![]() |
Westside of Eastside
wie is er voor de Westside en wie is er voor eastside?
|
Westside natuurlijk!
|
ok ik weet dat et over hiphop gaat - maar ik weet nog steeds niet wat nou precies het verschil is tussen eastside en westside.
|
westside of eastside waarvan? of haal je westcoast en eastcoast door elkaar zoals meer onwetende ..
overigens heeft het niet zo zeer echt wat met hiphop te maken .. "ik ben voor westside!" omg :( duidelijk teveel 2pac geluisterd |
*onwetende is* leg s uit alcoholik
|
Woord omhoog neger!
|
Westcoast natuurlijk ! Lang leve Zandvoort !
|
Westside is de kant van tupac
Eastside is de kant van big ze zijn allebei vermoord... ze waren eerst goede vrienden, totdat big de style van tupac immiteerde en daar geld mee ging verdienen.. zoals je begrijpt vond tupac dat een kut streek en werd daar door de vijand van big... het is niet bekend wie tupac heeft doodgeschoten, maar waarschijnlijk was het big.... waarschijnlijk is big vermoord door iemand van de Westside... begrijp ie t nu? ...I told you we’d make it to the sunshine one-day, you just got there a little quicker... |
daar schiet je echt wat mee op joh, schiet ze allemaal maar neer daar van die andere kant!
wat een belachelijke figuren |
Boefjes, dat zijn het.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D stelletje homo's:D geld boven vriendschap:D maar ik dacht dat er ook een verschil in muziek was tussen eastcoast en westcoast - als dit alleen over eastside en westside gaat, heeft et verder niks te zoeken op Muziek :p |
Citaat:
|
Chicago!
|
Southside Limburg aight.
|
Citaat:
Eastcoast en Westcoast is ook wel wat verschillend in hiphop zelf.. zo zijn westcoast artiesten vaak wat meer funky'er enzo (zie Dj Quick,Warren G) en heeft de wat oudere Eastcoast hiphop (uit bijv. NY) wat rauwere "donkere" beats .. al is dit verschil niet zooo merkbaar meer... het zuiden heeft ook weer een beetje een andere stijl ("bounce" achtig) maar dit kan ook helemaal door elkaar lopen Eastside en Westside is vaak op stedelijk niveau.. zo zijn bijv. The Eastsidaz gewoon een groep uit L.A. Nu is het dus niet zo dat "gangsters" uit deze 2 gebieden elkaar alleen maar elkaar neerknallen ofzo.. er zijn gewoon heleboel "sets" van verschillende gangs en de meeste mogen elkaar niet echt (ook al komen ze bijv. uit zelfde gebied) .. het is eigenlijk alleen een naam aanduiding .. maar ik dwaal af dat heeft niet echt met muziek te maken :p |
ik ben wel een neutralside aanhanger
of centralside ofzo |
ridderkerk southside!
|
ik snap de bedoeling niet maar Zuid holland zal wel west side zijn.
|
eindhoven HOP city!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nuenen Eastside
|
Citaat:
|
Citaat:
kwist nie dat ze daar in reppen.. |
ik besluit maar voor de westside te gaan.
|
Down Under?
|
dirrty south..aight :D
|
Citaat:
amerika werd in 1492 ondekt door columbus hij had ook een ei zelf gebaard |
Citaat:
|
Westside till i die niggaaaaz!
of iets dergelijks. |
Citaat:
|
East side.. cypress hill
|
Wie?
|
Down - South where my homez At.
Toch? |
http://picserv.beyond-reality.nl/get...466&check=62a4
wesssiiideee nigguuuh :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
blingbling
|
|
Heemstede Westkant! pooier-kont neger slaande trutten voor leven!
|
Mooie ava ufke :)
|
westlife!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jonguhhhhhhh das toch niet duh mammaaaaaa sjinguhjonguh das de pimpin biatch :cool: |
HFC Haarlem Noordside Hooligans!!!!
|
Westside da best !!
|
Citaat:
voor meer versies |
West-ideeeee: coz you and I know its the best sideeee :D
Maarrruuuh ja, vind Dr Dre toch wel de shit, Bone Thugs & Harmony en Ice Cube= (y) EN TUPAC ZUIGT(meestal, heeft maar een PAAR goeie nummers) |
Citaat:
|
bling bling biatch
http://www.jordansplace.net/homepage/glasses/pimp.jpg big pimpin' spending cheese |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |