![]() |
Poll: favo Comedyserie
Poll: favo comedyserie[*]Friends[*]Home Improvement[*]Married with Childeren[*]Fresh Prince of Bel-air[*]Schone Schijn[*]Vrienden voor het leven[*]Dharma and Greg[*]Unhappily ever after
http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=2&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
Seinfeld ;) Maar in het geval van deze poll stem ik op Friends.
|
Married with children :)
|
Wel meerdere. Maar nu stem ik op Friends :)
|
In deze poll Friends. :)
|
NO MA,am!
|
Dharma and Greg (y) alhoewel er wel meer bij staan die ook heel grappig (kunnen) zijn...
|
Spin City :D
Maar in dit geval Dharma & Greg :D |
Ik twijfel tussen Dharma & Greg en Friends..
Toch maar Friends gestemd :) |
Citaat:
|
Married with Children is gewoon cult (y)
|
Dilemma Dilemma...
Friends, Dharma&Greg of Schone Schijn? (wat klinkt dat fout in het NLs trouwens). Ik vind eigenljk dat Will&Grace er ook bij moet, want dat is ook super! Nah, kga maar voor Friends dan, hoewel ik degenen die ik heb opgenoemd allemaal super vind eigenlijk. |
Dharma & Greg dan maar
na het ontbreken van Seinfeld |
The Fresh Prince, alleen jammer dat ik bijna alle afleveringen al eens gezien heb
|
Unhappily ever after, om de score op te krikken. Maar dat heb ik al in geen eeuwen gezien. Ik vind bijna alles leuk!
Friends Married with Childeren Fresh Prince of Bel-air Dharma and Greg Unhappily ever after *voegt the Nanny toe* |
league of gentlemen
monty python blackadder |
Kheb gestemd op Friends, hoewel ik The Fresh Prince ook heel leuk vind :D
|
heb Friends gestemd, hoewel ik Will&Grace net iets leuker vind...
|
[QUOTE]TimTaylor schreef op 16-05-2003 @ 15:42:
Poll: favo comedyserie[*]Friends[*]Home Improvement[*]Married with Childeren[*]Fresh Prince of Bel-air[*]Schone Schijn[*]Vrienden voor het leven[*]Dharma and Greg[*]Unhappily ever after [afbeelding] Ook een poll maken? Klik hier stomme hoer je had het over comedy dit is allemaal ranzige amerikaanse fake comedy. waar staat jiskefet? en de gebroeders van es? black ader? |
Friends :)
|
Lastig lastig..
Dharma & Greg, Fresh Prince en Friends maken kans :) Maar ik ging voor Friends... |
Friends natuurlijk geen twijfel aan mogelijk :o
|
friends 100% hoewel Fresh Prince ook zeer in de buurt komt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]No return schreef op 17-05-2003 @ 11:03:
Citaat:
|
Spincity en Newradio waren/zijn ook coel. Maar ik heb nu op Friends gestemt. :)
|
(y) Friends (y)
|
Seinfeld.
|
The Simpsons
|
Fresh prince...
|
southpark(wel iets totaal anders)
monty python blackadder fawlty towers maar in deze lijst toch maar Married with Childeren. |
The Fresh Prince
Married with children en gestemd heb ik op home improvement |
Oooh wat zit ik te twijfelen tussen Friends en The Fresh Prince.. Nou het wordt toch Friends, omdat zij Jennifer Aniston hebben:)
|
Van deze poll Married With Children.
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die Unhappily Ever After kijken, het is gewoon een slechte en mislukte kloon van MWC. MWC rules! |
dat er mensen zijn die Friends een leuke serie vinden :eek: :eek: :eek:
|
dharma and greg
|
hier heb uik gestemd op Friends...maar Dharma & Greg is ook geweldig en The Fresh Prince ook
|
Married with children (y)
|
Friends (y)
|
Darma & Greg :D
|
de oude afleveringen van Friends (y)
|
Schone Schijn :D
|
Van deze rij Keeping up Appearances (Schone Schijn).
Maar ik mis Monthy Python's Flying Circus, Fawlty Towers, Blackadder, The Young Ones, Bottom... |
hmmm, blackadder, die mis ik zeker, wat een goeie serie is dat ;) , maar van deze rij, home improvement, de oudere dan, de nieuwere zijn wat minder
|
weinig mensen die vrienden voor het leven stemmen! ik heb het wel gedaan maar vooral bij gebrek aan 3rd Rock from the Sun
|
family guy!!!!
|
Ik heb op "Friends" gestemd. Maar ik had eerlijk gezegd liever op "The Nanny" gestemd, als die in het rijtje had gestaan.
Groetjes, Ripper |
oehhhh moeilijke keuze en idd seinfeld staat er niet bij maar in dit geval dan voor de Fresh Prince
|
Ik snap friends echt niet, dat iedereen dat zo geweldig vind. Maarja ik ben dan ook een buitenaards wezen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |