![]() |
boo! <---wie kent ze?
ik zag ze laatst op bevrijdingsfestival in roermond..
dat boekje daarvan beschreef het als: 'monkeydisco uit zuid-afrika' weet iemand meer over hun te vertellen, want ik kan er niet veel over vinden.. |
jaa heb ik een paar keer live gezien, melige muziek :D (y)
|
ik heb ze vorig jaar even gezien op vlietpop, geloof ik. de zanger had zich uitgedost als verpleegster. wel leuke muziek meende ik, maar veel weet ik er ook niet over.
|
ja pcies, op vlietpop waren ze..en een keer bij tv west opnames,was ik ook bij..
die zanger is echt een geweldige weirdo :D |
ja ik heb ze gehoord maar niet gezien, dus ik weet niet welke outfit ze aanhadden:D, we waren aan het eten toen zij er waren (danoontjes :) )
|
Citaat:
|
they suck
|
ik heb ze ook in Roermond gezien 5 mei,
was best leuk (ik heb er niet zo heel veel van gezien, maar het was wel gezellig (y) ) |
Ik heb het wel eens gehoord en ik vind er niet zo veel aan
|
Citaat:
|
Wat voor muziek spelen ze?
|
een ex vriendinnetje van mij was er helemaaal gek van.
Ik kwam haar toevallig tegen deze week, ze vond het concert hier in de buurt erg cool. ik was daar niet heengegaan, want ik kende het niet. zij wel, en zij vond het cool. ow ja en ze had altijd de neiging om met me te dansen op boo! en meer van dat soort rare dingen. het is nu dus mijn ex. |
Citaat:
|
Citaat:
maar eigenlijk vond ik haar toch al niet zo heel leuk |
Moeilijk te omschrijven, zelf noemen ze het Monki-punk omdat de theorie is dat als je een zooi apen met een aantal instrumenten in een studio zet je een complete Boo! set te horen krijgt.
'T is een mix van pop funk punk metal afrikaanse muziekskes en weet ik veel wat door elkaar ga maar kijken... 18 maart in effenaar in eindhoven 19 maart in mezz in breda gisteren in utrecht en t was weer als vanouds:D Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |