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |