![]() |
Hoeveel tijd zit je per dag op het forum
Hoeveel, wanneer, waar en waarom?
|
Veel te veel, vrijwel over de hele dag verspreid, omdat ik momenteel niet wat beters te doen heb.
|
Een uur ongeveer, hangt er vanaf hoeveel huiswerk ik heb en hoeveel tussenuren :).
|
teveel :p
|
Ligt eraan.
|
Citaat:
|
ligt eraan, vaak te veel
|
Soms wel een paar uur, te veel dus eigenlijk.
|
Teveel. Hou het daar maar op.
|
1 uurtje ofzo beetje kijken of er leuke onderwerpen zijn! :) :(
|
Hoeveel: Teveel
Wanneer: Dat verschilt Waar: Thuis/school Waarom: Verslaafd :| |
Veeels te veel tegenwoordig.
Voorbeeldje, ik zat vandaag op school en had een rep. Engels. Ik had nog 2 tussenuren en ik moest nog hard leren, en wat deed ik...... kging achter de pc om alleen maar op dit forum te kijken. 't Lijkt wel een verslaving :eek: :o |
Ik bezoek het forum best wel vaak (meerdere malen per dag) maar ik ben er meestal niet langer dan 10 a 15 minuten
|
Citaat:
wanneer: tijdens huiswerk maken of verveel momenten of dat ik gewoon ff moet kijken of iemand al heeft gereageerd :o waarom: leuk, verveling tegengaan, verslaving... |
per dag nog wel....
:rolleyes: |
Wanneer: als ik uit school kom kijk ik atijd even en meestal 's avonds ook nog ff
Waar: altijd thuis hoe lang: ongeveer een uur per dag |
Ik zit denk ik gemiddeld zo'n anderhalf uur, twee uur per dag op het forum.
Wanneer: Als ik achter de computer zit Waar: Thuis, achter mijn computer Waarom: Eeeeeeh... Het is hier gezellig, ik ben verslaafd, ik heb geen hobby's.. zoiets? |
vaak s avonds.
zeg maar 3 uur per dag ongeveer:o |
Zo'n 10 uur per dag. :D
Nee wel iets minder. Mja. |
Hoeveel, wanneer, waar en waarom?
Hoeveel? Paar uur per dag Wanneer? Altijd 's avonds, vaak ook 's middags Waar? In de sauna? :confused: Waarom? Verveling, tijddoding |
Hoeveel, waar en waarom.
Hoeveel: Teveel.. ik zit evenveel op het forum als op msn en das ong 3 tot 5 uur per dag. Waar: Thuis en op stage. Omdat daar niks te doen is dus ga ik maar "op internet plaatjes zoeken" :D Waarom: Leuk, helpt tegen verveling. |
ligt eraan... echt actief posten misschien een uur per dag, maar ik ben vanaf het moment dat ik m'n eerste post doe totdat ik ga slapen wel ingelogd :o
|
verschilt van 0 minuten tot 2 uur.. maar dan niet de hele tyd actief aan t posten. ik weet eigenlijk niet..
|
Citaat:
|
Heel veel, komt omdat ik toch (bijna) hele dagen thuis zit. Ik denk toch wel een groot deel van de dag :eek: :o
|
Als ik het druk heb zit ik er wat minder, maar soms wel een aantal uur. :o :)
|
Steeds minder... zo af en toe moet ik toch even me nick laten zien.. :rolleyes:
|
Gemiddeld 1,5 uur de laatste tijd, denk ik. Veel meer dan eerst omdat we nu adsl hebben.....
|
zeker twee uur, nu heb ik examens en zal het de komende anderhalve week afnemen, maar na mijn examens ga ik waarschijnlijk erg veel forummen...
|
ongeveer een kwartier
|
uhmz...gemiddeld een half uurtje ongeveer. De ene dag 1,5 uur, dan weer 2 dagen niet enz.
bijna altijd thuis, en heel af en toe op school tis leuk, grappig, en het kan je helpen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |