![]() |
international darts league
wie gaat hem winnen.
|
Nouja, als je zo alles op voorhand bekijkt schiet Raymond van Barneveld natuurlijk volop in de spotlights. Zijn gezicht in het groot op de affiche's ed. Maar natuurlijk mogen ze Ted Hankey niet uit het oog verliezen.
Ik vind het wel nogal belabberde poule indelingen! In poule A spelen gewoon 3 Nederlanders! En Engeland is natuurlijk weer goed vertegenwoordigd. Vanaf aanstaande dinsdag zullen we een beter oog hebben, als de poule wedstrijden gedaan zijn, op wie er een grote kans maakt, al gaan we natuurlijk de 2 namen die ik het in het begin opnoemde, heel ver zien geraken. De finale? :) |
Aha, eindelijk een topic naar mijn smaak...
Mijn top 10 :) 1) Raymond van Barneveld, natuurlijk Embassy winnaar, maar speelt ‘thuis’ in den Haag, en heeft afgelopen zondag het Open Zeeland gewonnen en dit betekent een goede vorm. 2) Ted Hankey, wil na zijn slechte prestatie op de Embassy WRAAK, heeft o.a. de Dutch Open en Open Duitsland gewonnen en is on winning terms. 3) Mervyn King, wil eindelijk ook eens iets winnen. 4) Andy Fordham, publiekslieveling zal ook hier hoge ogen gooien, mits hij niet te veek bier drinkt. 5) Martin Adams, wil ook weer eens iets winnen. 6) Tony David, heeft tot nu toe geen super seizoen, geen embassy(halve)finale en op de Dutch Open door een amateur uitgeschakelt. 7) Tony O' Shea, omdat ik 't m wel gun. 8) Colin Monk, nog niets van gehoord maar nog steeds goed. 9) Co Stompé, heeft jammergenoeg vaak slechte prestaties maar won de Open Finland dus een klein kansje heeft ie wel. 10) Bob Taylor |
Citaat:
Ik gok op Tony O'Shea.....(y) |
Citaat:
|
Mijn favorieten:
1. Tony O'Shea!!!!! (gigantisch goede speler, zeer sympathiek) 2. Mervyn King (een van de beste spelers van de bdo) 3. Raymond van Barneveld (misschien wel de beste speler die er rond loopt, maar hij gaat het niet winnen) 4. Erik Clarijs (de Sheriff mag niet onderschat worden) 5. Andy Fordham (halve finale, zoals altijd) 6. Robert Wagner (als de verrassing van het toernooi) |
Citaat:
|
BARNEY!!!!!!!!!!!!!! RETURN OF THE LEGEND!!!!!!!!!!!!!! (y) (y) (y)
|
BOEIT MIJ NIET ALS HET MAAR NIET BARNEY IS
hij denkt echt dat ie geweldig is |
Ik hoop Barney, maar Fordham of O'Shea is ook goed.
Volg het eigenlijk niet zo. |
Citaat:
|
Walking along,
singing this song, walking in the Andy Fordham land. |
Citaat:
ik zou er niet trots op zijn als je heel goed pijltjes kan goeien |
Citaat:
|
Jah dat geld is wel leuk
maar jah ik zou me kapot schamen. |
waarom kapot schamen?
Wat is er nou beter als geld verdienen met een leuke biersport? :D Ik zou me er niet kapot voor schamen... Ik doe het hem niet na hoowr |
hoezo schamen??
Je verdient best lekker met het beoefenen van je hobby...ik zou er voor tekenen. Als je wist waar hij woonde... |
Wie heeft nu gewonnen? (A)
Heb HE-LE-MAAL nix gezien van de finale, weet wel dat-ie tussen Barney en King ging :D Nou ja, ik zoek het wel op. :D |
Citaat:
Tiendarter in laatste leg, erg knap (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |