![]() |
en toen was ik al om half 4 klaar met bio
alleen heb ik geen idee hoe ik het gemaakt heb ( niet al te best I guess, bio sux :D ) ...dus ik ga vast kijken of de antwoorden al op internet staan...:o
hoe hebben jullie het gemaakt??? |
tja ik weet niet hoe ik het heb gemaakt.
ik denk (hoop) wel redelijk. ik moet 4,7 hebben en denk dat dat wel gelukt is waar kan je antwoorden vinden en hoe laat? |
ik was om kwart voor 4 klaar :D
ik dacht dat die grafiek moeilijk zou zijn maar dat was een van de makkelijken :D waar staan die antwoorden dan? niet dat ik me een vraag herriner :D |
nou...ze horen op www.eindexamen.nl te staan...maar ik zie alleen maar kruisjes?? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is echt 1 van de weinige vragen die ik uit me kop weet :D ik ga de site ook ff checken en als ie het doet post ik hem hier wel ff |
wat was vraag 5?
dit stond er op de site Maximum score voor vraag 5 biologie havo De CEVO heeft ten aanzien van het vak biologie havo besloten het correctievoorschrift als volgt te wijzigen: Aan alle kandidaten moet voor vraag 5 de maximumscore van 1 punt worden toegekend, ongeacht het gegeven antwoord. Dit is van belang voor de examinatoren en de tweede correctoren biologie havo. |
|
58 punten... eerste ruwe schatting. :)
|
hm..weet iemand toevallig ook waar ik de opgaven terug kan vinden? want die weet ikniet meer...
|
WTF? Maar vraag 5 was toch al extreem simpel?
|
Citaat:
|
ik ben wel geslaagd voor bio.
Ik moest een 3,9 halen en dat is makkelijk gelukt..... voor mij is het de vraag of ik het afsluit met een 7 of met een 8 :) |
Heb ´m wel redelijk gemaakt. Hopelijk is me cijfer boven de 4,6 :)
|
Citaat:
|
hoe is het punt uit te rekenen? :o
|
hoeveel kan je maximaal halen eigenlijk?
|
Citaat:
http://examen.kennisnet.nl/pdf/300011-23A.pdf |
keb tussen de 5,5 en een 6 :D
omzettingstabel: http://www.havovwo.nl/havo/hbi/bestanden/hbi03itab.pdf |
Citaat:
|
86 punten zijn maximaal te halen
Volgens het eindexamen.nl heb ik een tussen 5.7 en 6.2 netjes toch :) ? Ik had 47 punten trouwens |
Citaat:
En dan links Cijfer Uitrekenen. Officiele normering is nog niet bekend, maar volgens hen krijg ik tussen een 6.9 en 7.4 :) |
Citaat:
mss beetje rare vraag, maar zou je de opgaven even willen mailen?? asjuhblieeeeeeeeeft?? ;) ( n_heinen@hotmail.com ) |
Wha! Ik durf niet te kijken, ben bang dat ik em nogal slecht heb gemaakt...zal ik het doen of niet? :confused: :(
|
nou, ik dacht hem niet zo denderend gemaakt te heben,maar na de antwoorden gezien te hebben is mijn menig toch omgeslagen. ik moest maar 40 punten halen en ik heb er zeker weten meer, dus jah.. me=happy.
|
ik heb tussen de 6.1 en de 6.6, beterrrrrrrrrrrrrr!!! En ik mocht minimaal een 3,5 halen en dan stond ik een 4,5 op mn diploma zeg maar. Nu sta ik een 5,6 ofzo, dus afgerond een 6. Priiiima!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik heb hetzelfde probleem.. maar heb besloten toch niet te gaan kijken.. je kan toch niks meer aan je cijfer veranderen..
en bovendien hoorde ik dat je meestal negatievere uitkomsten op internet denkt te hebben dan dat in t echt t geval is. |
Citaat:
denk je een 5 te hebben, heb je eigenlijk een 5,5 ofzo...(y) |
Ik twijvel echt.
|
hmz...bij mij lukt het ook niet om die site van opgaven te openen.
heeft iemand hem wel al? |
49 punten (streng gerekend) dat zal wel ongeveer een 6 zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
probeer anders: http://www.havovwo.nl/havo/hbi/bestanden/hbi03iopg.pdf |
heel streng gerekend minimaal 41 punten, hoe reken ik t uit?
|
Citaat:
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.9 en 6.4. |
http://www.examen.nl/
En dan links Cijfer Uitrekenen. Officiele normering is nog niet bekend. :) Citaat:
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.1 en 5.6. |
Citaat:
:eek: |
ik heb heel vluchtig overheen gekeken... maar kan er niet zo veel van zeggen.. aantal goed aantal fout.
en verder hoe weten jullie als er c of a staat dat jullie t goed hebben? |
ey yeahright,
ik ben zo bijdehand geweest om je toe te voegen op msn. ik dacht...msichien kan je dan ff de opgaves van bio doorsturen. ik ben zooo nieuwsgierig kan jemisschien toch proberen te mailen ofsow? majo236@hotmail.com |
Citaat:
|
kut is dat zeg, ik moet dus een 5.3 hebben om 6 te staan, maar ik heb vet streng berekend en soms open gelaten als ik niet wist of ik t goed of fout had of wat ik ook-al-weer had :) en ik hoor dat dr vet soepel berekend gaat worden waarschijnlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan ook he :) bedankt andijvie :D
maarre, mijn punt ligt tussen de 4.1 en 4.6, als de examinatoren in een hele aardige bui zijn heb ik een 5.5, maar dan moeten ze wel extreem gul en aardig zijn, wil ik dat halen. |
Citaat:
straks is t net een 5.1 of 5.2 :/ |
Citaat:
|
yeah 55 punten, is tussen de 6.6 en de 7.1 :D ben vet blij, en dit was ook nog een examen waar ik redelijk tegenop zag!! :D en ik heb nog streng gerekend dus het kan alleen maar beter worden! jippppppppppppppppppie!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |