![]() |
verbeter de wereld
Laten we met elkaar de wereld verbeteren,alles wat een positieve energie brengt is meegenomen. Zeg op welke manier jij daaraan mee wil doen. Dit is iets wat heel krachtig kan werken.
Ik zal iedere ochtend een kaars aansteken met de wens dat de wereld door een mooi wit licht omringd is. |
Mensen maken vaak een te lage inschatting van hun capiciteiten. Het mooie daaraan is dat veel mensen ondanks die inschatting vaak wel een klein idee hebben wat ze kunnen doen voor de wereld. Dat idee kan al zoveel doen, zoveel helpen, om nog maar niet te spreken over wat er met de grootte van hun ideeën kan gebeuren als ze merken dat het merkt en als ze merken dat ze zich er prettig bij voelen. De positiviteit groeit enkel nog, en uit zich door middel van betere initiatieven en meer vertrouwen. (y)
|
Citaat:
Er is vaak een portie moed en wil voor nodig. |
Citaat:
Okee, dan zal ik proberen om mijn handen weer open laten gaan. (maar ik beloof niks, het komt als het komt, ik moet er echt voor openstaan en dan nog...) |
Citaat:
Daar begint het mee,je intentie is in ieder geval goed (y) Dank je voor je berichtje ;) |
Ik zorg gewoon dat ik de 10 geboden onderhoud en ondertussen hou ik me bezig met meditatie bewustwording en verlichting bereiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic is een beetje te zweverig voor mij vrees ik, maar de gedachte is goed (y) :)
|
Citaat:
maar khou het liever op een hemelblauwe lucht :o |
de wereld van de dood betreden
|
Citaat:
slechts met geestelijke ogen |
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=121938
`Necessaria metitur utilitas: supervacua quo redigis?`. Dit citaat is van Seneca en laat zich vertalen met: `Nut is de maatstaf van wat noodzakelijk is; maar met welke maat kan je het overbodige gaan meten?`. Niets is zo nuttig als liefde. Liefde, licht, positieve energie en gedachten. Voor iemand die met zijn lichaam in de wereld staat, zullen deze dingen op het eerste gezicht geen resultaat hebben. Pas als je je richt op wat zich binnen in je bevindt en plaats heeft, zul je het effect op jezelf merken, en de positieve spiraal voor jezelf en voor de andere mensen aan wie je denkt en naar wie je je energie stuurt. Wat voor sommige mensen het meest nutteloze lijkt, is in werkelijkheid het meest nuttige en heilzame voor onszelf, voor anderen en voor de eenheid die ons allemaal verbindt. :) |
Citaat:
Liefde is gevaarlijk, dodelijk gevaarlijk... |
Citaat:
Post Scriptum: Ik heb het niet over liefdesrelaties, alsin jij gaat met een meisje en zij maakt het dan onverwachts uit, etc. DAT is inderdaad enigszins gevaarlijk. :P |
de vraag is of "de wereld" wel verbeterd wil worden,
maar om de wereld toch uit te dagen zal ik de wereld verbeteren via muziek |
Ik ben friend van War Child :cool::)
|
Citaat:
Indianen houden van reservaat. Blanke mensjes komen binnen drijven. Indianen kunnen liefde voor hun reservaat niet meer zo tonen als zij gewend zijn. Vecht vecht vecht...indianen verliezen door slechtere wapens. Vraag 1: Is hier sprake van een liefde die jij bedoeld? Een persoon is verliefd. Verliefd op de dood en houdt erg veel van de natuur. Hij zoekt een 'partner' en pleegt zelfmoord in een ravijn omgeving Scandinavie. Hier dan sprake van liefde? *voelt zijn IQ met de minuut dalen :| * |
Citaat:
Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Misschien kan ranonkel helpen? :) BTW, met je IQ heeft het niets te maken. |
Citaat:
Het gaat dus om een complexe liefde voor het bestaan op zich en heeft niet veel te doen met materie of met de mens. Zoiets dat de druiden doen, zij proberen de positieve energie te voelen, van bijvoorbeeld een boom. Hierdoor raken zou verbonden met de energie van de boom en kunnen zijzelf deze verder met zich meedragen en verder verspreiden waar zij nodig achten. Kom ik hiermee beter in de buurt van jouw soort van liefde? ( die van Seneca.... ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
De liefde waar Evito het over heeft is onvoorwaardelijke liefde,liefde geven zonder er zelf iets voor terug te krijgen op materiel/fysiek vlak. Deze liefde geef je gewoon om te zorgen dat ieder mens dichter bij zichzelf kan komen. De liefde voelen voor ieder levend wezen. |
Citaat:
Dat kan ook heel positief werken als je muziek brengt met de intentie de wereld te verbeteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |